Мета проекту – автоматизувати процес управління життєвим циклом активів для ІТ-підрозділу компанії.

Замовник – велика українська IT-компанія, що працює в столиці, кількох обласних центрах та має іноземні представництва. У роботі активно використовуються комп’ютерне обладнання та ліцензоване програмне забезпечення, надаються послуги з розгортання та впровадження елементів IT-інфраструктури, здійснюється обслуговування та технічна підтримка внутрішньокорпоративних рішень. Щоб забезпечити якісне надання корпоративних IT-сервісів, компанія впроваджує комплексну систему автоматизації управління IT-активами (програмним та апаратним забезпеченням). Система повинна:

  • Забезпечувати збір та обробку звернень користувачів
  • Спрощувати придбання нових IT-активів
  • Відстежувати цикл їх використання
  • Формувати звітність

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • ІТ-компанії
  • Навчальні центри
  • Будь-яка велика компанія з необхідністю контролю ІТ-активів (ліцензій, ПЗ тощо)

Задачі для виконавця проекту

  • Автоматизувати систему реєстрації та обробки звернень користувачів на придбання та надання обладнання
  • Створити єдину централізовану базу даних з деталізованою інформацією про всі IT-активи компанії, а також про їх стан
  • Автоматизувати систему передавання рахунків на придбання нових IT-активів
  • Створити систему формування консолідованої звітності про придбання та переміщення IT-активів всередині компанії

Технологія

Рішення для автоматизації процесів управління життєвим циклом IT-активів побудовано на основі системи GLPI, яка інтегрована в корпоративні інформаційні системи та відповідає за централізоване управління IT-активами великої компанії з територіально розподіленою структурою.

Для роботи рішення використовує такі інформаційні системи компанії:

  • Система Service Desk для реєстрації звернень користувачів на отримання та придбання обладнання
  • Менеджер GLPI для управління життєвим циклом активів
  • Бухгалтерська та облікові системи для передавання інформації про оплату рахунків на закупівлю обладнання
  • Єдина корпоративна база даних для отримання довідкових даних

Рішення

Система GLPI є важливим елементом рішення. Це багатомовний та багатоплатформовий додаток для управління IT-інфраструктурою організації, інвентаризації обладнання та роботи з інцидентами, який поширюється за ліцензією GNU GPL, версія 2. Він вирішує наступні завдання:

  • Бюджетування підрозділів компанії для придбання нових IT-активів
  • Розподіл IT-активів між підрозділами компанії
  • Формування замовлень на нове обладнання
  • Формування рахунків на придбання нових IT-активів
  • Відстеження складських запасів та залишків обладнання

У рамках рішення забезпечена інтеграція менеджера GLPI з наступними системами:

  • Системою реєстрації звернень користувачів Service Desk для автоматичного передавання замовлень на придбання та видачу обладнання
  • Бухгалтерської обліковою системою для автоматичного передавання рахунків на оплату
  • З єдиною корпоративною базою даних для автоматизованого наповнення та підтримки основних довідників GLPI в актуальному стані

Крім того, GLPI надсилає повідомлення про важливі події життєвих циклів IT-активів, а також дозволяє формувати звітність про використання бюджетів, постачання та історію використання обладнання.

Переваги впровадження рішення

  • Рішення для автоматизації процесів управління життєвим циклом IT-активів спростило взаємодію IT-департаменту та співробітників компанії з питань отримання обладнання та надання корпоративних IT-сервісів
  • Процес бюджетування здійснюється централізовано, він став простим та прозорим
  • Також спростилася робота бухгалтерських служб, тепер вони щодня оплачують багато рахунків на придбання нових IT-активів в автоматизованому режимі
  • Єдина корпоративна база даних компанії автоматизовано наповнюється інформацією про обладнання та підтримується в актуальному стані, можна відстежувати повний життєвий цикл будь-якого IT-активу в кожному місці присутності компанії