Останнім часом ми помітили, що більшість клієнтів не розуміє всіх переваг та можливостей, що надають хмарні сервіси М365. Тому ми вирішили показати все на реальному прикладі – як ми, в компанії Techexpert, застосовуємо Майкрософт 365, якими конкретно програмами користуємося, який використовуємо функціонал та для вирішення яких задач.
Типовий робочий день менеджера Techexpert – розповідь від першої особи
Після обов’язкової ранкової кави включаю комп’ютер і одразу автоматично завантажується Teams, тепер всі мої колеги бачать, що я online.
Я відкриваю Outlook і одразу перевіряю пошту та заплановані події в Calendar.
Визначаю задачі й планую роботу на сьогоднішній день за допомогою Planner.
Організовую конференцію з клієнтом в Teams для демонстрації переваг Microsoft 365, презентацію заздалегідь підготувала за допомогою PowerPoint.
Необхідно підготувати договір та виставити рахунок для клієнта. Редагую шаблон договору у Word та завантажую на корпоративний портал на базі Sharepoint для внутрішнього погодження.
Потім переходжу в CRM, в нас Dynamics 365, створюю карточку нового клієнта, вношу необхідні дані та виставляю рахунок прямо з CRM, яка інтегрована з 1С.
Скановані підписані документи зберігаю на своєму OneDrive.
Відправляю документи клієнту на електронну пошту через Outlook.
Час обіду! В Teams прилітає повідомлення від колеги – запрошує поїсти.
Повертаюсь з новими силами та продовжую роботу. Треба підготувати звіт по продажам за минулий квартал. Використовую Excel та PowerBI. Графіки показують суттєвий ріст закритих угод – керівництво буде задоволене!
Проводимо щотижневу планерку із командою де обговорюємо хід проекту, правда наш інженер сьогодні очікує кур’єрську доставку додому, тому працює віддалено, але завдяки Teams він нічого не пропустить!
Після наради треба підкорегувати план проекту в Project.
О, прилетів лист від клієнта – просить додати ще 2 ліцензії М365. Відповідальна колега у відпустці, добре, що є відеоінструкція на Stream! Справа зроблена 🙂
Під кінець робочого дня можна трохи розслабитися і полистати стрічку в Yammer.
Хочете ще прикладів використання сервісів М365 іншими співробітниками? Звертайтеся до нашого менеджера!
З чого радимо розпочати вам?
Радимо почати налаштування М365 для вашої компанії з визначення груп. Це може бути будь-яка логічна група людей, наприклад, Група для керівників, Група для кожної команди або відділу, Група за сферою діяльності тощо. Кожна група матиме власні виділені ресурси (папки, документи, календарі тощо).
Далі переходимо до SharePoint, який слугуватиме основним сховищем файлів і документів. SharePoint дозволяє створювати папки верхнього рівня (так звані «бібліотеки»), наприклад це будуть «Документи компанії», «Клієнти» або «Напрямки», у яких будуть підпапки під кожного клієнта або напрямку діяльності. Для різних папок можна налаштовувати права користувачам для обмеження доступу, наприклад до конфіденційної інформації.
Доступ до папок SharePoint співробітники можуть мати:
- Через веб-інтерфейс SharePoint (користувачі входять до SharePoint)
- Через інтерфейс OneDrive (користувачі входять у OneDrive)
- Через клієнт Teams
Ми рекомендуємо використовувати інтерфейс OneDrive або Teams, оскільки вони найпростіші для вивчення та використання та найбільше схожі на те, до чого ваші співробітники найбільше звикли.
Програмне забезпечення OneDrive надає кожному у вашій фірмі доступ до основних спільних папок і надає кожному користувачеві власний особистий/приватний простір для документів.
Ми рекомендуємо використовувати Teams як центральний комунікаційний центр вашої компанії. Створюйте канали для певних команд, відділів, проектів або напрямків діяльності. Безпосередньо з програми Teams на одній інформаційній панелі ви також можете отримати доступ до:
- Команди – канали та чат
- Ваш календар – з Outlook (Exchange)
- Ваші файли – з OneDrive/SharePoint
- Ваші блокноти – з OneNote
- Ваші завдання – із Microsoft Planner і To-Do
Додатково використовуйте OneNote для створення нотаток – це сторінка, де ви вводите інформацію у вільній формі (текст, картинки, таблиці, діаграми тощо), можете їх впорядковувати за допомогою тегів та ділитися з колегами, створюючи спільні нотатки або блокноти.
Використовуйте Microsoft Forms для збору контактів клієнтів, проведення анкетування, звітування про витрати працівників, опитування клієнтів або співробітників, збору відгуків клієнтів.
І це далеко не все! Це лише початок. А якщо хочете дізнатися як ефективно застосовувати М365 саме у вашій сфері діяльності, напишіть нам і ми проведемо для вас особисту професійну консультацію.
Нагадуємо про безкоштовний доступ до сервісів Майкрософт
Наразі для всіх українських компаній діє безкоштовний доступ до хмарних сервісів М365. Спеціальні умови діють до 31 грудня 2023 року. Встигніть ознайомитися з перевагами М365 без зайвих витрат!
Щоб скористатись цією можливістю та отримати консультацію натисніть кнопку нижче:
Techexpert – сертифікований партнер Microsoft
Хочемо нагадати, що наша компанія є сертифікованим партнером Microsoft, має успішно реалізовані кейси та задоволених клієнтів і з радістю допоможе вам з впровадження хмарних сервісів Microsoft 365.
Для того, щоб отримати консультацію від нашого спеціаліста та налаштувати хмарні сервіси для роботи вашого бізнесу, натисніть кнопку нижче: