Компанія TechExpert має кілька успішно реалізованих проектів по автоматизації ITSM-процесів на базі ПО GLPI, в рамках цих проектів ми розробили і успішно впровадили готові модулі:

ITRM (IT Risk Manager) – автоматизація управління ризиками інформаційної безпеки

Даний плагін призначений для оцінки і управління ризиками інформаційної безпеки відповідно до вимог та рекомендацій міжнародних стандартів:

  • Централізоване зберігання інформації по всіх об’єктах оцінки ризиків
  • Централізоване зберігання інформації за наявними вразливостями ІБ, ймовірним загрозам і ризикам, пов’язаним з реалізацією загроз
  • Проведення оцінки ризиків для кожного інформаційного активу відповідно міжнародним стандартам
  • Розробка плану обробки ризиків і призначення завдань виконавцям за його реалізації
  • Розмежування прав доступу користувачів до інформації в системі відповідно до рольової моделі
  • Можливість одночасної роботи користувачів при проведенні оцінки ризиків
  • Відправлення повідомлень власникам інформаційних активів про внесення змін до оцінку
  • Можливість перегляду всіх дій над об’єктами системи
  • Побудова звітів з інформацією про оцінку ризиків, а також плані обробки ризиків з можливістю вивантаження в Excel

Вартість, без ПДВ

€3000

Робота з бізнес-процесами

Плагін «Процеси» розширює можливості по налаштуванню бізнес-процесів для обробки звернень в GLPI, дозволяючи автоматизувати процеси, які передбачають поділ робіт на етапи з різними групами виконавців, тобто розгалуження і паралельну обробку завдань.

  • Створення переднастроєних шаблонів процесів
  • Запуск процесу за обраним шаблоном
  • Створення паралельних і послідовних заявок в рамках процесу
  • Динамічне внесення інформації в заявки на різних етапах виконання процесу
  • Сповіщення учасників процесу про хід його виконання

Вартість, без ПДВ

€2500

Додаткові поля

Цей модуль дозволяє створювати унікальні форми заявки для різних категорій, налаштовувати правила динамічного їх відображення та адаптувати GLPI для автоматизації більшої кількості бізнес-процесів компанії. Функціональні можливості плагіна дозволяють:

  • Створювати додаткові поля з різними типами (Інформаційний блок, Текстове поле, Список, Один зі списку, Декілька зі списку, Дата, Число, Файл)
  • Додавати додаткові поля на форму заявки із прив’язкою до категорії заявки
  • Динамічно відображати або приховувати поля, залежно від значень, зазначених в інших полях заявки
  • Налаштовувати обов’язковість заповнення полів під час створення заявки, а також її закриття

Вартість, без ПДВ

€2500

Asterisk Connector модуль інтеграції GLPi з IP-телефонією

Модуль інтеграції GLPi з системою IP-телефонії реалізований у вигляді плагіна до системи GLPi і дозволяє здійснювати автоматичну реєстрацію заявок на основі вхідних дзвінків в службу підтримки, а також фіксувати всі звернення користувачів по телефону в службу технічної підтримки.

  • Прив’язка декількох дзвінків до одного звернення
  • Ідентифікація вхідних дзвінків в момент виклику (до моменту підняття оператором трубки)
  • Індикація статусу дзвінків (йде розмова, йде виклик, пропущений дзвінок, прийнятий дзвінок)
  • Обробка дзвінків, що надійшли на групу фахівців
  • Ініціація вихідного дзвінка

Для коректної роботи плагіна необхідна наявність GLPi версії не нижче 0.90.

Вартість, без ПДВ

€520

Робота з заявками

Встановлюючи даний модуль в свою GLPi систему ви отримуєте додаткові, більш розширені функціональні можливості Управління заявками: лічильники і відстеження “життєвого циклу” заявок для більш оперативної роботи і збільшення продуктивності обробки інцидентів.

Лічильник кількості повернень заявок

Лічильник кількості повернень заявки на доопрацювання (переходів зі статусів Вирішено/Закрито в інші статуси).

€100

Автоматичний перехід заявки в статус «Очікує» при погодженні

Якщо запущено процес погодження, статус заявки змінюється на «Очікує». Якщо процес погодження завершився з позитивним результатом – заявка повертається до статусу, який був до початку погодження. Якщо процес завершився з негативним результатом – заявка переходить на статус Закрито.

€400

Підсвічування заявок у журналі

Можливість підсвічування заявок у журналі за певним критерієм.

€100

Каталог сервісів

Довідник «Каталог сервісів» із прив'язкою до категорій заявок та відображенням сервісу у заявці.

€1000

Звітність

Даний плагін дозволить розширити функціональні можливості стандартних звітів. Керуйте звітами по KPI, оцінюйте роботу співробітників і зберігайте в його історії, а головне – нова функція вивантаження звітів в формат .xls, що дозволяє візуалізувати ефективність роботи в зручному форматі.

Вивантаження заявок до Excel

Вивантаження заявок із журналу до таблиці Excel (хlsx-файл)

€300

Звіт KPI 

Додавання звіту з оцінкою KPI: кількість вирішених/закритих заявок, кількість повернень, середня оцінка задоволеності, оцінка наставника, оцінка керівника. З показників нараховуються бали, максимум – 100 балів.

€1200

Оцінка Керівника/Наставника

Додавання до картки користувача параметрів «Оцінка керівника» та «Оцінка наставника» із записом оцінок в історію.

€300

Робота з сповіщеннями

Функціональні особливості даного плагіна дозволяють додавати ряд змінних в вашу GLPi систему для управління повідомленням. Планування, відправка, отримання зворотного зв’язку з цим плагіном стануть більш ефективними.

Раніше/Пізніше в повідомленнях

Додавання змінної, яка показує скільки часу раніше чи пізніше запланованого терміну було вирішено заявка + колірна індикація.

€200

Проставлення оцінок задоволеності з e-mail

Можливість для користувача дати оцінку задоволеності рішенням заявки з повідомлення на пошту, без входу до системи.

Оцінка + коментар.

€400

Файли в повідомленнях

Додавання параметра до шаблонів сповіщень, який дозволяє активувати/деактивувати надсилання вкладень на рівні шаблону сповіщення.

€300

Реалізація додаткових можливостей і розширення функціоналу

В разі, якщо у Замовника існують побажання щодо реалізації додаткового функціоналу, або розширенні існуючого, зокрема інтеграція з іншими системами телефонії, або зовнішніми системами, а також розширення в рамках використання плагіна, наші фахівці порекомендують найбільш оптимальний спосіб реалізації, а також допоможуть втілити ідеї в життя.

Якщо у вас залишилися питання або потрібна детальніша інформація, зв'яжіться з нами!