fbpx

Project Description:

Мета проекту – забезпечити зручність роботи менеджерів з продажу та керівників в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365 і надати можливість працювати в 1С тільки бухгалтерії, що таким чином частково спрощує їх роботу.

Замовником даного проекту може бути будь-яка велика компанія, і та, яка має величезну базу клієнтів і надає широкий спектр послуг, і компанія, у якої невеликий перелік послуг, але є потреба в автоматизації роботи.

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з BAS (Business Automation Software), яка є наступницею системи бухгалтерського обліку 1С 8.X, – це не тільки формування рахунків для сплати на боці СRМ, а також:

  • Зручний інструмент для менеджерів з продажу, який полегшує роботу бухгалтерії, і прискорює взаємодію з клієнтами в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього.
  • Інструмент для керівників для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ.
Задачі для виконавця проекту:
  • Створити централізовані довідники контрагентів, договорів та продуктів, допрацювати функціонал створення рахунків в Microsoft Dynamics 365.
  • Забезпечити унікальність даних за допомогою нумератора.
  • Додати можливість відправки рахунку в 1С для первинного запису і синхронізувати його в подальшому для запису змін по рахунку (редагування інформації, скасування рахунку, отримання від 1С розрахунків ПДВ).
  • Формувати рахунки в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті.
  • Формувати детальні звіти з продажів, прогнозів і надходження оплати.
Технологія:
  • Функціонал інтеграції реалізується за допомогою стандартного розширеного функціоналу Microsoft Dynamics 365, який було розроблено додатково.
  • Джерелом інформації про вартість послуг і товарів для формування рахунку є Microsoft Dynamics 365, в якій ведуться продажі і обслуговування клієнтів.
  • Нумерація рахунків, договорів та продуктів здійснюється за допомогою рішення Celedon AutoNumber, яке встановлено і допрацьовано під необхідні формати нумерації записів у Microsoft Dynamics 365.
  • Джерелом інформації з сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом в рахунках і оплати є система бухгалтерського обліку 1С 8.X.
Рішення:

Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X – це ідеальне рішення для бізнес-користувачів, тому що воно пропонує набір необхідних можливостей для менеджерів з продажу та керівництва.

Воно вирішує наступні завдання:

  • Створення єдиного довідника контрагентів, договорів та продуктів в Microsoft Dynamics 365.
  • Ведення продажу починаючи з можливої угоди і закінчуючи отриманням оплати за рахунком від клієнта.
  • Формування рахунків на оплату на боці СRМ і передача їх в 1С, синхронізація.
  • Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті.
  • Отримання оплати за рахунками з 1С, передача в Microsoft Dynamics 365 і прив’язка до конкретного рахунку.
  • Формування звітності для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів в Microsoft Dynamics 365.
  • Формування рахунків відбувається за допомогою довідників: прайс-листи, продукти, постачальники, валюти, замовники, договору і додатки.

В результаті проекту інтеграції в системі було реалізовано:

  • Номер рахунку, договору і продукту в CRM генерується за допомогою нумератора, в якому прописаний необхідний алгоритм отримання номера і його формат.
  • Налагоджена синхронізація рахунків з 1С (запис нового рахунку, контрагента, договору і номенклатури в 1С, також їх оновлення, отримання від 1С сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом для електронного варіанту рахунку).
  • Налагоджена скасування рахунків і позначка їх на видалення.
  • Налаштований механізм отримання оплати за рахунками в СRМ з 1С.
  • Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнтові по електронній пошті.
  • Можливість будувати звіти по приходу по кожній компанії, прогнозування надходження оплати за рахунками, звіти з продажу та прибутку за конкретний період.
Вигоди від впровадження рішення:
  1. Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X спростила взаємодію менеджера з продажу і керівництва з бухгалтерією.
  2. Рішення прискорює взаємодію з клієнтом в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього.
  3. Також спростилася робота бухгалтерських служб, тепер вони щодня оплачують безліч рахунків на придбання нових IT-активів в автоматизованому режимі.
  4. Єдина корпоративна база даних компанії, яка наповнюється менеджерами інформацією щодо нових контрагентів, договорів і продуктів.
  5. Зручний інструмент для керівників з аналізу виставлених рахунків та отримання оплати, розрахунку прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ.