Мета проекту — забезпечити максимально оперативний контроль за розміщенням продукції компанії в різних каналах продажів (Мodern Тrade, Traditional Trade, HoReCa, АЗС, аптеки, оптовики, ринки, дистриб’ютори, нестандартні канали продажів).

Завдання для виконавця проекту

  • Забезпечити єдине сховище інформації
  • Автоматизувати та покращити процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів
  • Запропонувати та забезпечити механізм контролю розміщення продукції
  • Забезпечити функціонал з побудови звітів з аудиту каналів продажів

Технології

Рішення реалізовано на багатофункціональній платформі Microsoft SharePoint Online.

Результат проекту

  • Створено централізоване сховище інформації за результатами аудитів по всіх країнах і регіонах
  • Автоматизовано процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів щодо виявлення недоліків в розміщенні продукції компанії та усунення недоліків
  • Реалізовано механізм контролю виконання рекомендацій та зауважень щодо розміщення продукції
  • Сформовано звіти за ключовими показниками аудитів

Скріншоти системи з аудиту та контролю каналів продажів на SharePoint

Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів на базі SharePoint читайте тут.