fbpx
4May 2022
May 4, 2022

Компанія Techexpert – провідний IT-інтегратор рішень, що здатні спростити, прискорити та захистити процес документообігу вашої компанії.

Сьогодні ми пропонуємо послуги з інтеграції «Вчасно» та «M.E.Doc» зі системою документообігу на базі М365 та Microsoft SharePoint.

Мета даного рішення з інтеграції – оптимізувати та полегшити роботу з документами як менеджерам з продажу, так і бухгалтерам та юристам, надати можливість відправляти та контролювати отримання електронних документів в рамках однієї системи Microsoft SharePoint (server чи online), заощадивши таким чином час та кошти.

Замовником даного рішення може бути будь-яка компанія, адже робота жодної з компаній не обходиться без документообігу, а особливо великої компанії, де є і постачальники, і замовники, і партнери.

Рішення вирішує наступні завдання:
  • Ведення продажу починаючи з заведення контрагента до системи і закінчуючи отриманням підписаних закриваючих документів від нього;
  • Створення документів та їх погодження всередині компанії за допомогою бізнес-процесів електронного документообігу на базі Microsoft SharePoint (окреме рішення TECH.DOC від TechExpert);
  • Формування документів на боці Microsoft SharePoint в форматі .pdf ;
  • Накладення ЕЦП на документи та відправлення їх у «Вчасно» або M.E.Doc та синхронізація;
  • Отримання вхідних документів, погодження їх всередині компанії, накладання ЕЦП та відправка контрагенту або ж відхилення документів в сервісі «Вчасно» або M.E.Doc;
  • Отримання статусів по документах, коментарів та підписів, отримання оригіналів документів та їх PDF-візуалізації в Microsoft SharePoint;
  • Відстеження та зчитування будь-яких змін по документах в системі, включаючи статуси, підписи та коментарі;
  • Формування реєстру електронних документів та підписів.
Вигоди від впровадження рішення:
  1. Інтеграція спрощує взаємодію менеджера з продажу з бухгалтерією та юристами всередині компанії та з контрагентом по обміну документами;
  2. Рішення прискорює взаємодію з клієнтом в процесі продажу – ведення продажу починаючи з заведення контрагента в систему і до отримання оплати по рахунку та закриваючих документів;
  3. Спрощується робота з системою документообігу, не потрібно вручну завантажувати документи для відправки контрагентам, а можна відправляти їх напряму з Microsoft SharePoint, попередньо наклавши на документ ЕЦП, після чого відправка відбудеться автоматично;
  4. Вхідні документи теж автоматично завантажуються в систему для погодження їх всередині компанії та накладення ЕЦП або ж відхилення документів і направлення результату погодження контрагенту у «Вчасно» або M.E.Doc;
  5. Єдина корпоративна база даних компанії, з якою працюють менеджери, що вміщує всю необхідну інформацію для досягнення високих результатів їх діяльності;
  6. Зручний інструмент для швидкої відправки документів контрагентам з метою прискорення отримання оригіналів та оплати по них і відстеження стану закриваючих документів;
  7. Швидкість та економія ресурсів (часу на роботу з документами) та супроводжуючих витрат (друк, папір, робота кур’єра та ін.).
Для отримання консультації щодо даного рішення звертайтесь до наших спеціалістів за одним із контактних номерів: +38 (044) 596-00-68; +38 (044) 390-73-36, або напишіть нам на e-mail: sales@techexpert.ua