Якщо у Вашій компанії впроваджено корпоративний портал на базі Microsoft SharePoint, то Ви вже відчули скільки корисних і функцій він у собі несе. Автоматизація бізнес-процесів, соціальні функції, база знань компанії та багато іншого – можливості справді вражають!
Але часто ми стикаємося з тим, що після впровадження порталу його розвиток не є особливо динамічним, у багатьох компаніях через особливості взаємодії між відділами виникають складності в управлінні, як наслідок — або портал функціонує не зовсім так, як хотілося б, або мало використовується співробітниками. Внесення корисних змін затягується через недостатність знань фахівців, а через одну-дві невеликі доробки ніхто не хоче зв’язуватися з новим бюджетом і, як наслідок, портал лягає тяжким тягарем на плечі тих, хто взявся за його розвиток.
Співпраця з нами допоможе вам
- Забезпечити гармонійний розвиток порталу
- Визначити пріоритетні напрямки розвитку порталу та поступово реалізовувати задумане
- За рахунок поетапних змін – можливість динамічно змінювати їхню пріоритетність (ви завжди можете змінити пріоритет, якщо того вимагає ситуація)
- Мінімізувати та зробити прогнозованими витрати на обслуговування порталу
- Зменшити ризики, пов’язані з функціонуванням порталу
- Скоротити терміни вирішення проблем на основі ефективного залучення наших фахівців
- Оптимізувати кількість штатних фахівців із підтримки порталу
Чим ми можемо бути корисними?
Прекрасна альтернатива «точковому» розвитку порталу – його регулярний та плановий розвиток. Саме тому ми хочемо запропонувати вам послуги із супроводу корпоративного порталу. Ми накопичили значний досвід у розвитку та супроводі порталів на базі Microsoft SharePoint і готові поділитися цим досвідом з вами.
Працюючи з нами, ви можете бути впевнені в нашій допомозі в будь-якому питанні, будь то: створення зручного телефонного довідника, автоматизація процесу подання заявок на відпустку або відрядження, зміна дизайну порталу, або просто додавання будь-якої красивої червоної кнопки!
Як ми працюємо?
Ми пропонуємо прозору схему роботи: ви оплачуєте певну кількість годин на місяць, і потім розпоряджаєтеся ними на власний розсуд! Ви завжди будете контролювати, на що використовувати в цьому місяці ваші години.
- Ми підписуємо договір на фіксовану кількість годин на місяць
- Надання послуг базується на додатку до Договору, в якому прописується угода про рівень сервісу (SLA)
- Ви формуєте запити, пропозиції та питання
- Ми оцінюємо їх «вартість» у годинах, а ви приймаєте рішення з кожного завдання
- Ми виконуємо завдання та по закінченні місяця готуємо звіт, що містить деталізацію з наданих послуг та трудовитрат
Залежно від поточних завдань клієнта, а також стратегічних планів розвитку як IT-відділу, так і компанії в цілому, компанія TechExpert пропонує різні пакети підтримки та супроводу рішень на базі SharePoint.
Пакети включають такі послуги
- Розширення функціональності системи
- Управління інцидентами та проблемами
- Надання консультацій (інциденти, проблеми, стандартні зміни)
- Експлуатаційне обслуговування систем
- Моніторинг роботи та управління подіями
- Інтеграція з іншими системами
- Підготовка документації
- Консультації та навчання
- Інші послуги на запит замовника