fbpx
2011 IT trends
24Nov 2020

Пандемія 2020 року змусила ІТ-сферу поглянути на світ іншим поглядом. Тепер перед тим, як випустити новий додаток, використовувати новий процес або технологію, компанії задають собі питання: «А як це буде корисно в теперішніх реаліях?». Gartner детально вивчив усі тенденції в сфері ІТ і виділив 9 головних трендів. Серед них:

1 Тренд: Інтернет поведінки або ж IoB

Інтернет поведінки корисний людству для адаптування поведінки під певні зміни. IoB збирає і обробляє «цифровий пил» для цифрової та фізичної реальностей.

Основні джерела: дані комерційних клієнтів, соціальні мережі, місця розташування, дані про громадян, які обробляються державними установами та ін.

Приклад: телеметрія з автомобілів допомагає аналізувати поведінку водіїв за кермом. Ці дані використовуються для оптимізації або вдосконалення автомобілів.

Етичне питання: Інтернет поведінки має різні соціальні та етичні наслідки в залежності від цілей користувача. У майбутньому це питання регулюватимуть закони про конфіденційність, які будуть відрізнятися в різних країнах і регіонах.

2 Тренд: Загальний досвід

Цей тренд корисний тим, що він об’єднує досвіди різних суб’єктів і покращує ту сферу, де ці досвіди перетинаються. Більш того, загальний досвід важко повторити в умовах іншої компанії. У вашій компанії може з’явиться конкурентна перевага в порівнянні з компанією, яка покращує кожен досвід окремо.

Основні джерела: мультидосвід, клієнтський досвід, досвід користувачів, досвід співробітників.

Приклад: Пандемія привела до того, що люди повинні дотримуватися дистанції. Одна телекомунікаційна фірма вирішила поміняти процес обслуговування клієнтів. В результаті, з’явилася система запису через додаток. Коли клієнти підходили до магазину, до них на телефон приходило перше повідомлення для реєстрації та друге повідомлення із зазначенням часу, коли вони зможуть увійти в магазин. Таким чином зберігалася дистанція, і клієнт чітко знав, скільки йому доведеться чекати.

3 Тренд: Обчислення гарантують конфіденційність

За допомогою цього тренда, можна співпрацювати в дослідженнях з різними компаніями, але при цьому не жертвувати конфіденційними даними вашої компанії. Основними джерелами щодо захисту даних стали три технології:

  • Перша створює захищене середовище, де дані обробляються або аналізуються;
  • Друга допомагає виконувати аналітику і обробку даних децентралізовано;
  • Третя допомагає зашифровувати алгоритми і дані перед будь-аналітикою і обробкою.
7 базових порад із захисту ІТ-інфраструктури від вразливостей і витоку даних – читати.

4 Тренд: Розподілена хмара

Суть розподіленої хмари полягає в тому, щоб розподілити хмарні сервіси по різним об’єктам, але залишити відповідальність за розвиток, використання й управління за провайдером загальнодоступної хмари. Це допомагає зі скороченням витрат, сценаріями з низьким значенням затримки, і дотриманням законів щодо зберігання даних.

5 Тренд: Бізнес у будь-якому місці

Через коронавірус багатьом бізнесам довелося поміняти свою операційну модель. Тепер бізнеси повинні бути доступні в будь-якому місці, а це означає, що цифрова операційна модель повинна бути в пріоритеті. До цього тренду відносяться не тільки мобільні додатки, але також можливість безконтактного взаємодії.

Приклад: Якщо ми говоримо про банківську сферу, то у банку має бути додаток, де клієнт зможе скористатися будь-якою банківською послугою без необхідності йти у відділення. Плюс, у банку повинна бути можливість безконтактного розрахунку, якщо справа стосується фізичного світу.

TechExpert надає повний цикл послуг з розробки програмного забезпечення на замовлення для вирішення будь-яких бізнес-задач компаній в різних галузях. Ми розробляємо додатки «з нуля» і можемо доопрацювати функціонал вже існуючих ваших додатків.

6 Тренд: Клітинки кібербезпеки

Багато даних зараз існують за межами стандартного периметра безпеки, тому клітинки кібербезпеки допомагають визначити цей периметр безпеки навколо користувача і створити гнучке, масштабувати управління кібербезпекою. Такий підхід вважається більш модульним за рахунок централізації управлінням політик і поділ застосування тих же політик по клітинках.

7 Тренд: Бізнес-конструктор

На сьогоднішній день бізнесам варто швидко приймати рішення, навчитися бути гнучкими та розробити стратегію цифрової трансформації. Іншими словами, якщо компанія не адаптується під умови пандемії або будь-який інший ситуації, то вони перестають існувати.

Щоб компанія швидше реагувала та не зависала на виснажливих процесах, одним з рішень може стати демократизація й автономія різних частин компанії.

8 Тренд: інженерія штучного інтелекту

Багато компаній, коли працюють над проектами штучного інтелекту, стикаються з проблемами управління, масштабування та зручності експлуатації. Але якщо компанії візьмуть до уваги надійні стратегії для розробки штучного інтелекту, їм вдасться поліпшити продуктивність, надійність і масштабованість штучного інтелекту. Інженерія штучного інтелекту об’єднує різні технології і методології (на кшталт DevOps) та створює універсальний проект, а не багато ізольованих.

9 Тренд: Гіперавтоматизація

Гіперавтоматизація необхідна, якщо компанія розуміє, що їх бізнес-процеси застаріли. У результаті, застарілість створює проблеми, які будуть дорого коштувати для компанії. Тоді компанія береться за принцип: «Якщо щось можна автоматизувати, то краще це зробити».

Багато компаній назбирали різні технології, що не оптимізовані та не пов’язані між собою. У результаті, вони не підходять для швидкого й ефективного цифрового світу та залишаються позаду.

TechExpert має велику кількість готових рішень для автоматизації бізнесу та ІТ-процесів. Серед них: автоматизація документообігу, білінгова система, корпоративний портал, рішення Service Desk, рішення IT Risk Management та інші.

Висновок

Як бачите, більшість з цих трендів так чи інакше стосуються теми пандемії. Більш того, ці тренди намагаються вирішити проблему дистанції, захисту корпоративних даних і поліпшення внутрішніх процесів, щоб компанія могла конкурувати в цифровому і фізичних світах.