Ми пропонуємо послуги з автоматизації та управління бізнес-процесами на платформі Microsoft SharePoint.

Інтенсивний розвиток інформаційних технологій активно впливає на роботу та внутрішні процеси практично будь-якої компанії. У сучасному світі автоматизація бізнес-процесів є скоріше необхідністю для успішного розвитку і функціонування бізнесу.

Наша компанія розробляє системи автоматизації вже більше 8 років і на цей час ми є одним з провідних експертів в Україні по розробці рішень на платформі Microsoft SharePoint.

Реалізація проекту з автоматизації бізнес-процесів складається з наступних етапів

  • Опис поточних бізнес-процесів компанії
  • Виявлення вимог з автоматизації процесів (може включати регламентування деяких внутрішніх процесів з метою подальшої автоматизації)
  • Розробка технічного завдання на автоматизацію процесів
  • Етап реалізації — розробка та налаштування робочих процесів, завдань, повідомлень списків, бібліотек, побудова інтеграційних механізмів і т.д.
  • Тестування розробленого рішення
  • Навчання ключових користувачів роботі з системою
  • Здача в експлуатацію
  • Подальший супровід і розвиток системи (опційно)

Переваги рішення

  • Підвищення узгодженості бізнес-процесів, розподіл ролей і завдань
  • Прозорість проходження документами різних етапів узгодження/затвердження
  • Контроль термінів виконання доручень та завдань
  • Скорочення обсягів рутинної роботи
  • Підвищення ефективності взаємодії співробітників

Вирішення задач

Послуги від компанії TechExpert включають в себе не просто впровадження та налаштування програмного забезпечення. Це цілий комплекс послуг, що охоплює опис поточних процесів Замовника, рекомендації щодо оптимізації з урахуванням виробничих особливостей, а також детальне інтерв’ювання ключових користувачів. Це потрібно для того, щоб кінцева система забезпечувала вирішення завдань з найбільшою вигодою для бізнесу, залишаючись при цьому інтуїтивно зрозумілою.

Фахівці TechExpert мають експертні знання та досвід в області автоматизації бізнес-процесів різного ступеня складності. Це погодження та затвердження документів, закупівельна діяльність, реєстрація заявок та звернень (на відпустку, транспорт, кур’єра, канцелярію, ресурси і т.д.), реєстрація та поширення наказів, контроль виконання доручень і безліч інших процесів.

Платформа SharePoint була вибрана не випадково, так як вона є потужним інструментом і володіє всіма необхідними функціями для автоматизації та управління бізнес-процесами, а також надає широкі можливості для розробників, що дозволяє створювати унікальні рішення для кожного з наших замовників.

Сценарії використання

Залежно від поточних завдань клієнта, а також стратегічних планів розвитку IT-відділу і компанії в цілому, ми пропонуємо автоматизацію найрізноманітніших процесів, найбільш типовими з яких є:

  • Погодження та затвердження документів (в першу чергу договорів)
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції
  • Контроль виконання доручень (т. зв. контроль виконавчої дисципліни)
  • Типові заявки на ресурси (транспорт, кур’єр, візитки, відпустка, канцелярія і т.д.)
  • Закупівельна діяльність
  • Спільна підготовка документів і комерційних пропозицій
  • Запити на обслуговування (Service Desk)

Для кого ця послуга

  • Для компаній, які вже в тій чи іншій мірі використовують Microsoft SharePoint
  • Для компаній, у яких є необхідність в оптимізації або автоматизації бізнес-процесів та збільшенні ефективності бізнесу

Терміни і тарифікація

Від 1 до 7 місяців в залежності від складності проекту, наявності формалізованих вимог, описаних даних.