Існує безліч систем моніторингу для спостереження за станом мережі, реальними та віртуальними машинами, пулами ресурсів та цілими сервісами. Кожна з них має свої сильні та слабкі сторони, тому для отримання оптимального результату у великій інфраструктурі потрібно оптимальним чином підібрати та інтегрувати один з одним кілька продуктів, виділивши кожному з них свою зону відповідальності та звівши результати їхньої роботи в єдине ціле.

Такий комплексний підхід дозволить не тільки максимально підвищити надійність та якість роботи окремих елементів та всієї ІТ-інфраструктури, а й попередити можливі збої у роботі критичних для бізнесу ІТ-систем та усунути їх до фактичного виникнення (або до виявлення користувачами). В ідеалі система повинна також характеризуватись максимально автономною роботою, низьким рівнем хибних тривог та вимогою мінімуму уваги з боку адміністратора.

Для вирішення такого завдання компанія TechExpert пропонує послугу створення комплексної системи моніторингу на основі таких продуктів

В результаті замовник отримує систему, яка має наступні переваги

  • Відстеження дотримання SLA
  • Оперативне отримання інформації про події
  • Автоматичне виявлення
  • Комплексна реакція на події
  • Сценарії на основі моніторингу
  • Наочні звіти щодо роботи сервісів
  • Прогнозування навантаження на послуги та розрахунок тенденцій
  • Розподілений моніторинг до 1000 вузлів
  • Побудова карти сервісів та мереж за зібраною інформацією
  • Централізований моніторинг лог-файлів
  • Розширення за рахунок виконання зовнішніх скриптів
  • Гнучка система шаблонів та груп
  • Та багато іншого

Ця послуга буде актуальна не тільки системним адміністраторам, які безпосередньо відповідають за супровід ІТ-послуг, але й середньому та вищому керівництву ІТ-підрозділів, наприклад, для аналізу та демонстрації ефективності роботи ІТ-служб та подальшого впровадження в компанії процесу Event Management (ITIL).