Компанія TechExpert пропонує рішення з побудови ІР-телефонії – системи зв’язку, яка забезпечує передачу мовного сигналу через мережу Інтернет або будь-які інші ІР-мережі. Мережа ІР-телефонії розгортається на базі програмної автоматичної телефонної станції (ІР-РВХ) – Asterisk, яка являє собою рішення ІР телефонії з відкритим вихідним кодом від компанії Digium та надає різні функції керування дзвінками.
Для заощадження коштів Asterisk можна впроваджувати поступово. Наприклад, на початковому етапі впровадження ІР-телефонії на підприємстві можна інтегрувати сервер Asterisk з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ). При цьому абоненти РВХ можуть здійснювати VoIP-дзвінки, а інтеграція здійснюється за допомогою аналогових (FXO / FXS) або цифрових (ISDN) ліній.
Можливості рішення
Рішення з побудови системи ІР-телефонії на базі Asterisk забезпечує виконання наступних задач:
- Впровадження ІР телефонії
- Інтеграція з існуючою офісною автоматичною телефонною станцією (РВХ)
- Доступ до мережі ІР-телефонії для легітимних віддалених Інтернет-користувачів
- Здійснення дзвінків в телефонну мережу спільного користування (PSTN
- Дешеві дзвінки за кордон
- Голосова пошта
- Конференції
- Інтерактивне голосове меню (IVR)
- Центр обробки викликів – Call Center (постановка дзвінків в чергу і їх розподіл по агентах)
- Запис дзвінків (CDR)
- Відмовостійкість системи IP телефонії
Які переваги для бізнесу?
- Система складається з декількох інтегрованих між собою програмних і апаратних компонентів, які можуть модифікуватися, змінюватися та оновлюватися – незалежно один від одного. Можливість використання вбудованих функцій і сервісів OC Linux, а також встановлення додаткових програмних продуктів.
- Використання просунутих телефонних функцій: конференції, Call Center, голосова пошта, IVR, переадресація дзвінка, визначення вхідного номера.
- Безпека дзвінків шляхом шифрування медіа даних – SRTP.
Система забезпечує високий рівень відмовостійкості при роботі в кластері, що відповідає світовим стандартам і потребам бізнесу.
- Можливість здійснення більше одного дзвінка в рамках каналу передачі даних
- Використовуючи програмні модулі для інтеграції, з’являється можливість здійснювати дешеві дзвінки на міжнародні напрямки в обхід операторів телефонної мережі загального користування (PSTN)
- Можливість поступового впровадження шляхом інтеграції з існуючими PBX.
Для з’єднання з офісним сервером Asterisk необхідна тільки IP-мережа (корпоративна обчислювальна мережа LAN / MAN / WAN або Інтернет). Абонент може здійснювати дзвінки через Asterisk навіть перебуваючи в іншому місті або за кордоном, безкоштовно в межах корпоративної мережі або за тарифами телефонного оператора офісу в зовнішні телефонні мережі.