Короткий опис рішення

Компанія TechExpert пропонує рішення щодо побудови IP телефонії. IP телефонія – система зв'язку, що забезпечує передачу мовного сигналу через мережу Інтернет чи будь-яким іншим IP-мережам. Мережа IP телефонії розгортається з урахуванням програмної автоматичної телефонної станції (IP-PBX) — CUMC. Cisco Unified Communications Manager – рішення IP телефонії від компанії Cisco, що надає різні функції керування дзвінками. CallManager призначений швидше для великих мереж, що включають до 30 000 абонентів. Цей програмно-апаратний комплекс забезпечує надійність роботи та дозволяє конфігурувати безліч параметрів, таких як переадресація дзвінків або голосове меню. Існує і полегшена express версія, призначена скоріше для невеликих офісів.

Завдання, що вирішуються

Рішення компанії TechExpert щодо побудови системи IP телефонії на базі Cisco забезпечує виконання наступних завдань:

  • Впровадження IP телефонії
  • Інтеграція з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (PBX)
  • Доступ до мережі IP телефонії для легітимних віддалених Інтернет-користувачів
  • Здійснення дзвінків до телефонної мережі загального користування (PSTN)
  • Голосова пошта
  • Конференції
  • Інтерактивне голосове меню (IVR)
  • Центр обробки викликів – Call Center (постановка дзвінків у чергу та їх розподіл за агентами)
  • Запис дзвінків (CDR)
  • Відмовостійкість системи IP телефонії

Використовувані продукти та технології

  • Операційна система: для досягнення більшої надійності розгортатися як віртуальний ресурс на базі VMware
  • IP-PBX - Cisco Unified Communications Manager
  • Відмовостійкість – High Available, HA
  • Підтримка програмних телефонів
  • Апаратні IP телефони: підтримують протоколи SIP або SCCP

Вигоди від рішення, які отримує бізнес

  • Надежность и стабильность работы.
    Система обеспечивает высокий уровень отказоустойчивости при работе в кластере, соответствующий мировым стандартам и потребность бизнеса.

  • Многофункциональность и гибкость.
    Система складывается с нескольких интегрируемых между собой программных и аппаратных компонент, которые могут модифицироваться и изменятся, обновляться – не зависимо друг от друга. Использование продвинутых телефонных функций: конференции, Call Center, голосовая почта, IVR, переадресация звонка, определения входящего номера. Безопасность звонков путем шифрования медиа данных – SRTP.

Строки реалізації проекту

Орієнтовна тривалість проекту складає 1,5-2 місяці.