Однією з найбільших проблем операторів служб виклику таксі завжди була висока конкуренція та визначення максимального тарифу, на який із високим ступенем ймовірності погодиться потенційний клієнт.
Відсутність налаштованої зрозумілої комунікації з клієнтом та величезні потоки необробленої інформації – завантаженість доріг, наявність конкурентів поблизу потенційного клієнта, відсутність сегментації клієнтської бази – отже, відсутність розуміння того, яка сума є прийнятною для кожного конкретного пасажира – всі ці фактори призводять до відмови від поїздок та наростання невдоволення цінами та сервісом.
Одна з великих українських компаній, сервіс онлайн-таксі, змогла вирішити багато проблем та підвищити свою конкурентоспроможність завдяки інноваційному використанню передових технологій аналізу BIG DATA та впровадженню машинного навчання на базі Microsoft Azure, а саме – сформувати та запропонувати оптимальну ціну поїздки для кожного конкретного пасажира з врахуванням безлічі факторів, таких як завантаженість доріг, час доби, відстань та підвищений попит. Особливо гостро стояла проблема комунікації між пасажирами та водіями в період підвищеного попиту на таксі, коли замовник не мав можливості знайти машину за запропонованим середнім тарифом. Штучний інтелект (Artificial Intelligence) дав можливість компанії розробити гнучкі коефіцієнти, які стали автоматично пропонуватися клієнтам, щоб з більшою ймовірністю можна було знайти автомобіль. Служба машинного навчання (Azure Machine Learning) допомогла розрахувати оптимальні ціни на поїздки та підвищити показники ефективності: збільшилася кількість завершених замовлень та скоротився час пошуку таксі.
Ще одним завданням була швидка обробка великих масивів сирих даних (raw data), обсяг яких постійно зростає. Велика кількість автомобілів і така ж величезна кількість пасажирів, які потребують цих автомобілів, зажадала автоматизації процесу виклику таксі. Впровадження комплексної аналітичної платформи Microsoft Power BI дозволило об’єднати, упорядкувати та візуалізувати дані компанії, а також автоматично відображати інформацію, що надходить у режимі реального часу, на інформаційних панелях. Таким чином, всі співробітники компанії отримують доступ до різних звітів, що допомагає швидко проводити аналіз отриманих результатів, своєчасно приймаючи рішення для поліпшення роботи сервісу за викликом таксі.
Застосована модель дала можливість створити і спростити механізми масштабування всієї інфраструктури компанії з можливістю гнучко працювати з даними на різних територіях в автоматичному режимі. Таке рішення дало можливість компанії нарощувати темпи розвитку, збільшило кількість звернень та залучило нових клієнтів.
РЕЗУЛЬТАТ:
- Середня кількість успішних замовлень таксі у період підвищеного попиту зросла на 15%;
- Збільшилась кількість прийнятих замовлень за запропонованим тарифом до 60%;
- Поліпшилося оновлення показників продуктивності у реальному часі;
- Час подачі машини скоротився до 10 годин на місяць.
Microsoft Azure Synapse Analytics для вашої компанії
звертайтеся
до наших аналітиків.