Аудит основних ІТ-сервісів та підготовка програми оптимізації для «СПЕРКО Україна»
Про проект
Клієнт — СУІП ТОВ «СПЕРКО Україна» – вже понад 20 років компанія сприяє розвитку фармацевтичної галузі в Україні, де має виробничі потужності у місті Вінниця. Для здійснення своєї діяльності СУІП ТОВ «СПЕРКО Україна» відповідає: «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів», «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами» та «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів».
Задачі:
Необхідно було надати незалежну експертну оцінку про поточний стан основних IT сервісів, оцінити їх рівень завантаженості та продуктивності, виявити потенційно вразливі місця та недоліки у функціонуванні IT інфраструктури, надати рекомендації щодо підвищення надійності, продуктивності та ефективності роботи існуючої IT інфраструктури та програму оптимізації.
Рішення:
В ході аудиту було проведено обстеження та аналіз мережевої інфраструктури та бездротової мережі, IP телефонії, серверів та системи віртуалізації, поштової системи, сервісів моніторингу та резервного копіювання. Надано чіткі рекомендації щодо підвищення продуктивності роботи IT сервісів та підвищення рівня надійності та безпеки, програму проектів з оптимізації IT інфраструктури, яка містить інформацію про перелік та вартість рекомендованого для встановлення апаратного, програмного забезпечення та послуг з виконання наданих рекомендацій.
Результат:
Під час виконання проекту інженери Techexpert активно співпрацювали з технічними спеціалістами, що дало змогу провести детальне обстеження та аналіз роботи основних IT сервісів, оцінити можливості розвитку та визначити області оптимізації IT інфраструктури.
Проект було завершено згідно з погодженим графіком та з урахуванням усіх вимог.
Впровадження хмарних сервісів Microsoft 365 для ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»
Про проект
Клієнт — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД» – лідер ринку мастильних матеріалів та автохімії. Компанія займається виродництвом та дистрибуцією моторних, трансмісійних олив, гальмівних рідин, антифризів, мастил та автохімії для різних типів транспорту та техніки.
Задачі:
- Виконати безшовну міграцію корпоративної поштової системи з наземного Exchange Server на Exchange Online;
- Здійснити перехід від виконання традиційного файлового сервера до розміщення та спільної роботи з корпоративною інформацією на платформі SharePoint Online;
- Виконати перехід до сучасних інтегрованих зручних методів корпоративної колаборації та комунікації з використанням Microsoft Teams;
- Забезпечити підвищення рівня захисту корпоративної інформації за рахунок налаштування деяких безпекових можливостей M365.
Рішення:
- Впровадження хмарного сервісу Microsoft 365;
- Міграція корпоративної поштової системи з Exchange 2010 до Exchange Online (365), на базі SharePoint Online/OneDrive/Teams;
- Створення структури зберігання корпоративної інформації та міграція даних із файлового сервера в M365.
Результат:
Проект було закінчено в обумовлені терміни. Вході проекту ми постійно мали зворотній з’вязок та актуальну інформацію про стан робіт.
Успішно впровадженно хмарні сервіси Microsoft 365.
Трансформація застарілої IT-інфраструктури для Capital Times за допомогою Microsoft 365
Про проект
Клієнт — Capital Times – член Європейської Бізнес Асоціації (EBA) та один із засновників Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій (UVCA).
Задачі:
- Трансформація застарілої IT-інфраструктури;
- Підвищення рівня безпеки корпоративних даних та головних IT-сервісів;
- Мінімізація потенційно вразливих місць в ІТ-інфраструктурі.
Рішення:
- Впровадження хмарного сервісу Microsoft 365;
- Міграція корпоративної поштової системи з Exchange 2010 до Exchange Online (365), на базі SharePoint Online/OneDrive/Teams;
- Створення структури зберігання корпоративної інформації та міграція даних із файлового сервера в M365.
Результат:
У ході проекту мали оперативний зв’язок та актуальну інформацію про перебіг виконаних робіт. Проект було закінчено в обумовлений термін.
В результаті виконання проекту отримали сучасні IT-сервіси, налаштовані відповідно до вимог щодо надійності, доступності та безпеки ІТ-інфраструктури.
Модернізація системи телефонії ПрАТ «КИЙ АВІА» за допомогою IP ATC Asterisk
Про проект
Клієнт — Приватне акціонерне товариство «КИЙ АВІА».
Задачі:
- Реструктуризація існуючої телефонної інфраструктури;
- Оптимізація сервісу та налаштування телефонії під потреби компанії;
Рішення:
- Попередня реалізація пілотного проекту по впровадженню та тестуванню IP ATC Asterisk;
- Етап тестування на потрібний та можливий функціонал сервісу та інтеграція з існуючою ATC Avaya та колл-центром Oktell;
- Впровадження продуктивної системи в ході якої коригувалися, враховуючи оптимізацію компанії.
Результат:
Проект реалізовано в строк та з урахуванням усіх побажань та потреб. Телефонія оптимізована таким чином, щоб отримувати максимальну продуктивність за «розумні гроші».
В результаті отримали не лише справно працюючу IP телефонію, а ще й професійну технічну підтримку. Всі запити легко зареєструвати та відстежувати через особистий кабінет користувача, через який також можна взаємодіяти з учбовим центром «Мережні Технології»
Підвищення рівня безпеки та підтримка IT-інфраструктури ТОВ «ЕНІ УКРАЇНА»
Про проект
Клієнт — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНІ УКРАЇНА».
Задачі:
- Управління інформаційною безпекою та підвищення рівня кіберзахисту;
- Забезпечення безперебійної роботи складових ІТ-інфраструктури;
- Надання консультацій та вирішення інцидентів, пов’язаних з функціонуванням IT-сервісів.
Рішення:
- Взаємодія з центром кібербезпеки (SOC) головного офісу, аналіз та усунення вразливостей IT-інфраструктури після проведення низки перевірок безпеки, що імітували реальну хакерську атаку;
- Оновлення OS Windows на фізичних та віртуальних серверах, оновлення VMware ESXi на серверах віртуалізації,
- Оновлення та видача нових сертифікатів OpenSSL, встановлення ліцензій та патчів безпеки для VMWare ESXi, NetApp, MS SQL Server, Windows Server та конфігурація DNS;
- Підвищення системи безпеки серверів шляхом обмеження доступу до певних внутрішніх IP-адрес та корпоративного порталу через ACL;
- Оновлення сервісів Apache Tomcat (Catalina);
- Конфігурація, оновлення та керування антивірусною системою McAffee;
- Блокування ненадійного алгоритму шифрування передачі даних в ІТ-інфраструктурі;
- Перепланування та налаштування завдань системи резервного копіювання даних;
- Встановлення системи моніторингу Zabbix для контролю навантаження на інфраструктуру та виконання завдань резервного копіювання і щоденного збору журналу доступу.
Результат:
В ході забезпечення безперебійної роботи складових ІТ-інфраструктури проводився контроль, інцидентний сервіс та управління апаратним і програмним забезпеченням: серверів і робочих станцій, системи віртуалізації, системи збереження даних, системи резервного копіювання даних, бухгалтерських сервісів та специфічних бізнес додатків.
Згідно з результатами перевірки нашої ІТ-інфраструктури на вразливості в 2021р., ми отримали звіт з переліком вразливостей різного ступеня критичності, що були усунені інженерами Techexpert (15% – вразливості рівня Critical, 13% – рівня High, 77% – рівня Medium). Разом з цим інженери Techexpert надали низку рекомендацій для оптимізації та підвищення рівня надійності і безпеки нашої ІТ-інфраструктури.
Обмін інформацією щодо управління інформаційною безпекою був організований через захищений канали зв’язку.
Підвищення рівня безпеки, обстеження та аналіз основних компонентів інформ. системи
Про проект
Клієнт — ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «УКРШПОН»
Задачі:
Для нашої компанії необхідно було провести обстеження та аналіз основних компонентів інформаційної системи у розрізі надійності та безпеки. Виявити потенційно вразливі місця в ІТ-інфраструктурі задля підвищення рівня кіберзахисту, проаналізувати поточний стан ІТ-інфраструктури, оцінити рівень завантаженості та продуктивності її складових. Для нас необхідно було отримати об’єктивні дані про ІТ-інфраструктуру і рекомендації щодо оптимізації та підвищення рівня захисту критичних даних та основних сервісів.
Рішення:
В ході проєкту інженерами Тесhехрегt виконано обстеження, аналіз та виявлення вразливостей мережевої інфраструктури, серверів і робочих станцій, системи віртуалізації, служби Асtivе Directory та поштової системи. Проведено тестування на проникнення (перевірка стійкості зовнішнього периметра до атак і проникнення, перевірка захищеності внутрішньої мережі на предмет крадіжки/витоку інформації, перевірка стійкості веб-сайту до атак, спроба зупинити роботу веб-сайту чи підмінити тестову сторінку), оцінка та аналіз алгоритму роботи поштової системи при отриманні шкідливих (фішингових та спам) повідомлень, оцінка захищеності ІТ-сервісів.
Результат:
Відповідно до результатів, нам було надано звіт, що містить опис поточного стану основних компонентів інформаційної системи та рекомендації щодо оптимізації та підвищення рівня надійності та безпеки.
Весь обмін документами щодо проєкту було організовано через захищений віртуальний ресурс
компанії Тесhехрегt.
Оптимізація існуючої ІТ-інфраструктури Міністерства закордонних справ України
Про проект
Клієнт — «Міністерство закордонних справ України»
Задачі:
Підготовка існуючої ІТ-інфраструктури до впровадження ряду IT-сервісів для створення сучасного інформаційного середовища, що забезпечило б ефективну взаемодію співробітників компанії i впровадження нових процесів управління інформаційними даними.
- Підготовка інформаційної системи Замовника до впровадження системи електронного документообігу (СЕД).
- Створення сучасної відмовостійкої масштабованої платформи віртуалізації, як фундаментального сервісу для подальшого розміщення на ній ряду інформаційних систем.
- Підвищення продуктивності користувачів i спрощення ділової комунікації за рахунок впровадження корпоративної системи електронної пошти 6aзi Microsoft Exchange.
- Реалізація переходу користувачів Центрального Апарату МЗС з моделі робочої групи до доменної моделі на 6aзi Microsoft Active Directory.
- Забезпечення мобільності співробітників за рахунок надання ряду корпоративних cepвiciв незалежно від місцезнаходження користувача; забезпечення доступу користувачів до сервісів з мережі Інтернет.
- Забезпечення високого ступеня доступності впроваджуваних сервісів.
- Впровадження/модернізація базових інфраструктурних сервісів, таких як резервне копіювання, систем управління середовищем віртуалізації, управління робочими станціями, користувачами i ресурсами мережі.
Результат:
- Виконано роботи з переведення всіх користувачів Центрального Апарату МЗС в домен Active Directory із збереженням даних i налаштувань.
- Створено відмовостійку платформу віртуалізації (кластер) на 6aзi Microsoft Server Hyper-V
- Впроваджено корпоративну поштову систему на 6aзi Microsoft Exchange Server.
- Впроваджено окремі підсистеми зі складу Microsoft System Center: систему резервного копіювання; систему управління середовищем віртуалізації, систему управління робочими станціями i ресурсами.
- Підготовлено інформаційну систему Замовника до впровадження системи електронного документообігу (СЕД).
Аудит основних компонентів ІТ-інфраструктури компанії
Про проект
Клієнт — ТОВ «БРИТАНСЬКА МІЖНАРОДНА ШКОЛА – КИЇВ»
Задачі:
Розробка плану оптимізації ІТ-інфраструктури та побудова стратегії подальшого розвитку компанії.
- Обстеження та аналіз основних компонентів інформаційної системи Замовника, а саме мережевої інфраструктури, системи IP телефонії, безпровідної мережі, серверів і системи віртуалізації, служби Active Directory та поштової системи.
- Виявлення «вузьких місць» в ІТ-інфраструктурі Замовника вцілому та проблем в роботі її основних компонентів окремо.
- Розробка рекомендацій та програми проектів по оптимізації основних компонентів інформаційної системи Замовника.
- Підготовка технічної документації (паспорту) основних компонентів інформаційної системи Замовника.
- Підготовка звіту по аудиту основних компонентів інформаційної системи Замовника.
Результат:
За результатами обстеження та аналізу основних компонентів інформаційної системи підготовлено та надано Замовнику звіт щодо поточного стану ІТ-інфраструктури та паспорт основних компонентів інформаційної системи, а також надано рекомендації щодо усунення недоліків та оптимізації роботи основних компонентів інформаційної системи, розроблено і запропоновано відповідну програму проектів з декількома варіантами подальшої реорганізації.
Забезпечення обчислювальними потужностями компанії під проект
Про проект
Клієнт — ТОВ «ІДЕАЛОДЖИК», ТОВ «ОЛІІ ОНЛАЙН»
Задачі:
Необхідно було забезпечити новий проект компанії обчислювальними потужностями з техподдержкой рівня SLA.
Результат:
Розгорнули віртуальну ІТ-інфраструктуру вХмарі onbiz.biz з можливістю легко масштабувати ресурси під завдання проекту компанії.
Реструктуризація ІТ-інфраструктури та міграція сервісів у хмару
Про проект
Клієнт — ТОВ «АВТОНОВА-Д ПЛЮС»
Задачі:
Необхідно було здійснити реструктуризацію серверної інфраструктури компанії та забезпечити безпеку передачі даних.
Результат:
- ІТ-інфраструктуру частково винесли до Хмари onbiz.biz;
- організували захищений канал передачі даних (VPN) між хмарою та офісом;
- оптимізували роботу бізнес-сервісів.
Надання в оренду віртуальних серверних ресурсів
Про проект
Клієнт — ТОВ «Ендейвер»
Компанія «Техексперт» протягом 2018-2020 років надавала компанії «Ендейвер» послуги з оренди віртуального серверного ресурсу. Підтверджуємо, що «Техексперт» під час виконання договору зарекомендували себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні послуги. Відмінною рисою роботи є високий професіоналізм, оперативний та фаховий зворотній зв’язок співробітників компанії та чесність.
Впровадження системи автоматизації управління ризиками інформаційної безпеки
Про проект
Клієнт — ПАТ «Креді Агріколь Банк»
Задачі:
Оптимізація процесу управління ризиками інформаційної безпеки
Результат:
Було прийнято рішення впровадити програмний продукт ITRM Expert (IT Risk Manager) — систему автоматизації управління ризиками інформаційної безпеки, внаслідок чого:
- створено єдиний інформаційний простір для оперативного надання необхідної інформації;
- систематизовані інформаційні ресурси для спрощення бізнес-процесів пов’язаних з оцінкою та обробкою ризиків;
- реалізовані механізми оповіщення користувачів про необхідність виконання дій згідно рольової моделі;
- надано інструментарій отримання аналітичної інформації про аналіз ризиків за різні періоди часу.
Автоматизація інженерної служби готелю Premier Palace Hotel
Про проект
Клієнт — Premier Palace Hotel
Задачі:
Автоматизація процесів сервісного обслуговування
Результат:
В результаті співпраці була розроблена максимально проста у використанні система, доступна для реєстрації заявок будь-яким співробітником готелю. У системі постійно відображаються та інформуються виконавці про актуальний список заявок, які в свою чергу мають зрозумілий алгоритм щодо виконання та закриття.
- З’явилася можливість оперативного зворотного зв’язку про стан заявок
- Статистика інцидентів за час пілотного проекту
- Чітке відстеження термінів виконання заявок, неможливість втрати заявок
- Розуміння кожним Виконавцем тих завдань, які на нього покладені
- Чітка картина по заявкам у чергового інженера
- Можливість швидко показати результати щодо інцидентів вищому керівництву в зручній формі
- Розширення рішення на інші служби готелю
Побудова системи управління документами на базі Microsoft SharePoint Server 2013
Про проект
Клієнт — ПАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи»
Задачі:
Реалізація проекту з побудови системи управління документами на базі Microsoft SharePoint Server 2013.
Результат:
Компанія TechExpert успішно реалізувала проект з побудови системи управління дозвільними та звітними документами, доступ до яких здійснюється через внутрішню корпоративну мережу на базі програмного забезпечення Microsoft SharePoint Server 2013 для всіх співробітників компанії. Рішення дозволило вирішити завдання з автоматизації діяльності юридичного департаменту та централізувати основні процеси документообігу організації. Після успішного впровадження система була розповсюджена на всі іноземні філії, локалізована, впроваджена і на даний момент успішно експлуатується. Також було запроваджено внутрішній корпоративний портал на базі Microsoft SharePoint Server 2013 для співробітників ПАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи».
Модернізація системи IP-телефонії на базі Asterisk
Про проект
Клієнт — ПАО «Банк «Кліринговий дім»
Задачі:
Модернізація системи IP-телефонії на базі Asterisk
Результат:
Модернізація системи IP-телефонії на базі Asterisk була проведена вчасно, і при тому:
- реалізовано перенесення налаштувань між системами IP-телефонії на рівні баз даних;
- побудовано відмовостійке рішення на основі IP PBX Asterisk;
- налаштовано модуль налаштування голосового меню IVR;
- організована вхідна та вихідна маршрутизація дзвінків;
- налаштовані компоненти безпеки Asterisk;
- навчені співробітники Банку таїнствам адміністрування нової версії системи;
- надана якісна документація;
І потекли будні робочі адміністратора Asterisk спокійно і розмірено, з упевненістю, що система, йому довірена, працювати буде стабільно, а користувачі його задоволені наданим сервісом залишаться.
Розгортання системи бездротової мережі на базі обладнання Aruba
Про проект
Клієнт — Фітнес-клуб «Гран-Прі»
Задачі:
Завдання проекту полягало в підвищенні продуктивності та відмовостійкості, поліпшенні якості обслуговування клієнтів бездротової мережі.
Результат:
В результаті організації сучасної і відмовостійкої системи бездротової мережі підвищено якість обслуговування клієнтів фітнес-клубу.
Розгортання IT-інфраструктури ТОВ «СП «ЕПІЦЕНТР» в Бізнес Хмарі TechExpert
Про проект
Клієнт — ТОВ «СП «ЕПІЦЕНТР»
Задачі:
У мінімальні терміни та з мінімальними витратами винести в хмару всю інформаційну інфраструктуру компанії, підвищити доступність сервісів, організувати віддалену безпечну роботу співробітників, а також знайти альтернативу фізичних серверів з метою зменшення витрат на апаратне забезпечення, адміністрування, електроенергію та охолодження.
Результат:
Реалізований компанією TechExpert проект із розгортання IT-інфраструктури відповідає всім вимогам до сучасної IT-інфраструктури. Були отримані єдине середовище управління бізнес-процесами організації, надійна система зберігання даних, знижені витрати на апаратне забезпечення, гарантована безпека електронного листування, відмовостійкість на рівні служб і висока доступність сервісів (у тому числі – з регіонів). Для забезпечення безпечної передачі даних було організовано захищене з’єднання між ЦОД TechExpert та офісом ТОВ «СП «ЕПІЦЕНТР».
Оптимізація IT-інфраструктури Sanoma Media Ukraine
Про проект
Клієнт — Sanoma Media Ukraine
Задачі:
Забезпечити відмовостійкість і підвищити доступність корпоративних сервісів. Винести сервіси бази даних (SQL) і файлового сховища у відмовостійкий Дата-центр.
Результат:
- Орендовані віртуальні ресурси для організації сервісів бази даних (SQL) і файлового сховища в Бізнес-хмарі TechExpert.
- Для забезпечення безпеки та збереження даних було організовано шифроване захищене з’єднання IPsec VPN між ЦОД та офісом компанії.
- Сервіси бази даних (SQL) і файлового сховища були оптимізовані, а потім оперативно та якісно винесені в ЦОД TechExpert.
- Проект виконаний відповідно до побажань замовника, враховані всі коригування в ході виконання поставлених завдань.
- Досягнутий необхідний рівень зниження витрат на апаратне забезпечення, підвищена відмовостійкість і доступність корпоративних сервісів, організована безпечна віддалена робота співробітників, що побічно дозволило більш чітко та якісно вирішувати поточні завдання.
Розгортання IT-інфраструктури в Бізнес Хмарі TechExpert
Про проект
Клієнт — ТОВ «НОВА ПОШТА ІНТЕРНЕШНЛ»
Задачі:
У мінімальні терміни та з мінімальними витратами створити з нуля інформаційну систему компанії на надійній Хмарній платформі ONBIZ.BIZ, підвищити доступність сервісів, організувати віддалену безпечну роботу співробітників, а також знайти альтернативу фізичних серверів з метою зменшення витрат на адміністрування, електроенергію та охолодження.
Результат:
- Створена з нуля ІТ-інфраструктура компанії
- Отримані єдине середовище управління бізнес-процесами організації та надійна система зберігання даних
- Знижено витрати на апаратне забезпечення
- Гарантована безпека електронного листування
- Забезпечені відмовостійкість на рівні служб і висока доступність сервісів (в тому числі – з регіонів).
- Створено безпечний канал передачі даних між Бізнес Хмарою «TechExpert» і користувачами ТОВ «НОВА ПОШТА ІНТЕРНЕШНЛ».
Впровадження Microsoft SharePoint Server і SQL Server
Про проект
Клієнт — Платинум Банк
Задачі:
Оптимізація, супровід і технічна підтримка корпоративного порталу на базі Microsoft SharePoint Server і баз даних на основі Microsoft SQL Server.
Результат:
В процесі взаємодії компанією TechExpert була розроблена та впроваджена система управління операційними ризиками банку на основі Microsoft SharePoint.
Оптимізація та модернізація поточної ІТ-інфраструктури
Про проект
Клієнт — Феоніс
Задачі:
Модернізація поточної серверної інфраструктури компанії “Феоніс”.
Результат:
Проект з модернізації ІТ-інфраструктури відповідає всім вимогам до сучасної ІТ-інфраструктури. В результаті даного проекту ми отримали єдине середовище управління організацією, надійну систему зберігання даних, збереження електронного листування, зниження витрат на апаратне забезпечення та доступність сервісів з регіонів.
Модернізація безпечної мережевої інфраструктури
Про проект
Клієнт — Лекхім
Задачі:
Впровадження безпечної мережевої інфраструктури Групи компаній АТ «Лекхім».
Результат:
В ході проекту були встановлені міжмережеві екрани в офісах компанії, а також сервери управління та моніторингу. Були виконані роботи з побудови безпечного з’єднання між офісами Групи компаній «Лекхім» і для доступу віддалених користувачів до корпоративної мережі, антивірусна перевірка всього вхідного трафіку, анти-спам перевірка поштового трафіку. Забезпечена найкраща продуктивність критичних бізнес-додатків. Проведено налаштування підсистеми управління політиками безпеки, виконані вимоги по стійкості до відмов інтернет-з’єднань.
Комплексний проект по міграції робочих місць користувачів на нове ПЗ Microsoft
Про проект
Клієнт – Bayer
Задачі:
Перед компанією стояло завдання перевести всіх користувачів з Microsoft Office 2003 і Windows XP на нову платформу – Microsoft Office 2010 і Windows 7. Крім того, потрібно було зробити цей масштабний перехід якомога безболісним, а для цього – навчити співробітників використанню нового програмного забезпечення. При чому зробити це було необхідно з оптимальними фінансовими витратами та з мінімальним відривом від виробництва.
Побудова відмовостійкої системи віртуалізації і резервного копіювання
Про проект
Клієнт — Edipresse
Задачі:
Проектована Система розглядається як система з безперервним доступом до даних. Вона повинна забезпечувати гарантований доступ користувачів до сервісів віртуалізації та дозволяти відновлювати інформацію в разі потреби.
Впровадження хмарних сервісів Microsoft для підвищення доступності критичних бізнес додатків
Про проект
Клієнт — Полтавська газонафтова компанія
Задачі:
- забезпечення безперервності критичних бізнес-процесів та ІТ-сервісів СП ПГНК в умовах виникнення форс-мажорних обставин (відсутність офісів для співробітників компанії або недоступність обладнання);
- створення робочого середовища (масштабованого на вимогу) для розгортання та тестування нових додатків, оновлення існуючих, тестових відновлень Бази даних додатків з резервних копій відповідно до рекомендацій ITIL.
Створення інтерактивного інструмента для оцінки рівня розвитку навичок і створення індивідуального плану розвитку
Про проект
Клієнт — Kraft Foods Україна
Задачі:
Створення інтерактивного інструмента для оцінки рівня розвитку навичок і створення індивідуального плану розвитку для працівників компанії Крафт Фудз Україна.
Впровадження Microsoft System Center Service Manager 2010
Про проект
Клієнт — Платинум Банк
Задачі:
Метою замовника було значно підвищити якість обслуговування клієнтів і забезпечити інтеграцію з іншими продуктами System Center, які раніше використовувалися в компанії. Саме тому Клієнт вирішив реалізувати Microsoft System Center Service Manager 2010 (SCSM 2010), і в результаті отримати інтегроване рішення для управління ІТ-інфраструктурою.
Комплексний проект з модернізації інформаційної системи
Про проект
Клієнт – Rittal
Задачі:
- Модернізація сервісів, що надаються існуючою інформаційною системою, включаючи впровадження системи віртуалізації, до рівня сучасних вимог, що пред’являються бізнес-процесами в повсякденній діяльності.
- Рішення, що буде впроваджуватись, повинно забезпечувати безперервність ведення бізнесу, дотримуючись при цьому розумного балансу між стійкістю до відмов і витратами на створення системи.
Розгортання антивірусної програми
Про проект
Клієнт — Промінвестбанк
Задачі:
Розгортання нової антивірусної програми