SMExpert — це комплексне рішення на базі програмного забезпечення GLPi, яке дозволяє реалізувати процесний підхід в управлінні ІТ та автоматизувати ITSM-процеси. Рішення включає готовий набір інструментів, шаблонів та попередніх налаштувань, який забезпечує автоматизацію виконання більшості завдань, пов’язаних із роботою служби підтримки та всього IT-підрозділу компанії.

Служба Service Desk — єдина точка контакту для всіх споживачів послуг вашої компанії. Оператори служби реєструють звернення користувачів, дозволяють максимально можливу кількість запитів на першій лінії підтримки та призначають виконавців на інцидент у разі неможливості вирішити його на першій лінії.

Дане рішення включає в себе найкращі та найбільш затребувані компоненти порталу служби Service Desk, а також вимагає мінімум часу і витрат на впровадження.

  • Автоматизувати діяльність служби підтримки та ІТ-підрозділу
  • Інвентаризувати все апаратне та програмне забезпечення підприємства за допомогою вбудованого механізму інвентаризації
  • Ефективно управляти ITSM-процесами компанії, що підвищить якість IT-послуг, що надаються
  • Вести управлінський облік
  • Збирати та аналізувати звітну інформацію

До типового функціоналу коробкового рішення входять

Робота користувачів:

  • Багато варіантів прийому заявок Service Desk
  • Інтеграція користувачів з AD/LDAP
  • Налаштування профілів користувачів
  • Повідомлення по e-mail та SMS

Управління рівнем сервісу:

  • Календарі (розклад роботи)
  • SLA та час реакції на інцидент
  • Рівні ескалації
  • Автоматичні бізнес-правила для заявок

База знань:

  • Зручний пошук по базі знань
  • Список статей за категоріями
  • Деревоподібна структура
  • Поширені запитання

Управління інцидентами та запитами:

  • Категорії запитів та інцидентів
  • Терміновість, вплив, пріоритет заявок
  • Групи операторів згідно спеціалізації
  • Облік трудовитрат, статистична інформація

Управління конфігураціями:

  • Облік апаратного забезпечення
  • Облік програмного забезпечення
  • Автоматична система інвентаризації обладнання та ПЗ
  • Інформація збирається, зберігається та регулярно оновлюється

Управлінський облік:

  • Бюджети
  • Постачальники
  • Контакти
  • Договори
  • Документи

Можливості системи

Для користувачів. Придбати зручний портал самообслуговування, за допомогою якого можна:

  • Реєструвати звернення до служби підтримки
  • Контролювати історію своїх звернень та стежити за процесом виконання заявок
  • Залишати відгуки та коментарі
  • Здійснювати пошук вирішення проблеми за ключовими словами у базі знань
  • Дізнаватися про актуальні новини щодо роботи ІТ на порталі та зі стрічки новин

Для ІТ-фахівців

  • Автоматизувати роботу сервісного відділу
  • Підвищити якість та швидкість обробки звернень користувачів
  • Категоризувати та пріоритезувати інциденти в автоматичному режимі відповідно до типів інцидентів, SLA тощо
  • Знизити навантаження на ІТ-фахівців та зменшити кількість «пожеж»
  • Створити єдину розгалужену базу знань (посібники користувачів, досвід вирішення найпоширеніших проблем, спільні повідомлення), а також забезпечити можливість ефективного пошуку бази

Для менеджерів:

  • Підвищити прогнозованість надання ІТ-послуг та завантаження ІТ-фахівців
  • Керувати робочим часом та завантаженням фахівців, формувати звіти за запитами та фахівцями
  • Отримувати консолідовану інформацію про постачальників, договори, бюджети

Доступ до системи здійснюється через браузер за допомогою:

  • Смартфона
  • Планшета
  • Настільного ПК або ноутбука

Можлива інтеграція рішення з різними системами, включаючи:

  • Active Directory
  • Zabbix
  • Fusion Inventory
  • Електронна пошта та SMS
  • IP-телефонія на базі Asterisk
  • Інші системи

Переваги

Плюси готового налаштованого рішення Service Desk та широкі можливості самої системи GLPi гармонійно поєднані у нашому рішенні. Такий симбіоз надає унікальний набір переваг:

  • Стислі терміни розгортання та оперативне введення в експлуатацію
  • Широкий спектр задач, що розв’язуються, за рахунок завчасно налаштованих модулів та сервісів з можливістю їх налаштування та розширення
  • Істотна економія фінансових витрат та часу
  • Збереження та розширення переваг GLPi

Презентація рішення