Наша компанія розширює команду та у пошуках кандидатів на позицію “Системний адміністратор”.

Основні вимоги:

  • Знання апаратної частини ПК та ПЗ робочих станцій, інструментів віддаленої роботи (anydesk, VPN, термінальний сервер);
  • Базові уміння адміністрування мережі, безпеки, AD, віртуалізація MS;
  • Досвід впровадження й оновлення ПЗ та апаратної частини робочих станцій, проведення діагностики, траблшутинг;
  • Бажання вчитися та розвиватися;
  • Комунікабельність, вміння швидко знаходити спільну мову з клієнтами;
  • Висока відповідальність та уважність до деталей;
  • Розвинена логіка та вміння працювати в команді.

Основні обов’язки:

  • Технічна підтримка співробітників компанії та клієнтів;
  • Взаємодія з користувачами, організація віддаленого доступу;
  • Підтримка, налаштування та обслуговування робочих станцій та периферії в офісі (принтери, сканери);
  • Контроль безпеки й конфіденційності інформації на робочих місцях;
  • Ведення обліку комплектуючих, переміщення обладнання по відділах;
  • Виїзди до клієнтів в межах міста для обслуговування робочих станцій, налаштування мережі;
  • Взаємодія з інженерами 2-ї лінії для вирішення більш складних задач.

Ми пропонуємо:

  • офіційне оформлення згідно КЗпП України;
  • графік роботи з 9-18, Сб та Нд – вихідні;
    • відпустка, оплачувані лікарняні;
    • затишний офіс в 10 хвилинах пішки від метро Шулявська/Дорогожичі/Лук’янівська/Берестейська;
    • можливість брати участь у цікавих та значимих проєктах;
    • можливість професійного розвитку та отримання нових знань;
    • можливість навчання на курсах Навчального Центру компанії;
    • корпоративні свята і заходи;
    • чай, печиво для настрою 🙂

    • Розташування:

      вул. Дегтярівська, 48, Україна, Київ

    • Посада:

      Менеджер по роботі з клієнтами

    • Графік роботи:

      З 9-18, Сб і Нд - вихідні

    • Заробітна плата:

      За підсумками співбесіди