ЩО ДОЗВОЛЯЄ КОРПОРАТИВНИЙ ПОРТАЛ?
Головна сторінка
Головна сторінка корпоративного порталу включає наступні компоненти і блоки:
-
Пошук – допомагає знайти інформацію не лише на порталі, але і всередині тексту документів
-
Панель навігації – меню дворівневої вкладеності, що випадає
-
Слайдер – автоматично виводить 5 останніх записів з блоку новин
-
Новини компанії – короткий опис трьох останніх новин компанії. В повному змісті новин користувач може залишати свої коментарі й ставити позначки «Подобається»
-
Дні народження – блок інформує всіх користувачів порталу про дні народження з можливістю привітати іменинника. Ця інформація автоматично підтягується з Microsoft Active Directory
-
Нові співробітники – блок, який інформує усіх користувачів порталу про прихід нового співробітника
Підрозділи
Розділ «Підрозділи» включає сторінки з коротким змістом завдань підрозділу, його співробітниками і описом посадових обов’язків. На сторінці кожного підрозділу є можливість налаштування додаткових блоків, таких як документи, завдання, календар та інших.
Підрозділи
У корпоративному порталі можна створювати бібліотеки документів, шаблонів, інструкцій, навчальних матеріалів і багато іншого. Є можливість налаштувати права доступу як для групи осіб, так і на рівні кожного елемента.
Життя компанії
-
Галерея – фото та відеогалерея з важливими подіями компанії
-
Опитування – для підтримки корпоративної культури можливо анонімно проводити різного роду опитування. Наприклад, опитування співробітника при звільненні
Співробітники
-
Навчання – даному рішенні передбачається інтеграція з системою дистанційного навчання NTExpert, яка спрощує роботу для HR в організації та проведенні навчання співробітників компанії
-
Новому співробітнику – вся необхідна інформація для нового співробітника – він може ознайомитися з внутрішніми правилами, інструкціями, розпорядженнями, а також дізнатися більше про компанію – її історію, місію і структуру
Адресна книга
У порталі передбачено довідник “Адресна книга”, який відображає основну інформацію по кожному користувачеві компанії: ПІБ, підрозділ, посада, робочий телефон, e-mail, фотографія. Особливо цей інструмент буде корисним для компаній з великою кількістю співробітників – легко знайти потрібну людину, а фотографія допоможе відразу взнати його при необхідності особистої комунікації.
Сервіси
Створення звернень на:
- Замовлення канцелярії, візиток, послуг кур’єра
- На відпустку, відрядження, підбір персоналу
- Бронювання ресурсів, таких як кімната для переговорів, транспортний засіб, ноутбук тощо
Співробітники, відповідальні за виконання, отримують повідомлення про поставлену задачу.
Кабінет HR
Кабінет HR централізує всі запити, документи і звіти з управління персоналом. У кабінеті є:
- Календар подій
- Архів резюме
- Довідник співробітників з повною інформацією по кожному працівнику
- Графік відсутностей та інші елементи, які необхідні для HR
Кабінетом може користуватися група осіб з можливістю настройки прав доступу.
Які завдання допоможе вирішити?
Завдяки ряду ключових модулів комплексне рішення дозволяє вирішити широкий спектр завдань.
Для компанії в цілому
- Розмістити офіційну інформацію про керівництво, місію, стратегію та структуру компанії
- Організувати ефективні комунікації і спільну роботу. Надати кожному підрозділу компанії особистий сайт, який призначений як для представлення підрозділу всередині компанії, так і організації взаємодії всередині департаменту
- Організувати спільну роботу співробітників з різних департаментів, забезпечивши єдине місце для керування календарем, завданнями групи, загальними документами тощо
- Створити єдину інформаційну базу (інформаційні матеріали, досвід компанії, документи), необхідну для організації роботи всіх офісів і філій компаній
- Формалізувати й автоматизувати процеси управління зверненнями від співробітників. Модель дозволяє централізувати більшість типових звернень, підвищити якість і швидкість їх обробки
- Виконувати пошук по всьому Порталу: у вмісті сторінок, всередині документів, в сховищах, на вузлах співробітників і робочих груп, в повідомленнях форумів і блогів
Для HR-спеціалістів
- Інформувати про новини та успіхи компанії, обговорювати внутрішнє життя компанії. Публікація новин та висвітлення подій компанії
- Оперативно доводити до співробітників накази і розпорядження керівництва
- Управляти інформацією про співробітників
- Прискорити адаптацію нових співробітників
- Забезпечити підтримку і розвиток корпоративної культури. Розвинути соціальне життя компанії
- Проводити опитування, анкетування і голосування серед співробітників компанії з можливістю збереження і подальшої обробки інформації на порталі
- Формалізувати й автоматизувати процеси узгодження відпусток