Мета проекту — оптимізація та автоматизація управління активами.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення
- Девелоперська компанія (будівництво)
- Будь-яка інша компанія, де необхідний облік активів
Завдання для виконавця проекту
- Систематизація інформації за діючими та перспективними активами (будівельним ділянкам)
- Скорочення витрат часу на пошук необхідної інформації за активами
- Забезпечення контролю за своєчасним отриманням супровідної документації за активами
Технології
Рішення реалізовано на основі Microsoft SharePoint Server.
Результат проекту
Створена єдина інформаційна система, яка містить розгорнуту інформацію за всіма діючими й тими, що знаходяться в розробці, будівельним ділянками/активами.
Для зберігання інформації за активами створена уніфікована картка активу, яка містить інформацію по ключовим характеристикам активу, його локації на карті, а також каталоги з набором супровідної документації.
Створення такого реєстру активів дозволяє оперативно знайти інформацію по активу та проконтролювати наявність в системі необхідної супровідної документації.
Скріншоти системи з управління активами на SharePoint
Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів на базі SharePoint читайте тут.