Мета проекту – забезпечити зручність роботи менеджерів з продажу та керівників в рамках однієї системи Microsoft Dynamics 365 і надати можливість працювати в 1С тільки бухгалтерії, що таким чином частково спрощує їх роботу.
Замовником даного проекту може бути будь-яка велика компанія, і та, яка має величезну базу клієнтів і надає широкий спектр послуг, і компанія, у якої невеликий перелік послуг, але є потреба в автоматизації роботи.
Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з BAS (Business Automation Software), яка є наступницею системи бухгалтерського обліку 1С 8.X, – це не тільки формування рахунків для сплати на боці СRМ, а також:
- Зручний інструмент для менеджерів з продажу, який полегшує роботу бухгалтерії, і прискорює взаємодію з клієнтами в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього.
- Інструмент для керівників для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення:
- Провайдер IT-послуг
- Торгівля, Ecommerce
- Туристична сфера
- Будь-яка компанія з великою базою клієнтів і широким спектром послуг
Задачі для виконавця проекту:
- Створити централізовані довідники контрагентів, договорів та продуктів, допрацювати функціонал створення рахунків в Microsoft Dynamics 365.
- Забезпечити унікальність даних за допомогою нумератора.
- Додати можливість відправки рахунку в 1С для первинного запису і синхронізувати його в подальшому для запису змін по рахунку (редагування інформації, скасування рахунку, отримання від 1С розрахунків ПДВ).
- Формувати рахунки в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті.
- Формувати детальні звіти з продажів, прогнозів і надходження оплати.
Технологія:
- Функціонал інтеграції реалізується за допомогою стандартного розширеного функціоналу Microsoft Dynamics 365, який було розроблено додатково.
- Джерелом інформації про вартість послуг і товарів для формування рахунку є Microsoft Dynamics 365, в якій ведуться продажі і обслуговування клієнтів.
- Нумерація рахунків, договорів та продуктів здійснюється за допомогою рішення Celedon AutoNumber, яке встановлено і допрацьовано під необхідні формати нумерації записів у Microsoft Dynamics 365.
- Джерелом інформації з сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом в рахунках і оплати є система бухгалтерського обліку 1С 8.X.
Рішення:
Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X – це ідеальне рішення для бізнес-користувачів, тому що воно пропонує набір необхідних можливостей для менеджерів з продажу та керівництва.
Воно вирішує наступні завдання:
- Створення єдиного довідника контрагентів, договорів та продуктів в Microsoft Dynamics 365.
- Ведення продажу починаючи з можливої угоди і закінчуючи отриманням оплати за рахунком від клієнта.
- Формування рахунків на оплату на боці СRМ і передача їх в 1С, синхронізація.
- Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнту по електронній пошті.
- Отримання оплати за рахунками з 1С, передача в Microsoft Dynamics 365 і прив’язка до конкретного рахунку.
- Формування звітності для аналізу виставлених рахунків і отримання оплати, розрахунків прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів в Microsoft Dynamics 365.
- Формування рахунків відбувається за допомогою довідників: прайс-листи, продукти, постачальники, валюти, замовники, договору і додатки.
В результаті проекту інтеграції в системі було реалізовано:
- Номер рахунку, договору і продукту в CRM генерується за допомогою нумератора, в якому прописаний необхідний алгоритм отримання номера і його формат.
- Налагоджена синхронізація рахунків з 1С (запис нового рахунку, контрагента, договору і номенклатури в 1С, також їх оновлення, отримання від 1С сум ПДВ і з ПДВ, сум прописом для електронного варіанту рахунку).
- Налагоджена скасування рахунків і позначка їх на видалення.
- Налаштований механізм отримання оплати за рахунками в СRМ з 1С.
- Формування рахунку в форматі .pdf для відправки клієнтові по електронній пошті.
- Можливість будувати звіти по приходу по кожній компанії, прогнозування надходження оплати за рахунками, звіти з продажу та прибутку за конкретний період.
Відеоогляд рішення:
Вигоди від впровадження рішення:
- Інтеграція Microsoft Dynamics 365 з системою бухгалтерського обліку 1С 8.X спростила взаємодію менеджера з продажу і керівництва з бухгалтерією.
- Рішення прискорює взаємодію з клієнтом в процесі продажу – ведення продажу починаючи з можливої угоди і до виставлення рахунку та отримання оплати за нього.
- Також спростилася робота бухгалтерських служб, тепер вони щодня оплачують безліч рахунків на придбання нових IT-активів в автоматизованому режимі.
- Єдина корпоративна база даних компанії, яка наповнюється менеджерами інформацією щодо нових контрагентів, договорів і продуктів.
- Зручний інструмент для керівників з аналізу виставлених рахунків та отримання оплати, розрахунку прибутку від продажів, прогнозування надходжень коштів за допомогою звітів в СRМ.