OpenAI анонсував запуск ChatGPT Enterprise

OpenAI оголосила про своє найважливіше оновлення з моменту дебюту ChatGPT: запуск ChatGPT Enterprise, бізнес-рівня AI-чатбота, який став доступний у понеділок, 28 серпня 2023. Цей інструмент був у розробці "менше року" і отримав допомогу від понад 20 компаній різного розміру та галузей, як повідомив операційний директор OpenAI Бред Лайткеп. ChatGPT Enterprise включає доступ до GPT-4 без обмежень по використанню, та вдвічі більшу продуктивність, ніж в попередніх версіях. Лайткеп сказав, що ціни не будуть оголошені публічно, оскільки вони будуть залежати від конкретних кейсів використання та розміру компаній.

Раніше цього року додаткові інвестиції Microsoft у OpenAI - додаткові 10 мільярдів доларів - зробили це найбільшим інвестиційним проектом з AI за рік, згідно з PitchBook, і в квітні стартап, ймовірно, закрив продаж акцій на 300 мільйонів доларів з оцінкою між 27 мільярдами та 29 мільярдів доларів, з інвестиціями від таких компаній, як Sequoia Capital та Andreessen Horowitz. За два місяці після запуску ChatGPT у листопаді він перевищив 100 мільйонів активних користувачів щомісяця, побивши рекорди найшвидшого зростання споживчих додатків в історії: "феноменальне зростання - ми, чесно кажучи, ніколи не бачили нічого подібного, і інтерес зростає з того часу", - сказав Брайан Бурк, віце-президент з досліджень в Gartner у травні. Більше ніж 80% компаній зі списку Fortune 500 мали команди, які активно використовували ChatGPT, за словами Лайткепа та OpenAI.

Однією з ключових відмінностей між ChatGPT Enterprise та версією для споживачів є те, що ChatGPT Enterprise дозволить клієнтам вводити дані компанії для навчання та налаштування ChatGPT для власних галузей та випадків використання, хоча деякі з цих функцій ще не доступні у релізі в понеділок. Компанія також планує ввести інший формат використання, названий ChatGPT Business, для менших команд, але не вказує конкретного графіку.

OpenAI зазначила у блозі, що "ми не навчаємося на ваших бізнес-даних або розмовах і наші моделі не вчаться від вашого використання", додаючи, що дані розмов клієнтів будуть зашифровані. Компанія, однак, реєструє агреговані дані про те, як використовується інструмент, включаючи метадані про продуктивність.

Дебют ChatGPT Enterprise відбувається в контексті посилення конкуренції між лідерами чатботів, такими як OpenAI, Microsoft, Google та Anthropic. У зусиллях заохотити споживачів використовувати генеративний AI у своїй повсякденні рутини, технологічні гіганти поспішають запускати не тільки нові чатботи, але й нові функції. У травні OpenAI запустила свій додаток для iOS, а потім додаток для Android у липні. Google регулярно випускає оновлення для свого чатбота Bard, а Microsoft робить те саме з Bing, вводячи функції, такі як візуальний пошук. Anthropic, стартап з AI, заснований колишніми керівниками OpenAI, представив новий AI-чатбот, Claude 2, у липні, через кілька місяців після залучення 750 мільйонів доларів протягом двох фінансових раундів.

Найбільшою перешкодою для розробки ChatGPT Enterprise було визначення пріоритетів функцій, сказав Лайткеп. «З усіх речей, які будуть відвантажені протягом наступних кількох місяців, розстановка пріоритетів як саме просувати ці функції на основі того, як люди користуються продуктом, чого вони дійсно очікують і що дають їм ці можливості - була темою багатьох дебатів у команді". Одним з конкретних прикладів є Code Interpreter, функція ChatGPT Plus, яка згодом була перейменована на Advanced Data Analysis. Лайткеп сказав, що команда сумнівалася, чи є ця функція пріоритетом для ChatGPT Enterprise, і що вона “висіла у списку з купою інших функцій, які ми вважаємо більш або менш захоплюючими", але відгуки компаній спонукали їх зробити пріоритети.

Ми, як українська ІТ-компанія TechExpert, активно вивчаємо нові технології штучного інтелекту та можливості великих мовних моделей для впровадження їх в проектах з автоматизації бізнес-процесів наших замовників. До таких проектів належать побудови Системи електронного документообігу, впровадження Microsoft Dynamics CRM та ERP-системи та автоматизація ІТ-процесів на базі програмного продукту GLPI. Наша мета - підвищити ефективність та продуктивність роботи наших клієнтів, використовуючи найновіші технологічні рішення.