HRMS або HRIS – це автоматизовані інформаційні системи для роботи з широким спектром задач, пов’язаних з управлінням людськими ресурсами компанії. Це комплексне ПЗ створене для полегшення роботи HR-спеціалістів.
Воно допомагає у виконанні таких задач
- рекрутмент та найм персоналу
- адаптація, навчання та розвиток
- оцінка ефективності персоналу
- контроль присутності на робочому місці
- облік заробітної плати й надання бенефітів
- тощо
Чому HRMS важливий
Зараз популярною і для компаній, і для кандидатів стає тенденція переходу на віддалену роботу чи гібридний формат роботи (office+remout). Проте залишається потреба в аналітиці та обліку витрат на оплату праці, щоб підтримувати поточний KPI доходу на одного працівника. Саме завдяки HRMS облік витрат на оплату праці, аналіз ефективності кожного працівника, та інші рутинні задачі можна робити швидко та головне зручно. Це відбувається завдяки тому, що така система не лише заощадить час керівників та HR-iв, але і виведе взаємодію між кожним співробітником на новий рівень можливостей.
Можливості HRMS
- хмарна та серверна версії
- інтуїтивний та сучасний інтерфейс (легкий доступ до потрібної інформації та зручні переходи між задачами)
- автоматизований процес найму
- централізований облік робочого часу (в HRMS наявний автоматизований процес обліку робочого часу та нарахування відпусток та днів відпочинку)
- автоматизований онбординг, адаптація та офбординг (контроль проходження працівником різних етапів свого життєвого циклу в компанії; розподіл задач між співробітниками відділу управління персоналом та керівниками інших відділів)
- зручна аналітика (система управління персоналу збирає дані щодо плинності кадрів, вікової та гендерної статистики в зручні графіки та діаграми. Вам більше не потрібно буде зводити їх вручну в Excel)
- управління персоналом в одному місці (усі співробітники зібрані в одній HRM системі. У картках кандидатів/співробітників зберігається історія взаємодії, контакти, резюме та додаткові файли. Коментарі доступні тільки вам, менеджеру, що наймав, і обраним колегам)
Ключові фактори, які слід враховувати, і чому вони важливі
- Досвід роботи
- Портфоліо
- Підтримка
- Клієнтоорієнтованість
- Компетенції
- Культура компанії
- Відгуки та рекомендації
Переваги HRMS
Краще, глибше розуміння
HRMS дозволяє керівникам відділів та HR-ам структурувати дані щодо працівників компанії для отримання повного уявлення про витрати на робочу силу та пришвидшує процес прийняття рішень. Завдяки HRMS усі дані зберігаються в одному сегменті з високою цілісністю. Це також має важливе значення для планування робочої сили та аналітики, коли компанія оцінює свою поточну робочу силу та порівнює цю реальність із майбутніми потребами, визначеними бізнес-цілями.
Завдяки HRMS відділи управління персоналом та керівники відділів також можуть виявити ранні ознаки проблем та усунути прогалини в навичках працівників до того, як вони зашкодять продуктивності, контролювати витрати на робочу силу шляхом аналізу того, як понаднормова або подвійна оплата впливає на фінансові результати.
Покращена залученість співробітників
HRMS має неоціненне значення для розвитку та утримання талантів — те, від чого в захваті керівники HR відділів. У HRMS менеджери з персоналу можуть створювати навчальні програми, персоналізувати навчальні плани, кар’єрні шляхи та налаштовувати наставництва, що допомагає співробітникам залишатися лояльними до компанії.
HRMS може підібрати більш досвідчених спеціалістів в одному відділі чи географії й запропонувати їх для менторства над спеціалістами без досвіду роботи. Крім того, у системі наявний функціонал автоматизованого проведення опитування щодо задоволеності та залученості працівників та формування з цієї інформації зведених звітів.
Ефективність процесів і культура самообслуговування
Відповіді на запити, реєстрація днів відпочинку чи перевірка ефективності, може займати до 40% часу спеціаліста з управління персоналом щотижня — і в багатьох випадках люди були б більш ніж задоволені виконувати цю роботу самостійно. У HRMS відділ управління персоналом може створити сховище знань, щоб люди могли знаходити відповіді на поширені запитання, а співробітники та менеджери могли безпечно отримувати доступ до власних записів, що дає змогу відділу кадрів зосередитися на послугах з більшою доданою вартістю.
Крім того, HRMS дозволяє максимально автоматизувати робочі процеси, де необхідне затвердження кількох керівників задіяних у бізнес-процесі. Це може скоротити час обробки більш ніж на 50% і підвищити точність.
Зменшення накладних витрат на бек-енд
Централізований характер HRMS, особливо якщо він продається в повністю хмарній моделі програмного забезпечення як послуги, потребує менше апаратного забезпечення, місця в центрі обробки даних та ІТ-підрозділу. Це раціоналізує ІТ-витрати на HR-технології, потребує менше персоналу служби підтримки та загалом покращує задоволеність постійних користувачів HRMS, самої команди HR.
Щоб отримати безкоштовну консультацію та дізнатись більше про те, як купити HRMS перейдіть за посиланням та заповніть форму.