Якщо у Вашій компанії впроваджено корпоративний портал на базі Microsoft SharePoint, то Ви вже відчули скільки корисних і функцій він у собі несе. Автоматизація бізнес-процесів, соціальні функції, база знань компанії та багато іншого – можливості справді вражають!

Але часто ми стикаємося з тим, що після впровадження порталу його розвиток не є особливо динамічним, у багатьох компаніях через особливості взаємодії між відділами виникають складності в управлінні, як наслідок — або портал функціонує не зовсім так, як хотілося б, або мало використовується співробітниками. Внесення корисних змін затягується через недостатність знань фахівців, а через одну-дві невеликі доробки ніхто не хоче зв’язуватися з новим бюджетом і, як наслідок, портал лягає тяжким тягарем на плечі тих, хто взявся за його розвиток.

Співпраця з нами допоможе вам

  • Забезпечити гармонійний розвиток порталу
  • Визначити пріоритетні напрямки розвитку порталу та поступово реалізовувати задумане
  • За рахунок поетапних змін – можливість динамічно змінювати їхню пріоритетність (ви завжди можете змінити пріоритет, якщо того вимагає ситуація)
  • Мінімізувати та зробити прогнозованими витрати на обслуговування порталу
  • Зменшити ризики, пов’язані з функціонуванням порталу
  • Скоротити терміни вирішення проблем на основі ефективного залучення наших фахівців
  • Оптимізувати кількість штатних фахівців із підтримки порталу

Чим ми можемо бути корисними?

Прекрасна альтернатива «точковому» розвитку порталу – його регулярний та плановий розвиток. Саме тому ми хочемо запропонувати вам послуги із супроводу корпоративного порталу. Ми накопичили значний досвід у розвитку та супроводі порталів на базі Microsoft SharePoint і готові поділитися цим досвідом з вами.

Працюючи з нами, ви можете бути впевнені в нашій допомозі в будь-якому питанні, будь то: створення зручного телефонного довідника, автоматизація процесу подання заявок на відпустку або відрядження, зміна дизайну порталу, або просто додавання будь-якої красивої червоної кнопки!

Як ми працюємо?

Ми пропонуємо прозору схему роботи: ви оплачуєте певну кількість годин на місяць, і потім розпоряджаєтеся ними на власний розсуд! Ви завжди будете контролювати, на що використовувати в цьому місяці ваші години.

  • Ми підписуємо договір на фіксовану кількість годин на місяць
  • Надання послуг базується на додатку до Договору, в якому прописується угода про рівень сервісу (SLA)
  • Ви формуєте запити, пропозиції та питання
  • Ми оцінюємо їх «вартість» у годинах, а ви приймаєте рішення з кожного завдання
  • Ми виконуємо завдання та по закінченні місяця готуємо звіт, що містить деталізацію з наданих послуг та трудовитрат

Залежно від поточних завдань клієнта, а також стратегічних планів розвитку як IT-відділу, так і компанії в цілому, компанія TechExpert пропонує різні пакети підтримки та супроводу рішень на базі SharePoint.

Пакети включають такі послуги

  • Розширення функціональності системи
  • Управління інцидентами та проблемами
  • Надання консультацій (інциденти, проблеми, стандартні зміни)
  • Експлуатаційне обслуговування систем
  • Моніторинг роботи та управління подіями
  • Інтеграція з іншими системами
  • Підготовка документації
  • Консультації та навчання
  • Інші послуги на запит замовника