Microsoft Dynamics 365 — це програмне забезпечення, яке дозволяє організувати ефективне керування взаємовідносинами з клієнтами, планування ресурсів компаній об'єднання завдань та даних, відстеження інформації про потенційних клієнтів.
Dynamics 365 надає глибоку аналітику для відділів продажу, маркетингу та обслуговування, допомагає консолідувати інформацію, пов'язану безпосередньо з підтримкою клієнтів.
Чому необхідно переходити на це рішення?
Використовуючи Microsoft Dynamics 365, Ви зможете забезпечити повну автоматизацію бізнес-процесів своєї компанії, скоротити цикл продажів, підвищити ефективність команди, покращити комунікацію з клієнтами та менеджерами, зможете підвищити соціальну активність та багато іншого.
Dynamics 365 CRM – рішення для взаємодії з клієнтами
Microsoft Dynamics 365 Sales
Дозволяє менеджерам з продажу розуміти потреби своїх клієнтів, налагоджувати взаємини з ними завдяки індивідуальному підходу, приймати рішення на основі аналітичних даних та швидше закривати продажі, тим самим збільшуючи кількість успішних угод. За допомогою програми можна аналізувати свої облікові записи та контролювати контакти, створювати товари, маркетингові списки та компанії, приймати заявки на обслуговування, пов'язані з конкретними обліковими записами чи можливостями.
Microsoft Dynamics 365 for Marketing
Програма автоматизує роботу відділів маркетингу, допомагає у пошуку та залученні нових клієнтів, готових до ділових відносин. Синхронізується з Dynamics 365 Sales і включає вбудовану бізнес-аналітику, що допомагає об'єднати продажі та маркетинг, проаналізувати звіти та приймати розумні рішення для підвищення рентабельності інвестицій (ROI) у маркетинг. За допомогою програми можна створювати графічні повідомлення електронної пошти, обмінюватися інформацією між відділами маркетингу та продажу.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Вбудований штучний інтелект (ШІ) допомагає створювати базу клієнтів та підтримувати тривалу співпрацю з ними, дбаючи про максимальне задоволення їх потреб, забезпечення більш швидкого та персоналізованого обслуговування, підвищення цінності кожної взаємодії. Програма включає багато різних інструментів та функцій для керування послугами.
Microsoft Dynamics 365 Field Service
Сервіс допомагає організувати обслуговування клієнтів на їх території, планувати різні завдання та рекомендувати найбільш відповідні ресурси для їх виконання, що значно знижує експлуатаційні витрати. Додаток поєднує в собі автоматизацію робочої діяльності, алгоритми планування та мобільність, що забезпечує успішну роботу співробітникам при виїзді на територію замовника, закриваючи проблеми з обслуговуванням ще до появи.
Microsoft Dynamics 365 Project Operations
Об'єднує у собі робочі групи продажів, управління проектами, ресурсами та фінансуванням у межах однієї програми, дозволяючи збільшувати кількість завершених угод, максимально підвищуючи рентабельність та продуктивність співробітників.
Для чого потрібна CRM система?
Збір та збереження даних про клієнтів
CRM система збирає інформацію про клієнтів (наприклад, контактні дані, історію покупок, запити на обслуговування та інші дані). Вони зберігаються в базі даних CRM платформи та можуть бути використані для аналізу та управління взаємовідносинами з клієнтами
Аналіз та обробка даних
CRM система дозволяє аналізувати дані про клієнтів (їх поведінку на сайті, покупки, відгуки тощо). Їх можна застосувати для визначення потреб клієнтів, надання персоналізованих послуг та покращення рівня обслуговування
Управління продажами
Дана система дозволяє компаніям керувати процесом продажу, від першого контакту з клієнтом до укладення угоди. Вона допомагає відстежувати потенційних клієнтів, керувати плануванням та відстежуванням продажів, контролювати процес взаємодії з клієнтами тощо
Збір та збереження даних про клієнтів
CRM система збирає інформацію про клієнтів (наприклад, контактні дані, історію покупок, запити на обслуговування та інші дані). Вони зберігаються в базі даних CRM платформи та можуть бути використані для аналізу та управління взаємовідносинами з клієнтами
Аналіз та обробка даних
CRM система дозволяє аналізувати дані про клієнтів (їх поведінку на сайті, покупки, відгуки тощо). Їх можна застосувати для визначення потреб клієнтів, надання персоналізованих послуг та покращення рівня обслуговування
Управління продажами
Дана система дозволяє компаніям керувати процесом продажу, від першого контакту з клієнтом до укладення угоди. Вона допомагає відстежувати потенційних клієнтів, керувати плануванням та відстежуванням продажів, контролювати процес взаємодії з клієнтами тощо
Управління маркетингом
CRM система дозволяє компаніям планувати та проводити маркетингові кампанії, спрямовані на приваблення нових клієнтів, збереження існуючих клієнтів та збільшення продажів. Вона також дозволяє компаніям аналізувати результати маркетингових кампаній та визначати їх ефективність
Інтеграція з іншими системами
Ці системи можуть інтегруватися з іншими системами (наприклад, поштовим клієнтом, соціальними мережами, системою управління контентом тощо), що дозволяє компаніям використовувати більше даних для аналізу та керування взаємовідносинами з клієнтами
Аналіз результатів
Система управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяє компаніям аналізувати результати своєї роботи, виявляти сильні та слабкі сторони взаємодії з покупцями, визначати їхні потреби та покращувати рівень обслуговування
Управління проектами
Деякі CRM платформи також надають можливість керувати проєктами, які пов'язані з клієнтами (наприклад, проектом впровадження CRM системи в компанії)
Мобільний доступ
Багато CRM систем забезпечують мобільний доступ, що дозволяє співробітникам компанії отримувати доступ до важливої інформації про клієнтів, продажів та запитів клієнтів будь-де та будь-коли
Управління обслуговуванням клієнтів
Ця система допомагає компаніям керувати запитами та зверненнями клієнтів, відстежувати їх виконання, вирішувати проблеми та запитання клієнтів, надавати їм персоналізовані послуги тощо
Чому ваша компанія повинна обрати саме нас?
TechExpert — компанія, яка спеціалізується на впровадженні та доопрацюванні програмних продуктів для підприємств на основі Microsoft Dynamics 365. Наші експерти мають багаторічний досвід в галузі технологій та готові запропонувати комплексні рішення для автоматизації бізнес-процесів клієнтів.
Більше 20 років ми впроваджували CRM, завершивши велику кількість проєктів. Ось лише декілька з них
Також компанія TechExpert має багаторічний досвід у впровадженні Систем електронного документообігу (СЕД) на платформі Microsoft SharePoint та їх інтеграції із рішеннями Dynamics 365 CRM заради полегшення роботи менеджерів з продажу із клієнтською базою та роботи з документами одночасно.
Ми готові стати Вашим надійним партнером. Наші 20 років досвіду впровадження CRM-проектів – запорука успішності Вашого вибору!
Для отримання консультації та замовлення демонстрації, натисніть СЮДИ.