Компанія TechExpert має кілька успішно реалізованих проектів по автоматизації ITSM-процесів на базі ПО GLPI, в рамках цих проектів ми розробили і успішно впровадили готові модулі:
Даний плагін призначений для оцінки і управління ризиками інформаційної безпеки відповідно до вимог та рекомендацій міжнародних стандартів:
- Централізоване зберігання інформації по всіх об’єктах оцінки ризиків
- Централізоване зберігання інформації за наявними вразливостями ІБ, ймовірним загрозам і ризикам, пов’язаним з реалізацією загроз
- Проведення оцінки ризиків для кожного інформаційного активу відповідно міжнародним стандартам
- Розробка плану обробки ризиків і призначення завдань виконавцям за його реалізації
- Розмежування прав доступу користувачів до інформації в системі відповідно до рольової моделі
- Можливість одночасної роботи користувачів при проведенні оцінки ризиків
- Відправлення повідомлень власникам інформаційних активів про внесення змін до оцінку
- Можливість перегляду всіх дій над об’єктами системи
- Побудова звітів з інформацією про оцінку ризиків, а також плані обробки ризиків з можливістю вивантаження в Excel
Плагін «Процеси» розширює можливості по налаштуванню бізнес-процесів для обробки звернень в GLPI, дозволяючи автоматизувати процеси, які передбачають поділ робіт на етапи з різними групами виконавців, тобто розгалуження і паралельну обробку завдань.
- Створення переднастроєних шаблонів процесів
- Запуск процесу за обраним шаблоном
- Створення паралельних і послідовних заявок в рамках процесу
- Динамічне внесення інформації в заявки на різних етапах виконання процесу
- Сповіщення учасників процесу про хід його виконання
Цей модуль дозволяє створювати унікальні форми заявки для різних категорій, налаштовувати правила динамічного їх відображення та адаптувати GLPI для автоматизації більшої кількості бізнес-процесів компанії. Функціональні можливості плагіна дозволяють:
- Створювати додаткові поля з різними типами (Інформаційний блок, Текстове поле, Список, Один зі списку, Декілька зі списку, Дата, Число, Файл)
- Додавати додаткові поля на форму заявки із прив’язкою до категорії заявки
- Динамічно відображати або приховувати поля, залежно від значень, зазначених в інших полях заявки
- Налаштовувати обов’язковість заповнення полів під час створення заявки, а також її закриття
Модуль інтеграції GLPi з системою IP-телефонії реалізований у вигляді плагіна до системи GLPi і дозволяє здійснювати автоматичну реєстрацію заявок на основі вхідних дзвінків в службу підтримки, а також фіксувати всі звернення користувачів по телефону в службу технічної підтримки.
- Прив’язка декількох дзвінків до одного звернення
- Ідентифікація вхідних дзвінків в момент виклику (до моменту підняття оператором трубки)
- Індикація статусу дзвінків (йде розмова, йде виклик, пропущений дзвінок, прийнятий дзвінок)
- Обробка дзвінків, що надійшли на групу фахівців
- Ініціація вихідного дзвінка
Для коректної роботи плагіна необхідна наявність GLPi версії не нижче 0.90.
Встановлюючи даний модуль в свою GLPi систему ви отримуєте додаткові, більш розширені функціональні можливості Управління заявками: лічильники і відстеження “життєвого циклу” заявок для більш оперативної роботи і збільшення продуктивності обробки інцидентів.
Лічильник кількості повернень заявок |
Лічильник кількості повернень заявки на доопрацювання (переходів зі статусів Вирішено/Закрито в інші статуси). |
€100 |
Автоматичний перехід заявки в статус «Очікує» при погодженні |
Якщо запущено процес погодження, статус заявки змінюється на «Очікує». Якщо процес погодження завершився з позитивним результатом – заявка повертається до статусу, який був до початку погодження. Якщо процес завершився з негативним результатом – заявка переходить на статус Закрито. |
€400 |
Підсвічування заявок у журналі |
Можливість підсвічування заявок у журналі за певним критерієм. |
€100 |
Каталог сервісів |
Довідник «Каталог сервісів» із прив'язкою до категорій заявок та відображенням сервісу у заявці. |
€1000 |
Даний плагін дозволить розширити функціональні можливості стандартних звітів. Керуйте звітами по KPI, оцінюйте роботу співробітників і зберігайте в його історії, а головне – нова функція вивантаження звітів в формат .xls, що дозволяє візуалізувати ефективність роботи в зручному форматі.
Вивантаження заявок до Excel |
Вивантаження заявок із журналу до таблиці Excel (хlsx-файл) |
€300 |
Звіт KPI |
Додавання звіту з оцінкою KPI: кількість вирішених/закритих заявок, кількість повернень, середня оцінка задоволеності, оцінка наставника, оцінка керівника. З показників нараховуються бали, максимум – 100 балів. |
€1200 |
Оцінка Керівника/Наставника |
Додавання до картки користувача параметрів «Оцінка керівника» та «Оцінка наставника» із записом оцінок в історію. |
€300 |
Функціональні особливості даного плагіна дозволяють додавати ряд змінних в вашу GLPi систему для управління повідомленням. Планування, відправка, отримання зворотного зв’язку з цим плагіном стануть більш ефективними.
Раніше/Пізніше в повідомленнях |
Додавання змінної, яка показує скільки часу раніше чи пізніше запланованого терміну було вирішено заявка + колірна індикація. |
€200 |
Проставлення оцінок задоволеності з e-mail |
Можливість для користувача дати оцінку задоволеності рішенням заявки з повідомлення на пошту, без входу до системи. Оцінка + коментар. |
€400 |
Файли в повідомленнях |
Додавання параметра до шаблонів сповіщень, який дозволяє активувати/деактивувати надсилання вкладень на рівні шаблону сповіщення. |
€300 |
Реалізація додаткових можливостей і розширення функціоналу
В разі, якщо у Замовника існують побажання щодо реалізації додаткового функціоналу, або розширенні існуючого, зокрема інтеграція з іншими системами телефонії, або зовнішніми системами, а також розширення в рамках використання плагіна, наші фахівці порекомендують найбільш оптимальний спосіб реалізації, а також допоможуть втілити ідеї в життя.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна детальніша інформація, зв'яжіться з нами!