Короткий опис рішення
Компанія TechExpert пропонує рішення щодо побудови IP телефонії. IP телефонія – система зв'язку, що забезпечує передачу мовного сигналу через мережу Інтернет чи будь-яким іншим IP-мережам. Мережа IP телефонії розгортається з урахуванням програмної автоматичної телефонної станції (IP-PBX) — CUMC. Cisco Unified Communications Manager – рішення IP телефонії від компанії Cisco, що надає різні функції керування дзвінками. CallManager призначений швидше для великих мереж, що включають до 30 000 абонентів. Цей програмно-апаратний комплекс забезпечує надійність роботи та дозволяє конфігурувати безліч параметрів, таких як переадресація дзвінків або голосове меню. Існує і полегшена express версія, призначена скоріше для невеликих офісів.
Завдання, що вирішуються
Рішення компанії TechExpert щодо побудови системи IP телефонії на базі Cisco забезпечує виконання наступних завдань:
- Впровадження IP телефонії
- Інтеграція з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (PBX)
- Доступ до мережі IP телефонії для легітимних віддалених Інтернет-користувачів
- Здійснення дзвінків до телефонної мережі загального користування (PSTN)
- Голосова пошта
- Конференції
- Інтерактивне голосове меню (IVR)
- Центр обробки викликів – Call Center (постановка дзвінків у чергу та їх розподіл за агентами)
- Запис дзвінків (CDR)
- Відмовостійкість системи IP телефонії
Використовувані продукти та технології
- Операційна система: для досягнення більшої надійності розгортатися як віртуальний ресурс на базі VMware
- IP-PBX - Cisco Unified Communications Manager
- Відмовостійкість – High Available, HA
- Підтримка програмних телефонів
- Апаратні IP телефони: підтримують протоколи SIP або SCCP
Вигоди від рішення, які отримує бізнес
-
Надежность и стабильность работы.
Система обеспечивает высокий уровень отказоустойчивости при работе в кластере, соответствующий мировым стандартам и потребность бизнеса. -
Многофункциональность и гибкость.
Система складывается с нескольких интегрируемых между собой программных и аппаратных компонент, которые могут модифицироваться и изменятся, обновляться – не зависимо друг от друга. Использование продвинутых телефонных функций: конференции, Call Center, голосовая почта, IVR, переадресация звонка, определения входящего номера. Безопасность звонков путем шифрования медиа данных – SRTP.
Строки реалізації проекту
Орієнтовна тривалість проекту складає 1,5-2 місяці.