13 травня об 11:00 запрошуємо приєднатися до вебінару з автоматизації документообігу, який проводиться спільно з Європейською Бізнес Асоціацією.
На вебінарі ми розглянемо практичний кейс автоматизації процесів документообігу з використанням платформи SharePoint Onlinе. В ході вебінару будуть продемонстровані основні компоненти системи, розробленої для Європейської Бізнес Асоціації.
Програма вебінару:
- Досвід TechExpert у впровадженні СЕД та автоматизації документообігу на SharePoint.
- Європейська Бізнес Асоціація про документообіг: практичний досвід використання та результати впровадження СЕД.
- Демонстрація СЕД:
- 3.2 Можливості системи з управління договорами:
- 3.2.1 Компоненти системи, їх функціональні можливості.
- 3.2.2 Управління контрагентами.
- 3.2.3 Управління договорами.
- 3.3 Можливості системи з управління рахунками, а також актами та накладними.
- 3.4 Можливості системи з управління кореспонденцією.
- 3.2 Можливості системи з управління договорами:
- Підведення підсумків. Відповіді на запитання.
Вебінар буде корисний тим, хто:
- замислюється про перехід на електронний документообіг;
- шукає рішення з автоматизації документообігу;
- вже використовує СЕД та хоче розширити функціонал своєї системи;
Спікери:
- Артем Левенець, керівник відділу розробки бізнес-рішень, компанія TechExpert
- Ярослава Савастєєва, заступник директора з операційної діяльності, European Business Association
- Андрій Закарлюка, керівник департаменту з розвитку бізнесу, European Business Association
Артем Левенець
Ярослава Савастєєва
Андрій Закарлюка
Дата проведення: 13 травня 2021
Час проведення: 11:00 (UTC+3)
Тривалість: 1 година
Місце проведення: онлайн
Вартість: безкоштовно
Мова вебінару: українська