Мета проекту – автоматизувати інженерну службу готелю.
Інженерна служба готелю – це високі вимоги до швидкості усунення несправностей / виконання побажань клієнтів і особливі категорії співробітників-виконавців (сантехніки, електрики, покоївки), які часто не мають виділеного «офісного» робочого місця і вважають за краще максимально прості комп’ютерні інструменти для обробки заявок. В ідеалі їм повинно бути достатньо власного смартфона / планшета, на якому (навіть при відсутності зв’язку з Інтернетом) можна натисканням однієї кнопки прийняти заявку, почитати її опис, а після виконання-поставити позначку про завершення. Ми успішно реалізовували подібну систему, в якій за зовнішньою простотою і зручністю для замовників і виконавців прихована найпотужніша система формалізації взаємодії, автоматизації процесів і генерації звітів на основі GLPi. Її докладний опис представлено нижче.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення
- Готельний бізнес
- Провайдер IT-послуг
- Будь-яка інша сервісна компанія
Завдання для виконавця проекту
- Автоматизація процесу управління заявками в інженерну службу та службу ІТ
- Підвищення ефективності роботи інженерної служби
- Поліпшення взаємодії між різними службами
- Підвищення якості послуг, що надаються гостям готелю
Технологія
- GLPi
- Веб-сервер Apache
- База даних MySQL
Можлива інтеграція рішення з різними системами, включаючи:
- Active Directory
- Zabbix
- Fusion Inventory
- Електронна пошта і SMS
- IP-телефонія на базі Asterisk
- Інші системи
Доступ до системи здійснюється через браузер за допомогою:
- Смартфона
- Планшета
- Настільного ПК або ноутбука
Ключові можливості системи
- Автоматична категоризація і пріоритезація заявок відповідно за типами інцидентів, SLA тощо
- Оперативне повідомлення відповідальних осіб про заявки
- Автоматичне створення заявок на виконання регламентних робіт
- Управління заявками в інженерну службу готелю
- Створення централізованої бази знань для вирішення типових задач
- Своєчасне інформування співробітників про планові роботи
- Контроль термінів і часу виконання заявок
- Збір статистики по приміщенням і громадським зонам
- Відстеження ефективності роботи співробітників
- Зберігання історії, перегляд аналітики і звітів для різних груп користувачів
Схема рішення
Вигоди від впровадження рішення
- Максимально проста у використанні система
- Легка доступність системи для реєстрації заявок будь-яким співробітником готелю
- Постійне відображення і інформування виконавців про актуальність списку заявок
- Зрозумілий алгоритм відміток про виконання і закриття заявок