fbpx

“HR Expert” – готове рішення корпоративного порталу з базовими, не складними процесами з можливістю їх налаштування і розширення.

  • обробка заявок на підбір персоналу, відпустку і відрядження;
  • складання і архівація бази резюме;
  • складання довідника співробітників;
  • управління графіком відсутностей персоналу;
  • розвиток і навчання персоналу;
  • внутрішні комунікації

Рішення розроблене на базі багатофункціональної платформи Microsoft SharePoint.

Що дозволяє корпоративний портал?

Головна сторінка


Головна сторінка корпоративного порталу включає наступні компоненти і блоки:

  • Пошук – Допомагає знайти інформацію не лише на порталі, але і всередині тексту документів.
  • Панель навігації – меню дворівневої вкладеності, що випадає.
  • Слайдер автоматично виводить 5 останніх записів з блоку новин.
  • Новини компанії – короткий опис трьох останніх новин компанії. В повному змісті новин користувач може залишати свої коментарі і ставити позначки «Подобається».
  • Дні народження. Блок інформує всіх користувачів порталу про дні народження з можливістю привітати іменинника. Ця інформація автоматично підтягується з Microsoft Active Directory.
  • Нові співробітники – блок, який інформує усіх користувачів порталу про прихід нового співробітника.
Підрозділи


Розділ «Підрозділи» включає сторінки з коротким змістом завдань підрозділу, його співробітниками і описом посадових обов’язків. На сторінці кожного підрозділу є можливість налаштування додаткових блоків, таких як документи, завдання, календар та інших

Документи


У корпоративному порталі можна створювати бібліотеки документів, шаблонів, інструкцій, навчальних матеріалів і багато іншого. Є можливість налаштувати права доступу як для групи осіб, так і на рівні кожного елемента.

Життя компанії


  • Галерея. Фото- та відеогалерея з важливими подіями компанії.
  • Опитування.  Для підтримки корпоративної культури можливо анонімно проводити різного роду опитування. Наприклад, опитування співробітника при звільненні.
Співробітники


  • Навчання. В даному рішенні передбачається інтеграція з системою дистанційного навчання NTExpert, яка спрощує роботу для HR в організації та проведенні навчання співробітників компанії.
  • Новому співробітнику. Вся необхідна інформація для нового співробітника – він може ознайомитися з внутрішніми правилами, інструкціями, розпорядженнями, а також дізнатися більше про компанію – її історію, місію і структуру.
Адресна книга


У порталі передбачено довідник “Адресна книга”, який відображає основну інформацію по кожному користувачеві компанії: ПІБ, підрозділ, посада, робочий телефон, e-mail, фотографія. Особливо цей інструмент буде корисним для компаній з великою кількістю співробітників – легко знайти потрібну людину, а фотографія допоможе відразу взнати його при необхідності особистої комунікації.

Сервіси


Створення звернень на:

  • замовлення канцелярії, візиток, послуг кур’єра;
  • на відпустку, відрядження, підбір персоналу;
  • бронювання ресурсів, таких як кімната для переговорів, транспортний засіб, ноутбук тощо

Співробітники, відповідальні за виконання, отримують повідомлення про поставлену задачу.

Кабінет HR


Кабінет HR централізує всі запити, документи і звіти з управління персоналом. У кабінеті є:

  • календар подій;
  • архів резюме;
  • довідник співробітників з повною інформацією по кожному працівнику;
  • графік відсутностей та інші елементи, які необхідні для HR.

Кабінетом може користуватися група осіб з можливістю настройки прав доступу.


Які завдання доможе вирішити?

Завдяки ряду ключових модулів комплексне рішення дозволяє вирішити широкий спектр завдань.


Для компанії в цілому:

  • Розмістити офіційну інформацію про керівництво, місію, стратегію та структуру компанії.
  • Організувати ефективні комунікації і спільну роботу. Надати кожному підрозділу компанії особистий сайт, який призначений як для представлення підрозділу всередині компанії, так і організації взаємодії всередині департаменту.
  • Організувати спільну роботу співробітників з різних департаментів, забезпечивши єдине місце для керування календарем, завданнями групи, загальними документами тощо.
  • Створити єдину інформаційну базу (інформаційні матеріали, досвід компанії, документи), необхідну для організації роботи всіх офісів і філій компаній.
  • Формалізувати й автоматизувати процеси управління зверненнями від співробітників. Модель дозволяє централізувати більшість типових звернень, підвищити якість і швидкість їх обробки.
  • Виконувати пошук по всьому Порталу: у вмісті сторінок, всередині документів, в сховищах, на вузлах співробітників і робочих груп, в повідомленнях форумів і блогів.

Для HR-спеціалістів:

  • Інформувати про новини та успіхи компанії, обговорювати внутрішнє життя компанії. Публікація новин та висвітлення подій компанії.
  • Оперативно доводити до співробітників накази і розпорядження керівництва.
  • Управляти інформацією про співробітників.
  • Прискорити адаптацію нових співробітників.
  • Забезпечити підтримку і розвиток корпоративної культури. Розвинути соціальне життя компанії.
  • Проводити опитування, анкетування і голосування серед співробітників компанії з можливістю збереження і подальшої обробки інформації на порталі.
  • Формалізувати й автоматизувати процеси узгодження відпусток.

Інші послуги та рішення, які можуть бути вам цікаві: