Мета проекту – автоматизувати інженерну службу готелю.

Інженерна служба готелю – це високі вимоги до швидкості усунення несправностей / виконання побажань клієнтів і особливі категорії співробітників-виконавців (сантехніки, електрики, покоївки), які часто не мають виділеного «офісного» робочого місця і вважають за краще максимально прості комп’ютерні інструменти для обробки заявок. В ідеалі їм повинно бути достатньо власного смартфона / планшета, на якому (навіть при відсутності зв’язку з Інтернетом) можна натисканням однієї кнопки прийняти заявку, почитати її опис, а після виконання-поставити позначку про завершення. Ми успішно реалізовували подібну систему, в якій за зовнішньою простотою і зручністю для замовників і виконавців прихована найпотужніша система формалізації взаємодії, автоматизації процесів і генерації звітів на основі GLPi. Її докладний опис представлено нижче.

Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення

  • Готельний бізнес
  • Провайдер IT-послуг
  • Будь-яка інша сервісна компанія

Завдання для виконавця проекту

  • Автоматизація процесу управління заявками в інженерну службу та службу ІТ
  • Підвищення ефективності роботи інженерної служби
  • Поліпшення взаємодії між різними службами
  • Підвищення якості послуг, що надаються гостям готелю

Технологія

  • GLPi
  • Веб-сервер Apache
  • База даних MySQL

Можлива інтеграція рішення з різними системами, включаючи:

  • Active Directory
  • Zabbix
  • Fusion Inventory
  • Електронна пошта і SMS
  • IP-телефонія на базі Asterisk
  • Інші системи

Доступ до системи здійснюється через браузер за допомогою:

  • Смартфона
  • Планшета
  • Настільного ПК або ноутбука

Ключові можливості системи

  • Автоматична категоризація і пріоритезація заявок відповідно за типами інцидентів, SLA тощо
  • Оперативне повідомлення відповідальних осіб про заявки
  • Автоматичне створення заявок на виконання регламентних робіт
  • Управління заявками в інженерну службу готелю
  • Створення централізованої бази знань для вирішення типових задач
  • Своєчасне інформування співробітників про планові роботи
  • Контроль термінів і часу виконання заявок
  • Збір статистики по приміщенням і громадським зонам
  • Відстеження ефективності роботи співробітників
  • Зберігання історії, перегляд аналітики і звітів для різних груп користувачів

Схема рішення

Вигоди від впровадження рішення

  • Максимально проста у використанні система
  • Легка доступність системи для реєстрації заявок будь-яким співробітником готелю
  • Постійне відображення і інформування виконавців про актуальність списку заявок
  • Зрозумілий алгоритм відміток про виконання і закриття заявок