-

Інтеграція системи документообігу на базі Microsoft SharePoint з Microsoft Dynamics 365
-

Інтеграція «Вчасно» та «M.E.Doc» зі системою документообігу на базі М365 та Microsoft SharePoint
-

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з сервісом електронного документообігу «Вчасно»
-

Аудит основних компонентів ІТ-інфраструктури компанії
-

Інтеграція Jira Software з GLPI в рамках процесу управління зверненнями користувачів
-

Автоматизація ITSM процесів сервісної компанії в рамках управління зверненнями клієнтів на базі GLPI
-

Автоматизація внутрішніх ITSM процесів у територіально розподіленій компанії на базі GLPI
-

Реорганізація ІТ-інфраструктури з подальшим винесенням сервісів у бізнес-хмару
-

Побудова відмовостійкої мережевої інфраструктури на базі HPE
-

Автоматизація процесу Business Impact Analysis в рамках управління безперервністю бізнесу
-

Управління активами для девелоперської компанії на SharePoint
-

Узгодження договорів і контрагентів на SharePoint