Існує безліч систем моніторингу для спостереження за станом мережі, реальними та віртуальними машинами, пулами ресурсів та цілими сервісами. Кожна з них має свої сильні та слабкі сторони, тому для отримання оптимального результату у великій інфраструктурі потрібно оптимальним чином підібрати та інтегрувати один з одним кілька продуктів, виділивши кожному з них свою зону відповідальності та звівши результати їхньої роботи в єдине ціле.
Такий комплексний підхід дозволить не тільки максимально підвищити надійність та якість роботи окремих елементів та всієї ІТ-інфраструктури, а й попередити можливі збої у роботі критичних для бізнесу ІТ-систем та усунути їх до фактичного виникнення (або до виявлення користувачами). В ідеалі система повинна також характеризуватись максимально автономною роботою, низьким рівнем хибних тривог та вимогою мінімуму уваги з боку адміністратора.
Для вирішення такого завдання компанія TechExpert пропонує послугу створення комплексної системи моніторингу на основі таких продуктів
В результаті замовник отримує систему, яка має наступні переваги
- Відстеження дотримання SLA
- Оперативне отримання інформації про події
- Автоматичне виявлення
- Комплексна реакція на події
- Сценарії на основі моніторингу
- Наочні звіти щодо роботи сервісів
- Прогнозування навантаження на послуги та розрахунок тенденцій
- Розподілений моніторинг до 1000 вузлів
- Побудова карти сервісів та мереж за зібраною інформацією
- Централізований моніторинг лог-файлів
- Розширення за рахунок виконання зовнішніх скриптів
- Гнучка система шаблонів та груп
- Та багато іншого
Ця послуга буде актуальна не тільки системним адміністраторам, які безпосередньо відповідають за супровід ІТ-послуг, але й середньому та вищому керівництву ІТ-підрозділів, наприклад, для аналізу та демонстрації ефективності роботи ІТ-служб та подальшого впровадження в компанії процесу Event Management (ITIL).