Вийшла бета-версія GLPI 10: огляд нових функцій та плагінів

15 грудня компанія Teclib’ випустила бета-версію GLPI 10

У GLPI 10 з’явилося багато нових функцій, що відкривають додаткові можливості для організації бізнес-процесів. Відбулося також оновлення інтерфейсу, дизайн якого значно відрізняється від попередніх версій GLPI.

Ми раніше вже писали статтю про одну з останніх версій GLPI, в якій основні зміни були спрямовані на покращення безпеки та виправлення помилок.

У представленій свіжій GLPI 10 зміни торкнулися наступних елементів

Підтримка (Assistance)

Серед нових функцій підтримки можна виділити представлення Canban для об’єктів ITIL, оптимізацію бізнес-правил та статус очікування.

Ці функції розкриваються у розширеному модулі Helpdesk, що дає більший контроль над заявками, завданнями, проблемами, оптимізацією робочого процесу:

  • зв’язування контрактів та тікетів;
  • керування причинами «статусу очікування»;
  • причини «статусу очікування»: можливість автоматичного переоформлення заявки;
  • причини «статусу очікування»: можливість автоматичного закриття заявки після нагадування X;
  • керування змінами, що повторюються;
  • розширений текст для перевірок;
  • можливість анонімності технічних спеціалістів чи груп у спрощеному інтерфейсі;
  • нова дія для зв’язування кількох тікетів із проблемою;
  • бізнес-правила: дія з додавання завдання (з шаблону);
  • бізнес-правила: дія щодо присвоєння «Додатка»;
  • бізнес-правила: дія щодо зміни глобального статусу перевірки;
  • бізнес-правила: критерії валідації;
  • можливість вибору смайлів у редакторі форматованого тексту;
  • додавання просування завдання до тікету.

Новий дизайн інтерфейсу

Інтерфейс GLPI 10 отримав багато візуальних змін і став більш привабливим, адаптивним та зрозумілим.

Оновлення дизайну інтерфейсу здійснювалося за рахунок останніх версій Tabler, Bootstrap 5 та Twig та включає наступні нововведення:

  • осучаснений стиль;
  • редизайн таймлайну об’єктів ITIL;
  • два нових режими відображення меню: вертикальний ліворуч/горизонтальний вгорі;
  • покращений темний режим відображення;
  • можливість додавання зображення для об’єктів CMDB
  • для збереженого пошуку – відображення списку ліворуч від результатів пошуку, можливість прив’язати список, щоб він не зникав, а також адаптація списку до контексту перегляду;
  • можливість повністю приховувати блок критеріїв пошуку;
  • динамічне оновлення (AJAX) результатів пошуку;
  • можливість класифікувати/відсортувати результати за кількома стовпцями одночасно;
  • заголовки стовпців результатів залишаються видимими при прокручуванні сторінки вниз.

Нативна інвентаризація (inventory)

Зміни також торкнулися основних функцій автоматичної інвентаризації, які допомагають ефективніше автоматизувати всі процеси та керувати ними:

  • власна динамічна інвентаризація (отримання даних від агентів інвентаризації);
  • підтримка часткової інвентаризації (агент може надіслати частину інвентарю до GLPI);
  • додавання нових об’єктів, що підтримуються динамічною інвентаризацією (приклади: телефони, програми)
  • перегляд правил імпорту та прив’язки обладнання;
  • покращене управління бракованим обладнанням;
  • можливість переналаштування імпорту обладнання, що відмовило;
  • автоматизація дій з очищення обладнання, що відмовило;
  • автоматизація дій для очищення файлів інвентаризації;
  • можливість додавання постачальників через PCI/USB;
  • додавання бази даних інвентарю.

Плагіни для GLPI

Компанія TechExpert має ряд успішно реалізованих проектів з автоматизації та впровадження ITSM-процесів на базі ПЗ GLPI та може розповісти про особливості попередніх версій. В рамках цих проектів ми розробили та успішно впровадили готові плагіни, які ви можете замовити у нас:

  • Asterisk Connector
    Плагін інтеграції GLPI з системою IP-телефонії Asterisk, дозволяє автоматично реєструвати заявки по вхідним дзвінкам, а також фіксувати всі повідомлення користувачів по телефону в службу техпідтримки.
  • Мобільна версія GLPI
    Оптимізований під мобільні пристрої плагін дозволяє працювати в системі GLPI з її основним функціоналом з телефону або планшета.
  • Робота з заявками
    З цим плагіном значно розширюються функціональні можливості Управління заявками: додаються лічильники та можливість стежити за циклом заявок для підвищення рівня продуктивності та обробки кейсів.
  • Звітність
    Даний плагін розширить функціонал для стандартних звітів, дозволивши керувати звітами по KPI, оцінювати продуктивність роботи співробітників, зберігати їх в історії, а також зберігати звіти у форматі .xls.
  • Робота з повідомленнями
    Функціональні особливості цього плагіна дозволять додати ряд змінних у GLPI для зручного управління Повідомленнями, що зробить ефективнішими процеси планування, відправлення та отримання повідомлень.
  • Робота з бізнес-процесами
    Цей плагін розширить можливості налаштування всіх бізнес-процесів при обробці звернень у GLPI, що дозволить автоматизувати різні процеси, що передбачають поділ завдань на етапи з різними групами виконавців.
  • Управління ризиками ІБ (ITRM)
    Плагін необхідний для оцінки та управління ризиками інформаційної безпеки даних у повній відповідності з міжнародними стандартами.

Відеоогляди плагінів

Пропонуємо подивитися в роботі GLPI плагін для автоматизації управління процесами управління ризиками інформаційної безпеки (ITRM).

Також доступні відеоогляд GLPI плагіна “Процеси” для управління комплексними або послідовними заявками, в якому демонструється налаштування бізнес-процесів для обробки звернень, та огляд GLPI плагін “Додаткові поля”, де показані основні налаштування для додавання нових полів на форму заявки, а також налаштування умов їхнього відображення.

На ваше бажання ми допоможемо реалізувати додатковий функціонал на базі ПЗ GLPI, або розширити існуючий. Зокрема, можемо запропонувати інтеграцію з іншими системами телефонії або зовнішніми системами, а також розширення в рамках використання плагіна. Пишіть на edu@techexpert.ua або через форму контактів, дзвоніть +38 (044) 596-00-68. Виберіть, який плагін вам потрібен, і ми допоможемо в установці.