Мета проекту – забезпечити зручність роботи менеджерів з продажу та керівників в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365 і надати можливість працювати в 1С тільки бухгалтерії, що таким чином частково спрощує їх роботу.

Замовником даного проекту може бути будь-яка велика компанія, і та, яка має величезну базу клієнтів і надає широкий спектр послуг, і компанія, у якої невеликий перелік послуг, але є потреба в автоматизації роботи. Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з BAS (Business Automation Software), яка є наступницею системи бухгалтерського обліку 1С 8.X, – це не тільки формування рахунків для сплати на боці СRМ, а також:

  • Зручний інструмент для менеджерів з продажу, який полегшує роботу бухгалтерії, і прискорює взаємодію з клієнтами в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього
  • Інструмент для керівників для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • Провайдер IT-послуг
  • Торгівля, Ecommerce
  • Туристична сфера
  • Будь-яка компанія з великою базою клієнтів і широким спектром послуг

Задачі для виконавця проекту

  • Створити централізовані довідники контрагентів, договорів та продуктів, допрацювати функціонал створення рахунків в Microsoft Dynamics 365
  • Забезпечити унікальність даних за допомогою нумератора
  • Додати можливість відправки рахунку в 1С для первинного запису і синхронізувати його в подальшому для запису змін по рахунку (редагування інформації, скасування рахунку, отримання від 1С розрахунків ПДВ)
  • Формувати рахунки в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті
  • Формувати детальні звіти з продажів, прогнозів і надходження оплати

Технологія

  • Функціонал інтеграції реалізується за допомогою стандартного розширеного функціоналу Microsoft Dynamics 365, який було розроблено додатково
  • Джерелом інформації про вартість послуг і товарів для формування рахунку є Microsoft Dynamics 365, в якій ведуться продажі і обслуговування клієнтів
  • Нумерація рахунків, договорів та продуктів здійснюється за допомогою рішення Celedon AutoNumber, яке встановлено і допрацьовано під необхідні формати нумерації записів у Microsoft Dynamics 365
  • Джерелом інформації з сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом в рахунках і оплати є система бухгалтерського обліку 1С 8.X

Рішення

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X – це ідеальне рішення для бізнес-користувачів, тому що воно пропонує набір необхідних можливостей для менеджерів з продажу та керівництва. Воно вирішує наступні завдання:

  • Створення єдиного довідника контрагентів, договорів та продуктів в Microsoft Dynamics 365
  • Ведення продажу починаючи з можливої угоди і закінчуючи отриманням оплати за рахунком від клієнта
  • Формування рахунків на оплату на боці СRМ і передача їх в 1С, синхронізація
  • Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті
  • Отримання оплати за рахунками з 1С, передача в Microsoft Dynamics 365 і прив’язка до конкретного рахунку
  • Формування звітності для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів в Microsoft Dynamics 365
  • Формування рахунків відбувається за допомогою довідників: прайс-листи, продукти, постачальники, валюти, замовники, договору і додатки

В результаті проекту інтеграції в системі було реалізовано:

  • Номер рахунку, договору і продукту в CRM генерується за допомогою нумератора, в якому прописаний необхідний алгоритм отримання номера і його формат
  • Налагоджена синхронізація рахунків з 1С (запис нового рахунку, контрагента, договору і номенклатури в 1С, також їх оновлення, отримання від 1С сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом для електронного варіанту рахунку)
  • Налагоджена скасування рахунків і позначка їх на видалення
  • Налаштований механізм отримання оплати за рахунками в СRМ з 1С
  • Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнтові по електронній пошті
  • Можливість будувати звіти по приходу по кожній компанії, прогнозування надходження оплати за рахунками, звіти з продажу та прибутку за конкретний період

Відеоогляд рішення

Вигоди від впровадження рішення

  • Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X спростила взаємодію менеджера з продажу і керівництва з бухгалтерією
  • Рішення прискорює взаємодію з клієнтом в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього
  • Також спростилася робота бухгалтерських служб, тепер вони щодня оплачують безліч рахунків на придбання нових IT-активів в автоматизованому режимі
  • Єдина корпоративна база даних компанії, яка наповнюється менеджерами інформацією щодо нових контрагентів, договорів і продуктів
  • Зручний інструмент для керівників з аналізу виставлених рахунків та отримання оплати, розрахунку прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ