Мета проекту — оптимізація та автоматизація управління активами.

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • Девелоперська компанія (будівництво)
  • Будь-яка інша компанія, де необхідний облік активів

Завдання для виконавця проекту

  • Систематизація інформації за діючими та перспективними активами (будівельним ділянкам)
  • Скорочення витрат часу на пошук необхідної інформації за активами
  • Забезпечення контролю за своєчасним отриманням супровідної документації за активами

Технології

Рішення реалізовано на основі Microsoft SharePoint Server.

Результат проекту

Створена єдина інформаційна система, яка містить розгорнуту інформацію за всіма діючими й тими, що знаходяться в розробці, будівельним ділянками/активами.

Для зберігання інформації за активами створена уніфікована картка активу, яка містить інформацію по ключовим характеристикам активу, його локації на карті, а також каталоги з набором супровідної документації.

Створення такого реєстру активів дозволяє оперативно знайти інформацію по активу та проконтролювати наявність в системі необхідної супровідної документації.

Скріншоти системи з управління активами на SharePoint

Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів на базі SharePoint читайте тут.