Мета проекту — автоматизація процесу узгодження договорів і контрагентів.

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • Будь-яка компанія з великою базою клієнтів / постачальників / дистриб’юторів

Завдання для виконавця проекту

  • Підвищення ефективності розподілу робочого часу співробітників компанії в процесі підготовки та узгодження договорів
  • Зменшення витрат, пов’язаних із зберіганням, пошуком та обробкою паперових версій документів
  • Підвищення прозорості процесу узгодження договорів

Технології

Рішення реалізовано на основі Microsoft SharePoint Online та SharePoint Server.

Результат проекту

Створена єдина система для ініціації та узгодження договорів і контрагентів. Система дозволяє:

  • Налаштовувати маршрути узгодження в залежності від умов (тип договору, сума договору та ін.)
  • Вести обговорення в ході узгодження
  • Контролювати процес узгодження на кожному з етапів
  • Інформувати відповідальних співробітників при порушенні регламентів щодо термінів
  • Формувати підсумковий лист погодження

Вся інформація, яка була додана в ході узгодження зберігається в картці договору упродовж всього життєвого циклу договору, а також доступна в архіві договорів.

Пошук документів в архіві можливий не тільки за ключовими параметрами договору, але і по тексту самого документу, що забезпечує максимально оперативний доступ до необхідних документів.

Також передбачена базова звітність за ключовими метриками процесу.

Скріншоти системи з узгодження договорів і контрагентів на SharePoint