fbpx

На підставі багаторічного досвіду з автоматизації процесів, компанією TechExpert було розроблено готове рішення з автоматизації процесів договірної діяльності підприємства – Tech.Docs.

Система електронного документообігу Tech.Docs – це універсальне рішення, яке можна в стислі терміни розгорнути, налаштувати і почати використовувати для оптимізації процесів управління договорами.

Документообіг
Ключові цілі та завдання

Cистема Tech.Docs на базі SharePoint дозволить вашому бізнесу вирішити цілий ряд актуальних завдань:

  • Оптимізувати поточні бізнес-процеси підготовки та узгодження документів;
  • Впровадити типові форми документів і процедури їх обробки;
  • Спростити процеси пошуку та обробки інформації на всіх рівнях і створити єдиний простір для зберігання та обробки документації компанії;
  • Скоротити терміни створення та обробки документів, а також підвищити ефективність і продуктивність роботи компанії в цілому.

Можливості СЕД TECH.Docs


Єдина база договорів, контрагентів і внутрішніх юридичних осіб


У даній системі електронного документообігу є кілька довідників, а саме:

  • Контрагенти
  • Юридичні особи
  • Типи договорів
  • Маршрути узгодження
  • Проекти
  • Документи договорів
  • Документи контрагентів

Єдина база договорів по всім юридичним особам дозволяє легко і швидко знаходити потрібний договір за кількома параметрами: безпосередньо за назвою договору, по робочому проекту, контрагенту, типу договору, а також по його статусу. Крім того, при необхідності в системі можна розмежувати доступ до різних елементів реєстру договорів.

Централізоване зберігання інформації про контрагентів дає можливість синхронізувати дані зі сторонніми системами, наприклад 1С. У картці контрагента, крім основної інформації, можуть зберігатися копії статутних документів та вестися обговорення.

Маршрути узгодження документів з можливістю налаштування


У СЕД передбачений функціонал налаштування маршрутів узгодження з прив’язкою до типу договору. Для кожного типу договору є можливість вказати унікальний перелік узгоджувальних осіб. Таким чином, складаючи договір в системі, маршрут узгодження обирається автоматично залежно від обраного типу договору або доповнення до нього, завдяки яким всі договори стандартизируются.

Особистий кабінет для централізованого управління задачами, пов’язаними з узгодженням документів


Для швидкого доступу до своїх завдань і договораів кожному користувачеві доступний особистий кабінет. Дані в особистому кабінеті відображаються з урахуванням розмежування прав доступу.

Можливість вести обговорення в ході узгодження


Система електронного документообігу Tech.Docs дозволяє вести обговорення в окремій вкладці картки будь-якого договору/контрагента/проекту, якщо таке необхідно. Завдяки цьому менеджери можуть оперативно отримувати інформацію від учасників процесу узгодження договору, а також не будуть плутатися в тих чи інших обговореннях, так як вони в будь-який момент можуть переглянути історію обговорення.

Сповіщення учасників процесу про необхідність виконання дій


Щоб оперативно відповідати на повідомлення в обговоренні узгодження договорів і виконувати необхідні дії, система створює сповіщення і нагадування користувачам.


Вигоди для бізнесу
  • Заощадження час на пошуку, підготовці та погодженні договорів;
  • Підвищення прозорості процесу управління договорами
  • Підвищення лояльності партнерів і замовників за рахунок своєчасного виконання завдань по роботі з договорами
Варіанти та технології для розгортання рішення

Локальне розгортання:

  • Microsoft Windows Server
  • Microsoft SharePoint Server 2013/2016
  • Microsoft SQL Server
  • Microsoft Exchange
  • Microsoft Office

В хмарі Office 365:

  • Microsoft SharePoint Online
  • Microsoft Exchange Online
  • Microsoft Office Online

З автоматизацією інших процесів на базі платформи Microsoft SharePoint пов’язаних з документообігом (наприклад, реєстрація кореспонденції, подача заявок на закупівлю, управління наказами та розпорядженнями і т.п.) можна ознайомитися за посиланням. Якщо вас цікавить інтеграція нашої системи електронного документообігу з системами «Вчасно» та «M.E.Doc», докладніше можна почитати за цим посиланням. Також ви можете подивитись відео із записом вебінару про наш СЕД.

Необхідна консультація?


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Інші послуги та рішення, які можуть бути вам цікаві: