fbpx

Project Description:

Client:
 Міжнародний виробник продуктів харчування з регіонально розподіленою структурою
Category:
Microsoft SharePoint
Мета проекту — забезпечити максимально оперативний контроль за розміщенням продукції компанії в різних каналах продажів (Мodern Тrade, Traditional Trade, HoReCa, АЗС, аптеки, оптовики, ринки, дистриб’ютори, нестандартні канали продажів).
Завдання для виконавця проекту:
  • Забезпечити єдине сховище інформації.
  • Автоматизувати та покращити процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів.
  • Запропонувати та забезпечити механізм контролю розміщення продукції.
  • Забезпечити функціонал з побудови звітів з аудиту каналів продажів.
Технології

Рішення реалізовано на багатофункціональній платформі Microsoft SharePoint Online.

Результат проекту
  • Створено централізоване сховище інформації за результатами аудитів по всіх країнах і регіонах.
  • Автоматизовано процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів щодо виявлення недоліків в розміщенні продукції компанії та усунення недоліків.
  • Реалізовано механізм контролю виконання рекомендацій та зауважень щодо розміщення продукції.
  • Сформовано звіти за ключовими показниками аудитів.

Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів на базі SharePoint читайте тут.