“HR Expert” – готове рішення корпоративного порталу з базовими, не складними процесами з можливістю їх налаштування і розширення.
Рішення розроблене на базі багатофункціональної платформи Microsoft SharePoint.
Що дозволяє корпоративний портал?
Головна сторінка корпоративного порталу включає наступні компоненти і блоки:
- Пошук – Допомагає знайти інформацію не лише на порталі, але і всередині тексту документів.
- Панель навігації – меню дворівневої вкладеності, що випадає.
- Слайдер автоматично виводить 5 останніх записів з блоку новин.
- Новини компанії – короткий опис трьох останніх новин компанії. В повному змісті новин користувач може залишати свої коментарі і ставити позначки «Подобається».
- Дні народження. Блок інформує всіх користувачів порталу про дні народження з можливістю привітати іменинника. Ця інформація автоматично підтягується з Microsoft Active Directory.
- Нові співробітники – блок, який інформує усіх користувачів порталу про прихід нового співробітника.
Розділ «Підрозділи» включає сторінки з коротким змістом завдань підрозділу, його співробітниками і описом посадових обов’язків. На сторінці кожного підрозділу є можливість налаштування додаткових блоків, таких як документи, завдання, календар та інших
У корпоративному порталі можна створювати бібліотеки документів, шаблонів, інструкцій, навчальних матеріалів і багато іншого. Є можливість налаштувати права доступу як для групи осіб, так і на рівні кожного елемента.
- Галерея. Фото- та відеогалерея з важливими подіями компанії.
- Опитування. Для підтримки корпоративної культури можливо анонімно проводити різного роду опитування. Наприклад, опитування співробітника при звільненні.
- Навчання. В даному рішенні передбачається інтеграція з системою дистанційного навчання NTExpert, яка спрощує роботу для HR в організації та проведенні навчання співробітників компанії.
- Новому співробітнику. Вся необхідна інформація для нового співробітника – він може ознайомитися з внутрішніми правилами, інструкціями, розпорядженнями, а також дізнатися більше про компанію – її історію, місію і структуру.
У порталі передбачено довідник “Адресна книга”, який відображає основну інформацію по кожному користувачеві компанії: ПІБ, підрозділ, посада, робочий телефон, e-mail, фотографія. Особливо цей інструмент буде корисним для компаній з великою кількістю співробітників – легко знайти потрібну людину, а фотографія допоможе відразу взнати його при необхідності особистої комунікації.
Створення звернень на:
- замовлення канцелярії, візиток, послуг кур’єра;
- на відпустку, відрядження, підбір персоналу;
- бронювання ресурсів, таких як кімната для переговорів, транспортний засіб, ноутбук тощо
Співробітники, відповідальні за виконання, отримують повідомлення про поставлену задачу.
Кабінет HR централізує всі запити, документи і звіти з управління персоналом. У кабінеті є:
- календар подій;
- архів резюме;
- довідник співробітників з повною інформацією по кожному працівнику;
- графік відсутностей та інші елементи, які необхідні для HR.
Кабінетом може користуватися група осіб з можливістю настройки прав доступу.
Які завдання доможе вирішити?
Завдяки ряду ключових модулів комплексне рішення дозволяє вирішити широкий спектр завдань.
Для компанії в цілому:
- Розмістити офіційну інформацію про керівництво, місію, стратегію та структуру компанії.
- Організувати ефективні комунікації і спільну роботу. Надати кожному підрозділу компанії особистий сайт, який призначений як для представлення підрозділу всередині компанії, так і організації взаємодії всередині департаменту.
- Організувати спільну роботу співробітників з різних департаментів, забезпечивши єдине місце для керування календарем, завданнями групи, загальними документами тощо.
- Створити єдину інформаційну базу (інформаційні матеріали, досвід компанії, документи), необхідну для організації роботи всіх офісів і філій компаній.
- Формалізувати й автоматизувати процеси управління зверненнями від співробітників. Модель дозволяє централізувати більшість типових звернень, підвищити якість і швидкість їх обробки.
- Виконувати пошук по всьому Порталу: у вмісті сторінок, всередині документів, в сховищах, на вузлах співробітників і робочих груп, в повідомленнях форумів і блогів.
Для HR-спеціалістів:
- Інформувати про новини та успіхи компанії, обговорювати внутрішнє життя компанії. Публікація новин та висвітлення подій компанії.
- Оперативно доводити до співробітників накази і розпорядження керівництва.
- Управляти інформацією про співробітників.
- Прискорити адаптацію нових співробітників.
- Забезпечити підтримку і розвиток корпоративної культури. Розвинути соціальне життя компанії.
- Проводити опитування, анкетування і голосування серед співробітників компанії з можливістю збереження і подальшої обробки інформації на порталі.
- Формалізувати й автоматизувати процеси узгодження відпусток.