Мета проєкту – конектор Dynamics Telephony об’єднує БУДЬ-ЯКУ телефонну систему та Dynamics 365 в одному інтерфейсі користувача.
Застосунок об’єднує телефонію з Dynamics 365, надаючи унікальні інтегровані функції Dynamics 365, які пропонують посилений контроль над бізнес-комунікаціями та необмежену масштабованість
- Вбудовані засоби керування викликами в Microsoft Dynamics 365, що об’єднують робочий стіл для працівників відділу продажів та сервісного обслуговування
- Спрощений робочий процес вашої команди продажів та обслуговування, зменшивши кількість клацань, екранів і пошукових запитів для підвищення ефективності
- Висвітлення відповідної інформації про клієнтів у момент взаємодії для працівників під час кожного дзвінка
- Збереження статистики викликів, розподіл викликів, автоматичні подальші дії в Dynamics 365
- Автоматичне створення посилання на записи викликів у Dynamics 365 для легкого доступу або підключення до Microsoft Call Intelligence
Завдання, які виконує конектор Dynamics Telephony
- Автоматичний пошук клієнта (компанія, контакт, лід) в Dynamics 365 у вигляді спливаючого вікна перед відповіддю на вхідний дзвінок
- Створення нового ліда, якщо телефонний номер не був знайдений в системі
- Можливість вибору конкретного запису у випадку кількох збігів з даним телефонним номером
- Елементи керування викликами, вбудовані в Dynamics 365 (відповідь, утримання, перенаправлення, завершення виклику тощо)
- Виклик контакту безпосередньо з Dynamics 365 одним клацанням миші
- Повна історія взаємодії зареєстрована в Dynamics 365
- Кнопки результатів дзвінків автоматично планують наступні дії (запускають автоматизовані робочі процеси)
- Уся статистика доступна на інформаційних панелях і звітах Dynamics 365
4 основні переваги конектора для ефективних продажів і сервісного обслуговування клієнтів у Dynamics 365
- Економія часу – автоматичний пошук перед відповіддю на виклик економить час працівника під час кожного дзвінка.
- Персоналізований сервіс – проводьте коротші та лаконічніші розмови, забезпечуючи персоналізований досвід клієнтів.
- Уніфікований інтерфейс користувача – наявність правильної інформації під рукою пришвидшує час обробки дзвінків.
- Покращене обслуговування клієнтів – оперативний доступ до історії записів дзвінків безпосередньо з Dynamics 365 зменшує потребу працівника перемикатися між декількома програмами для доступу до ключових функцій у своїй роботі.
Вигоди від впровадження рішення будуть відчутними для всієї компанії
Для користувачів
- Єдиний інтерфейс користувача для телефонії та Dynamics 365
- Економія часу на кожному дзвінку
- Менше часу на заповнення вручну інформації в Dynamics 365 – більше часу на підтримку або продажі
Для менеджменту
- Повні дані з телефонії в Dynamics 365 для аналітики
- Економія часу на кожен вхідний та вихідний дзвінок
Для ІТ-спеціалістів
- ІТ-спеціалістам сподобається централізоване адміністрування та прості параметри встановлення
- Швидке розгортання за допомогою віддаленого онлайн-сеансу
- Комплексні пропозиції підтримки, зокрема через місцевих преміум-партнерів Microsoft
- Без ризику безкоштовний пробний період
Для того, щоб інтегрувати телефонну систему вашої компанії з Microsoft Dynamics 365, звертайтесь до наших фахівців і ми з радістю допоможемо вам.