15 грудня компанія Teclib’ випустила бета-версію GLPI 10
У GLPI 10 з’явилося багато нових функцій, що відкривають додаткові можливості для організації бізнес-процесів. Відбулося також оновлення інтерфейсу, дизайн якого значно відрізняється від попередніх версій GLPI.
Ми раніше вже писали статтю про одну з останніх версій GLPI, в якій основні зміни були спрямовані на покращення безпеки та виправлення помилок.
У представленій свіжій GLPI 10 зміни торкнулися наступних елементів
Підтримка (Assistance)
Серед нових функцій підтримки можна виділити представлення Canban для об’єктів ITIL, оптимізацію бізнес-правил та статус очікування.
Ці функції розкриваються у розширеному модулі Helpdesk, що дає більший контроль над заявками, завданнями, проблемами, оптимізацією робочого процесу:
- зв’язування контрактів та тікетів;
- керування причинами «статусу очікування»;
- причини «статусу очікування»: можливість автоматичного переоформлення заявки;
- причини «статусу очікування»: можливість автоматичного закриття заявки після нагадування X;
- керування змінами, що повторюються;
- розширений текст для перевірок;
- можливість анонімності технічних спеціалістів чи груп у спрощеному інтерфейсі;
- нова дія для зв’язування кількох тікетів із проблемою;
- бізнес-правила: дія з додавання завдання (з шаблону);
- бізнес-правила: дія щодо присвоєння «Додатка»;
- бізнес-правила: дія щодо зміни глобального статусу перевірки;
- бізнес-правила: критерії валідації;
- можливість вибору смайлів у редакторі форматованого тексту;
- додавання просування завдання до тікету.
Новий дизайн інтерфейсу
Інтерфейс GLPI 10 отримав багато візуальних змін і став більш привабливим, адаптивним та зрозумілим.
Оновлення дизайну інтерфейсу здійснювалося за рахунок останніх версій Tabler, Bootstrap 5 та Twig та включає наступні нововведення:
- осучаснений стиль;
- редизайн таймлайну об’єктів ITIL;
- два нових режими відображення меню: вертикальний ліворуч/горизонтальний вгорі;
- покращений темний режим відображення;
- можливість додавання зображення для об’єктів CMDB
- для збереженого пошуку – відображення списку ліворуч від результатів пошуку, можливість прив’язати список, щоб він не зникав, а також адаптація списку до контексту перегляду;
- можливість повністю приховувати блок критеріїв пошуку;
- динамічне оновлення (AJAX) результатів пошуку;
- можливість класифікувати/відсортувати результати за кількома стовпцями одночасно;
- заголовки стовпців результатів залишаються видимими при прокручуванні сторінки вниз.
Нативна інвентаризація (inventory)
Зміни також торкнулися основних функцій автоматичної інвентаризації, які допомагають ефективніше автоматизувати всі процеси та керувати ними:
- власна динамічна інвентаризація (отримання даних від агентів інвентаризації);
- підтримка часткової інвентаризації (агент може надіслати частину інвентарю до GLPI);
- додавання нових об’єктів, що підтримуються динамічною інвентаризацією (приклади: телефони, програми)
- перегляд правил імпорту та прив’язки обладнання;
- покращене управління бракованим обладнанням;
- можливість переналаштування імпорту обладнання, що відмовило;
- автоматизація дій з очищення обладнання, що відмовило;
- автоматизація дій для очищення файлів інвентаризації;
- можливість додавання постачальників через PCI/USB;
- додавання бази даних інвентарю.
Плагіни для GLPI
Компанія TechExpert має ряд успішно реалізованих проектів з автоматизації та впровадження ITSM-процесів на базі ПЗ GLPI та може розповісти про особливості попередніх версій. В рамках цих проектів ми розробили та успішно впровадили готові плагіни, які ви можете замовити у нас:
- Asterisk Connector
Плагін інтеграції GLPI з системою IP-телефонії Asterisk, дозволяє автоматично реєструвати заявки по вхідним дзвінкам, а також фіксувати всі повідомлення користувачів по телефону в службу техпідтримки. - Мобільна версія GLPI
Оптимізований під мобільні пристрої плагін дозволяє працювати в системі GLPI з її основним функціоналом з телефону або планшета. - Робота з заявками
З цим плагіном значно розширюються функціональні можливості Управління заявками: додаються лічильники та можливість стежити за циклом заявок для підвищення рівня продуктивності та обробки кейсів. - Звітність
Даний плагін розширить функціонал для стандартних звітів, дозволивши керувати звітами по KPI, оцінювати продуктивність роботи співробітників, зберігати їх в історії, а також зберігати звіти у форматі .xls. - Робота з повідомленнями
Функціональні особливості цього плагіна дозволять додати ряд змінних у GLPI для зручного управління Повідомленнями, що зробить ефективнішими процеси планування, відправлення та отримання повідомлень. - Робота з бізнес-процесами
Цей плагін розширить можливості налаштування всіх бізнес-процесів при обробці звернень у GLPI, що дозволить автоматизувати різні процеси, що передбачають поділ завдань на етапи з різними групами виконавців. - Управління ризиками ІБ (ITRM)
Плагін необхідний для оцінки та управління ризиками інформаційної безпеки даних у повній відповідності з міжнародними стандартами.
Відеоогляди плагінів
Пропонуємо подивитися в роботі GLPI плагін для автоматизації управління процесами управління ризиками інформаційної безпеки (ITRM).
Також доступні відеоогляд GLPI плагіна “Процеси” для управління комплексними або послідовними заявками, в якому демонструється налаштування бізнес-процесів для обробки звернень, та огляд GLPI плагін “Додаткові поля”, де показані основні налаштування для додавання нових полів на форму заявки, а також налаштування умов їхнього відображення.
На ваше бажання ми допоможемо реалізувати додатковий функціонал на базі ПЗ GLPI, або розширити існуючий. Зокрема, можемо запропонувати інтеграцію з іншими системами телефонії або зовнішніми системами, а також розширення в рамках використання плагіна. Пишіть на edu@techexpert.ua або через форму контактів, дзвоніть +38 (044) 596-00-68. Виберіть, який плагін вам потрібен, і ми допоможемо в установці.