Управління торгівлею
на базі MS Dynamics 365 Business Central
Усі операції для управління закупівлями, бухгалтерський,
та податковий у єдиному рішенні
Пакетне рішення ТОРГІВЛЯ
Комплексне управління закупівлями, бухгалтерією та податками в одній системі.
Основні функціональні можливості
- Товари
- Облік запасів
- Ціноутворення і знижки
- Закупівлі товарів
- Продаж товарів
- Складське господарство
- Логістика переміщення товарів
- Процеси збірки
- Альтернативні товари та облік товарних витрат
Пакет Торгівля оптимізовано для підвищення продуктивності бізнесу. Він дозволяє моніторинг усіх операцій з клієнтами, керування запасами, планування закупівель та своєчасну поставку товарів. Система надає інструменти для формування торгових пропозицій, обробки замовлень, та фінансового обліку, забезпечуючи повний контроль над циклом від закупівлі до продажу товарів.
Система автоматизує відстеження та калькуляцію собівартості продукції, забезпечуючи можливість розрахунку цін та знижок у реальному часі.
Business Central обладнана розширеними функціями для звітності, що допоможуть аналізувати процеси закупівель та продажів. Пакет включає додаткові можливості Управління фінансами.
Опис функціональних можливостей
Товари
Створення детальної картки кожного товару з повною інформацією, включно з типом, категорією, одиницею вимірювання, наявністю, собівартістю, ціною та методами поповнення запасів
Закупівлі товарів
Управління Замовленнями на закупівлю, зберігаючи інформацію про постачальників, ціни, знижки, доставку та отримання. Є функції для порівняння пропозицій, ведення угод з постачальниками та створення пов'язаних Загальних замовлень на закупівлю
Облік запасів
Процес обліку за допомогою спеціальних актів оприбуткування та списання
Ціноутворення і знижки
Встановлення спеціальних цін і знижок, автоматичний розрахунок оптимальних цін
Продажі товарів
Продаж у Business Central спрямований на задоволення потреб клієнтів. Існують документи, як "Пропозиція з продажу" та "Загальне замовлення на продаж", що допомагають в підтвердженні умов оплати та доставки. Також є можливість обліку повернення товарів від клієнтів та використання Кредит-ноти продажу
Управління складами
У Business Central можна налаштувати декілька складів, відстежувати товари та їх кількість. Також передбачена можливість переміщення товарів між складами
Товари-замінники та товарні витрати
Система дозволяє встановлювати товари-замінники, а також обліковувати додаткові витрати, пов'язані з перевезенням, митом, страхуванням тощо
Збірка товарів
Business Central пропонує функціональність для збірки товарів, інтегровану з продажами, плануванням та зберіганням
Для прорахунку вартості рішення, або отримання детальної інформації, зв'яжіться з нами!