Мета проєкту – допомогти маркетингу створити складну воронку з крос продажу, ретаргетингу та прогріву аудиторії. Окрім цього полегшити процес запуску, створення та аналізу email і sms розсилок, оптимізувати та прискорити роботу email-маркетологів, надати можливість Маркетингу та керівникам департаментів контролювати та аналізувати всі кліки (дотики) потенційного клієнта в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365 з можливістю подальшого аналізу атрибуції.

Замовником даного проекту може бути будь-яка компанія, що бажає підвищити ефективність відділу маркетингу.

З інтеграцією CRM (Microsoft Dynamics 365) та SendPulse можна збирати аудиторію для розсилок (як email, так і sms, telegram, viber) вдвічі швидше. Окрім цього можна створювати окремі таргетовані аудиторії для точкових розсилок, підвищуючи тим самим їх ефективність.

Рішення допомагає Керівнику відділу маркетингу та керівникам департаментів відійти від потреби контролювати кожен аспект маркетингу в різних системах/сервісах/вкладках, та перенести все до однієї системи. А збираючи дані в одному місці, дозволяє створювати відповідні дашборди для обрання вірної моделі атрибуції, присікання канібалізації трафіку та створення в майбутньому аналізу воронки продажу для кращого менеджменту маркетингу в компанії.  Так само це допомагає спростити комунікацію з іншими відділами, адже вони зможуть отримати всю необхідну інформацію пов’язану з email-маркетингом там, де вони вже працюють. А спеціалістам більше не потрібно готувати окремі звіти, таблиці, графіки для дотичних відділів, тож вони зможуть перенести звільнений час на покращення розсилок та аналізу результатів.

Email-маркетологи зможуть легко та швидко знайти необхідну аудиторію для розсилки для певного продукту за допомогою зручного пошуку по існуючій клієнтській базі, налаштувавши сортування та фільтри для більш точного пошуку.

Відділ продажів може побачити яка вже інформація на даний момент є в потенційного клієнта та створити під кандидата більш унікальний скрипт продажів.

Переваги рішення

  • Клієнтська база. Єдина клієнтська база з картками потенційних клієнтів, що містять всю зібрану по ньому інформацію, доступ до якої надається всім спеціалістам, які працюють над воронкою продажів. В картках зберігається інформація по дотиках клієнта автоматично. Є можливість відстежувати етапи роботи з клієнтом (контакт, лід, клієнт та ін.).

  • Таргетована розсилка. Автоматичний чи ручний підбір релевантних лідів з існуючої клієнтської бази з можливістю налаштування параметрів пошуку. Це дозволяє створити більш складні маркетингові воронки засновані на вже зроблених діях потенційних клієнтів.

  • Планування. Прив’язка тієї чи іншої розсилки до кампанії в CRM. Це дозволяє запланувати та створити нагадування про всі підзадачі пов’язані з розсилкою: створення графіки, написання тексту, погодження з відповідним департаментом і т. д. та синхронізація цих підзадач для відповідного співробітника з корпоративною поштою та календарем.

  • Рішення. Дане рішення дозволяє автоматизувати всі процеси, полегшує роботу Керівнику відділу маркетингу та email-маркетологам, надаючи їм зручний інструмент, що містить весь необхідний функціонал для роботи, зібраний в одній системі.

Рішення

Дане рішення дозволяє автоматизувати всі процеси , полегшує роботу Керівнику відділу маркетингу та email-маркетологам, надаючи їм зручний інструмент, що містить весь необхідний функціонал для роботи, зібраний в одній системі.

Вирішує наступні завдання

  • Створення єдиної бази клієнтів для маркетингової комунікації
  • Зберігання всіх розсилок які отримує потенційний клієнт
  • Відстеження процесу прогріву потенційних клієнтів як зі сторони маркетингового відділу, так і зі сторони всіх причетних до продажу (менеджери з продажів, керівники відділів тощо)
  • Створення таргетованої поштової розсилки, в месенджерах та sms
  • Відстеження кількості дотиків до кожного потенційного клієнта і дозволяє сформулювати необхідну середню кількість дотиків, щоб потенційний клієнт став клієнтом

Вигоди від впровадження рішення

  • Рішення автоматизує та прискорює весь процес розсилок – підбір таргетованої аудиторії, передача її в SendPulse, створення шаблонів і т. д.
  • Зменшує вірогідність блокування бази, особливо при передачі великої кількості контактів для розсилки за раз
  • Єдина клієнтська база, з якою працюють маркетологи, вміщує всю необхідну інформацію та інструменти для досягнення високих результатів їх діяльності
  • Оптимізується співпраця між всіма відділами, причетними до воронки продажів, завдяки доступу до системи всіх учасників
  • Можливість в подальшому створювати відповідні дашборди для обрання вірної моделі атрибуції, присікання канібалізації трафіку та створення в майбутньому аналізу воронки продажу (відмов) для кращого менеджменту маркетингу в компанії

Якщо ваша компанія зацікавлена в оптимізованому процесі розсилок та інтеграції Dynamics 365 з SendPulse, звертайтесь до наших фахівців і ми з радістю допоможемо вам.