Мета проекту — автоматизація процесу узгодження договорів і контрагентів.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення
- Будь-яка компанія з великою базою клієнтів / постачальників / дистриб’юторів
Завдання для виконавця проекту
- Підвищення ефективності розподілу робочого часу співробітників компанії в процесі підготовки та узгодження договорів
- Зменшення витрат, пов’язаних із зберіганням, пошуком та обробкою паперових версій документів
- Підвищення прозорості процесу узгодження договорів
Технології
Рішення реалізовано на основі Microsoft SharePoint Online та SharePoint Server.
Результат проекту
Створена єдина система для ініціації та узгодження договорів і контрагентів. Система дозволяє:
- Налаштовувати маршрути узгодження в залежності від умов (тип договору, сума договору та ін.)
- Вести обговорення в ході узгодження
- Контролювати процес узгодження на кожному з етапів
- Інформувати відповідальних співробітників при порушенні регламентів щодо термінів
- Формувати підсумковий лист погодження
Вся інформація, яка була додана в ході узгодження зберігається в картці договору упродовж всього життєвого циклу договору, а також доступна в архіві договорів.
Пошук документів в архіві можливий не тільки за ключовими параметрами договору, але і по тексту самого документу, що забезпечує максимально оперативний доступ до необхідних документів.
Також передбачена базова звітність за ключовими метриками процесу.
Скріншоти системи з узгодження договорів і контрагентів на SharePoint
Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів і систему електронного документообігу на базі SharePoint.