Компанія TechExpert надає послуги з автоматизації документообігу на базі платформи Microsoft SharePoint.
Впровадження порталу документообігу дозволяє автоматизувати основні процеси роботи з вхідними/вихідними, а також внутрішніми документами, спрощує процедуру узгодження документів, реєстрацію і контроль руху службової кореспонденції.
Переваги рішення на платформі Microsoft SharePoint
- Висока продуктивність
- Масштабованість і розширюваність за рахунок поетапного впровадження модулів системи
- Сумісність з різними джерелами і форматами даних (Word, Excel, Visio та ін.)
- Автоматизація повного циклу роботи з документом
- Зручна і доступна система налаштування бізнес-процесів
- Ергономічний інтерфейс та інтеграція з продуктами Microsoft Office
Можливості рішення
- Створення єдиного простору для зберігання й обробки документації компанії
- Оптимізація поточних бізнес-процесів
- Впровадження типових форм документів і процедур їх обробки
- Спрощення процесів пошуку і обробки інформації на всіх рівнях
- Прискорення обробки документів, використовуючи маршрути для їх руху всередині компанії
- реєстрація та зберігання всієї вхідної кореспонденції в єдиному електронному сховищі
- автоматична відправка повідомлень і завдань відповідальним співробітникам
- розсилка кореспонденції для ознайомлення зацікавленим особам
- призначення задач по вхідним документам і відстеження статусу їх виконання
- довідники матеріалів для закупівлі (канцелярія, комплектуючі, витратні матеріали тощо) і довідник постачальників
- єдине вікно для формування заявок на закупівлю
- призначення задач на відділ закупівель або відповідального співробітника відповідно до попередньо налаштованих маршрутів
- відстеження статусу виконання завдань і відправка повідомлень про зміни
- підготовка, погодження та затвердження договорів
- вибір маршруту узгодження, делегування завдань, обговорення в ході узгодження
- відстеження статусів виконання завдань, контроль за дотриманням термінів
- відправка повідомлень на різних етапах процесу
- зберігання всіх договорів в єдиному електронному сховищі
- пошук потрібного договору як по його вмісту, так і по полях картки: контрагент, автор, дата, тип, сума та ін.
- підготовка наказів і розпоряджень по заздалегідь затвердженим в компанії шаблонами
- узгодження документів за заданими маршрутами
- призначення завдань виконавцям після затвердження документа з автоматичною системою нагадувань і зручними засобами контролю
- призначення завдань в рамках проекту або наради
- оперативне відстеження статусу і термінів виконання
- відправка повідомлень зацікавленим особам
Навчання ключових користувачів
Щоб вивчити можливості базового рішення, зрозуміти перспективи розвитку та сформулювати вимоги щодо подальшої модифікації та адаптації, наші фахівці, експерти з розробки рішень та налаштування робочих процесів на платформі Microsoft SharePoint, готові поділитися досвідом і навчити ваших користувачів самостійно розвивати рішення і динамічно адаптувати його під мінливі вимоги бізнесу.
Навчання являє собою міні-тренінг, на якому детально розглядаються всі ключові можливості функціоналу Microsoft SharePoint, як самостійно налаштовувати робочі процеси, а також рекомендації по використанню Microsoft SharePoint для вирішення завдань.