Мета проекту – оптимізація і автоматизація діяльності ІТ підрозділу.
Компанія TechExpert реалізує проект, який складається, як правило, з декількох етапів:
- Аудит поточного стану основних ITSM процесів ( «Як є»), поточних налаштувань вже використовуваних продуктів сімейства SC, ін. системи моніторингу та управління подіями
- Проектування і опис процесів ( «Як буде») відповідно до рекомендацій MOF і з урахуванням специфіки підприємства
- Автоматизація процесів (розробка технічного завдання, розгортання і налаштування SCSM, інтеграція SCSM з ін. системами, імпорт даних)
- Тестування, дослідна експлуатація, розробка рольових інструкцій для учасників процесу, навчання користувачів, запуск процесів в промислову експлуатацію
Завдання для виконавця проекту
- Скорочення витрат і оперативного опрацювання запитів на обслуговування, що досягається шляхом інтеграції бази знань, засобів самообслуговування і автоматизованої обробки запитів через портал самообслуговування диспетчера Service Manager
- Оптимізація процесів і забезпечення їх виконання за допомогою шаблонів, які допомагають ІТ фахівцям дотримуватися кращої методики управління змінами та вирішення інцидентів
- Надання основи для прийняття компетентних і економічно доцільних рішень з метою узгодження роботи ІТ систем та ІТ служб з постійно мінливими потребами бізнесу
- Скорочення часу усунення неполадок шляхом охоплення всіх самостійних організаційних підрозділів, що дозволяє через єдину панель отримувати доступ до потрібної інформації про інциденти, проблеми, зміни і ресурси
- Розширення набору переваг, що надаються платформою Майкрософт, шляхом автоматизації процесів і дій в продуктах сімейства System Center
Технологія
- Microsoft Windows Server (с Active Directory)
- Microsoft SQL Server
- Microsoft System Center Operations Manager
- Microsoft System Center Configuration Manager
- Microsoft SharePoint Server
- Microsoft Operations Framework (MOF)
Дане рішення буде цікаво підприємствам:
- мають велику кількість користувачів (в тому числі і розподіленим по декільком майданчикам)
- володіють великою і динамічно мінливою ІТ інфраструктурою
- мають високий ступінь впливу та інтеграції ІТ на основне виробництво
Комплексне рішення від TechExpert дозволяє автоматизувати наступні процеси:
- Управління інцидентами
- Управління проблемами
- Управління змінами
- Управління конфігураціями
Результатом впровадження рішення є спрощення комплексного управління ІТ середовищем за рахунок:
- Імпорт даних з Active Directory
- Використання даних з SCCM
- Автоматичного створення і дозволу інцидентів з SCOM
- Інтеграції з іншими зовнішніми системами
Вимоги до інфраструктури. Для успішного впровадження даного рішення з мінімальними витратами як за вартістю, так і за термінами реалізації, інфраструктура компанії повинна включати Microsoft Active Directory. Рішення є оптимальним, якщо в компанії здійснено або планується впровадження продуктів сімейства System Center, основними з яких є SCOM і SCCM.
Схема рішення
Вигоди від впровадження рішення
- Підвищення ефективності та продуктивності роботи ІТ підрозділу
- Зниження операційних витрат на ІТ
- Підвищенні якості послуг, ІТ послуг