Для компаній, яким необхідна підтримка функціонування ІТ-інфраструктури та бізнес-процесів, TechExpert пропонує послуги з професійного менеджменту, супроводу програмного забезпечення, технічну підтримку ІТ-інфраструктури на основі аутсорсингу. ІТ-аутсорсинг від компанії TechExpert включає великий вибір ІТ-послуг, що надаються на професійному рівні завдяки тому, що ми маємо можливість спеціалізуватися у вузькій області, застосовуючи передові технології і постійно накопичуючи досвід обслуговування безлічі клієнтів.
В рамках забезпечення функціонування кожної з груп послуг ІТ-аутсорсингу, наші фахівці можуть виконати роботи по організації, конфігурації, технічному супроводу і забезпеченню функціонування обладнання і програмного забезпечення. З урахуванням раніше згаданого забезпечується високий рівень інформаційної безпеки завдяки постійному оновленню клієнтського і серверного ПЗ, антивірусних баз, конфігурації політик сканування і систем безпеки, системі моніторингу та повідомлень, перевірці стану системи безпеки.
Які переваги ІТ-аутсорсингу?
Кваліфікована допомога у всіх питаннях, пов’язаних з обслуговуванням ІТ-інфраструктури
Якість виконання робіт і надання сервісу в цілому, що регулюється SLA
Організаційна та операційна гнучкість
Безперервність ІТ-послуг
Ефективне управління витратами на ІТ-інфраструктуру
Відсутність необхідності пошуку і підбору кадрів, перевірки відповідності фахівця, навчання і сертифікації
Ви можете нам довірити:
Підтримку робочих станцій
Управління проблемами і інцидентами
Підтримка десктопних ОС та офісних додатків
Віддалене розгортання програмного забезпечення
Стандартизація і ОС для настільних ПК
Установка оновлень
Підтримку мережі
Маршрутизатори і комутатори
Бездротова мережа
Уніфіковані комунікації та IP-телефонія
Безпека
Аудит і проектування
Підтримку серверів і сховищ
Моніторинг та управління сервером
Управління резервним копіюванням
Управління поштовим сервером
Управління продуктивністю
Міграції та оновлення
Аварійне відновлення і підтримка реплікації
Консолідація і віртуалізація серверів
Захист від зовнішніх і внутрішніх загроз
Аудит ІТ-інфраструктури
Система запобігання вторгнень (IPS)
Відповідність нормативним вимогам по інформаційної безпеки
Контроль доступу до мережі (NAC)
Брандмауер, VPN
Кінцева точка безпеки
Запобігання втрати даних (DLP)
Веб-безпека
Безпека електронної пошти
Підтримку і супровід Linux
Міграція серверів на ОС Linux з інших операційних систем
Оренда віртуальних серверів на ОС Linux
Хостинг серверних додатків на ОС Linux
Рішення для високонавантажених проектів під управлінням ОС Linux
Установка системи моніторинга та сповіщення Zabbix
Установка стека додатків LAMP/LNMP (Linux-Apache/Nginx-MySQL-PHP)
Хостинг систем управління базами даних (MariaDB, MySQL, PostgreSQL, MongoDB)
Управління безпекою і маршрутизацією на базі ОС Linux
Надання IT-послуг за договором, який включає в себе всі умови підтримки.
Завдання, що стоїть перед замовником: підтримка комплексу або окремих елементів інфраструктури
Підписання Угоди про рівень надання послуг (SLA) між замовником і компанією TechExpert
Визначення вартості щомісячної підтримки згідно SLA
Щомісячні платежі з можливістю коригування рівня і вартості послуг, що надаються
Реагування на запити замовника в найкоротші терміни
Послуга передбачає залучення замовником фахівця компанії TechExpert на час виконання робіт за певним проектом.
Компанія-замовник наймає співробітника поза свого штату, функціонально він буде виконувати свої обов’язки в компанії, працівником, якої він не є.
Роботи проводяться на майданчику замовника протягом досить тривалого (тривалістю зазвичай від 1 до 3 місяців) періоду.
При аутстафінгу фахівець компанії TechExpert підпорядковується внутрішньому розпорядку компанії замовника.
Забезпечується повна конфіденційність у роботі.
Оплата послуг фахівця на певний час.
Між клієнтом і виконавцем укладається договір на фіксований час обслуговування і певну вартість цього часу.
Після закінчення цього часу, клієнт оплачує наступний виставлений виконавцем рахунок на фіксовану вартість.
Використовувати ліміт можна на тривалий час (тиждень, місяць, рік) для рішення своїх завдань.
Вартість послуг залежить від їх тривалості та рівня кваліфікації фахівця.
Роботи проводяться згідно з переліком послуг зазначеного в договорі.
Надання IT-фахівців для вирішення певної задачі, яка виникає у Замовника.
Послуги надаються без підписання договору.
Надання IT-фахівця для вирішення інцидентів базується на погодинній оплаті.
Роботи проводяться згідно з раніше описаними вимогами.
Щоб ви могли отримати максимальну користь від спільної роботи, ми пропонуємо укладення Угоди про рівень надання послуг (SLA), яка відповідає вашим потребам в обслуговуванні, включаючи певні часові рамки і конкретні зобов’язання щодо реагування.
Компанія TechExpert гарантує швидкість і якість надаваних IT-послуг, пропонуючи своїм клієнтам угоду про рівень надання послуг (SLA). Завдяки укладенню SLA, компанії надається пакет послуг, який повністю відповідає її вимогам і особливостям бізнес-процесів. Таким чином, індивідуальний підхід до потреб замовника дозволяє визначити гарантовані параметри, а доступ до звітів про послуги, що надаються забезпечує впевненість в тому, що оплачена послуга надається відповідно до узгоджених вимог.