«HR Expert» — готове рішення корпоративного порталу з базовими, не складними процесами з можливістю їх налаштування і розширення.

Рішення розроблене на базі багатофункціональної платформи Microsoft SharePoint.

ЩО ДОЗВОЛЯЄ КОРПОРАТИВНИЙ ПОРТАЛ?

Головна сторінка

Головна сторінка корпоративного порталу включає наступні компоненти і блоки:

  • Пошук – допомагає знайти інформацію не лише на порталі, але і всередині тексту документів

  • Панель навігації – меню дворівневої вкладеності, що випадає

  • Слайдер – автоматично виводить 5 останніх записів з блоку новин

  • Новини компанії – короткий опис трьох останніх новин компанії. В повному змісті новин користувач може залишати свої коментарі й ставити позначки «Подобається»

  • Дні народження – блок інформує всіх користувачів порталу про дні народження з можливістю привітати іменинника. Ця інформація автоматично підтягується з Microsoft Active Directory

  • Нові співробітники – блок, який інформує усіх користувачів порталу про прихід нового співробітника

Підрозділи

Розділ «Підрозділи» включає сторінки з коротким змістом завдань підрозділу, його співробітниками і описом посадових обов’язків. На сторінці кожного підрозділу є можливість налаштування додаткових блоків, таких як документи, завдання, календар та інших.

Підрозділи

У корпоративному порталі можна створювати бібліотеки документів, шаблонів, інструкцій, навчальних матеріалів і багато іншого. Є можливість налаштувати права доступу як для групи осіб, так і на рівні кожного елемента.

Життя компанії

  • Галерея – фото та відеогалерея з важливими подіями компанії

  • Опитування – для підтримки корпоративної культури можливо анонімно проводити різного роду опитування. Наприклад, опитування співробітника при звільненні

Співробітники

  • Навчання – даному рішенні передбачається інтеграція з системою дистанційного навчання NTExpert, яка спрощує роботу для HR в організації та проведенні навчання співробітників компанії

  • Новому співробітнику – вся необхідна інформація для нового співробітника – він може ознайомитися з внутрішніми правилами, інструкціями, розпорядженнями, а також дізнатися більше про компанію – її історію, місію і структуру

Адресна книга

У порталі передбачено довідник “Адресна книга”, який відображає основну інформацію по кожному користувачеві компанії: ПІБ, підрозділ, посада, робочий телефон, e-mail, фотографія. Особливо цей інструмент буде корисним для компаній з великою кількістю співробітників – легко знайти потрібну людину, а фотографія допоможе відразу взнати його при необхідності особистої комунікації.

Сервіси

Створення звернень на:

  • Замовлення канцелярії, візиток, послуг кур’єра
  • На відпустку, відрядження, підбір персоналу
  • Бронювання ресурсів, таких як кімната для переговорів, транспортний засіб, ноутбук тощо

Співробітники, відповідальні за виконання, отримують повідомлення про поставлену задачу.

Кабінет HR

Кабінет HR централізує всі запити, документи і звіти з управління персоналом. У кабінеті є:

  • Календар подій
  • Архів резюме
  • Довідник співробітників з повною інформацією по кожному працівнику
  • Графік відсутностей та інші елементи, які необхідні для HR

Кабінетом може користуватися група осіб з можливістю настройки прав доступу.

Які завдання допоможе вирішити?

Завдяки ряду ключових модулів комплексне рішення дозволяє вирішити широкий спектр завдань.

Для компанії в цілому

  • Розмістити офіційну інформацію про керівництво, місію, стратегію та структуру компанії
  • Організувати ефективні комунікації і спільну роботу. Надати кожному підрозділу компанії особистий сайт, який призначений як для представлення підрозділу всередині компанії, так і організації взаємодії всередині департаменту
  • Організувати спільну роботу співробітників з різних департаментів, забезпечивши єдине місце для керування календарем, завданнями групи, загальними документами тощо
  • Створити єдину інформаційну базу (інформаційні матеріали, досвід компанії, документи), необхідну для організації роботи всіх офісів і філій компаній
  • Формалізувати й автоматизувати процеси управління зверненнями від співробітників. Модель дозволяє централізувати більшість типових звернень, підвищити якість і швидкість їх обробки
  • Виконувати пошук по всьому Порталу: у вмісті сторінок, всередині документів, в сховищах, на вузлах співробітників і робочих груп, в повідомленнях форумів і блогів

Для HR-спеціалістів

  • Інформувати про новини та успіхи компанії, обговорювати внутрішнє життя компанії. Публікація новин та висвітлення подій компанії
  • Оперативно доводити до співробітників накази і розпорядження керівництва
  • Управляти інформацією про співробітників
  • Прискорити адаптацію нових співробітників
  • Забезпечити підтримку і розвиток корпоративної культури. Розвинути соціальне життя компанії
  • Проводити опитування, анкетування і голосування серед співробітників компанії з можливістю збереження і подальшої обробки інформації на порталі
  • Формалізувати й автоматизувати процеси узгодження відпусток

Більше скріншотів тут ↓