Ми пропонуємо послуги з автоматизації і управління бізнес-процесами на платформі Microsoft SharePoint.
Інтенсивний розвиток інформаційних технологій активно впливає на роботу та внутрішні процеси практично будь-якої компанії. У сучасному світі автоматизація бізнес-процесів є скоріше необхідністю для успішного розвитку і функціонування бізнесу.
Наша компанія розробляє системи автоматизації вже більше 8 років і на даний момент ми є одним з провідних експертів в Україні по розробці рішень на платформі Microsoft SharePoint.
Реалізація проекту з автоматизації бізнес-процесів складається з наступних етапів:
- Опис поточних бізнес-процесів компанії;
- Виявлення вимог з автоматизації процесів (може включати регламентування деяких внутрішніх процесів з метою подальшої автоматизації);
- Розробка технічного завдання на автоматизацію процесів;
- Етап реалізації — розробка та налаштування робочих процесів, завдань, повідомлень списків, бібліотек, побудова інтеграційних механізмів і т.д.;
- Тестування розробленого рішення;
- Навчання ключових користувачів роботі з системою;
- Здача в експлуатацію;
- Подальший супровід і розвиток системи (опційно).
Переваги рішення
- Підвищення узгодженості бізнес-процесів, розподіл ролей і завдань;
- Прозорість проходження документами різних етапів узгодження/затвердження;
- Контроль термінів виконання доручень та завдань;
- Скорочення обсягів рутинної роботи;
- Підвищення ефективності взаємодії співробітників.
Вирішення задач
Послуги від компанії TechExpert включають в себе не просто впровадження та налаштування програмного забезпечення. Це цілий комплекс послуг, що охоплює опис поточних процесів Замовника, рекомендації щодо оптимізації з урахуванням виробничих особливостей, а також детальне інтерв’ювання ключових користувачів. Це потрібно для того, щоб кінцева система забезпечувала вирішення завдань з найбільшою вигодою для бізнесу, залишаючись при цьому інтуїтивно зрозумілою.
Фахівці TechExpert мають експертні знання та досвід в області автоматизації бізнес-процесів різного ступеня складності. Це погодження та затвердження документів, закупівельна діяльність, реєстрація заявок та звернень (на відпустку, транспорт, кур’єра, канцелярію, ресурси і т.д.), реєстрація та поширення наказів, контроль виконання доручень і безліч інших процесів.
Платформа SharePoint була вибрана не випадково, так як вона є потужним інструментом і володіє всіма необхідними функціями для автоматизації та управління бізнес-процесами, а також надає широкі можливості для розробників, що дозволяє створювати унікальні рішення для кожного з наших замовників.
Сценарії використання
Залежно від поточних завдань клієнта, а також стратегічних планів розвитку IT-відділу і компанії в цілому, ми пропонуємо автоматизацію найрізноманітніших процесів, найбільш типовими з яких є:
- погодження та затвердження документів (в першу чергу договорів);
- реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
- контроль виконання доручень (т. зв. контроль виконавчої дисципліни);
- типові заявки на ресурси (транспорт, кур’єр, візитки, відпустка, канцелярія і т.д.);
- закупівельна діяльність;
- спільна підготовка документів і комерційних пропозицій;
- запити на обслуговування (Service Desk).
Для кого ця послуга
- для компаній, які вже в тій чи іншій мірі використовують Microsoft SharePoint;
- для компаній, у яких є необхідність в оптимізації або автоматизації бізнес-процесів та збільшенні ефективності бізнесу.
Терміни і тарифікація
Від 1 до 7 місяців в залежності від складності проекту, наявності формалізованих вимог, описаних даних.