Мета проекту — створити комплексну систему автоматизації ITSM-процесів на базі GLPI. Завдання для виконавця проекту У компанії використовувалася система управління зверненнями ...
Автоматизація ITSM процесів сервісної компанії в рамках управління зверненнями клієнтів на базі GLPI
Мета проекту — автоматизувати ITSM-процеси в сервісній ІТ-компанії. Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення Інформаційні ...
Автоматизація внутрішніх ITSM процесів у територіально розподіленій компанії на базі GLPI
Мета проекту — автоматизувати внутрішні ITSM-процеси територіально розподіленій компанії. Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення ...
Автоматизація процесу Business Impact Analysis в рамках управління безперервністю бізнесу
Мета проекту — автоматизувати процес Business Impact Analysis (BIA) в рамках управління безперервністю бізнесу. Завдання для виконавця проекту ...