Розвиток та розширення виробництва потребує постійного контролю за величезними обсягами даних, що надходять із датчиків, встановлених на промисловому устаткуванні. Сьогодні дуже складно здійснювати нагляд за виробничими точками чи підрозділами без запровадження IoT-технологій (Internet of Things). Перехід до таких технологій можна здійснити на базі аналітичної хмарної платформи Microsoft Azure, за допомогою якої розробляється й впроваджується система управління потоками структурованих і неструктурованих даних (data stream) в режимі 24/7.
Одна з провідних компаній України з виробництва автоматів з продажу води спромоглася повністю переформатувати роботу заводського комплексу, впровадивши систему моніторингу технологічних показників та виробленого ресурсу промислової техніки на основі даних, що збираються з пристроїв.
Головною проблемою компанії була відсутність розуміння, як одночасно відстежити показники різних приладів та організувати чітку систему трекінгу даних, а також запобігти несподіваному виходу обладнання з ладу. Крім того, перед керівництвом компанії стояло завдання забезпечення сталого зростання продажів та збільшення кількості постійних клієнтів, тобто створення та розвиток торгової мережі, що приносить максимальний і прогнозований дохід.
Для моніторингу обладнання та контролю рівня продажів до апаратів було підключено IoT-датчики, що дозволило автоматизувати збір даних у режимі реального часу.
Показники з датчиків обробляються платформою потокової передачі даних Azure Event Hubs — частиною хмарного рішення Microsoft Azure, яке дозволяє приймати BIG DATA-потоки та відображати їх на інфопанелях (Power BI) у режимі реального часу (Hot Path, real-time analytics). Крім того, компанія ухвалила рішення про створення хмарного DWH для збирання, зберігання та подальшого аналізу зібраних показників (Cold Path, historical and trend analytics).
Для цього було організовано автоматичне завантаження даних, що надходять в Azure Blob Storage й Azure Data Lake Storage, що в свою чергу дало можливість консолідувати інформацію і виявити закономірності, що призводять до збоїв або поломки техніки, як наслідок – запобігти виходу обладнання з ладу. Але найголовніше — інформація, отримана з пристроїв в live-режимі, допомогла встановити вендінгові автомати в місцях, де вони приносять максимальний прибуток.
Завдяки такому рішенню з’явилася можливість проаналізувати доцільність їх розміщення у різних торгових точках, порівняти рівень прибутку та зрозуміти причини, що призводять до тих чи інших комерційних результатів. Таким чином, менеджмент компанії отримав можливість безпосередньо впливати на обсяг продажів, регулюючи кількість автоматів у торгових центрах і за необхідності змінюючи розташування та кількість.
В планах компанії – запровадження рішення Microsoft Azure Data Bricks, а саме — розробка моделей машинного навчання (ML-models), які зможуть давати рекомендації щодо оптимальних термінів проведення техобслуговування автоматів та визначати найбільш прибуткові місця їх розміщення.
Таким чином, комплекс рішень Microsoft Azure дав можливість автоматизувати діагностику обладнання, проаналізувати причини високих (низьких) навантажень на промисловий комплекс і зрозуміти причини простою виробничих потужностей, а також — створити торговельну мережу, що стабільно розвивається, з високим рівнем доходу.
РЕЗУЛЬТАТ:
- З’явилася можливість відслідковувати критичні показники обладнання у реальному часі;
- Зросла кількість виробленого обладнання на 35%;
- Продаж виріс більш ніж на 50%;
- Витрати виробництва зменшились на 40%.
Microsoft Azure Synapse Analytics
звертайтесь
до наших аналітиків.