Компанія TechExpert надає послуги з автоматизації документообігу на базі платформи Microsoft SharePoint.

Впровадження порталу документообігу дозволяє автоматизувати основні процеси роботи з вхідними/вихідними, а також внутрішніми документами, спрощує процедуру узгодження документів, реєстрацію і контроль руху службової кореспонденції.

Переваги рішення на платформі Microsoft SharePoint
  • Висока продуктивність
  • Масштабованість і розширюваність за рахунок поетапного впровадження модулів системи
  • Сумісність з різними джерелами і форматами даних (Word, Excel, Visio та ін.)
  • Автоматизація повного циклу роботи з документом
  • Зручна і доступна система налаштування бізнес-процесів
  • Ергономічний інтерфейс та інтеграція з продуктами Microsoft Office

Можливості рішення


Автоматизація документообігу на основі Microsoft SharePoint

  • Створення єдиного простору для зберігання й обробки документації компанії
  • Оптимізація поточних бізнес-процесів
  • Впровадження типових форм документів і процедур їх обробки
  • Спрощення процесів пошуку і обробки інформації на всіх рівнях
  • Прискорення обробки документів, використовуючи маршрути для їх руху всередині компанії

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції


  • реєстрація та зберігання всієї вхідної кореспонденції в єдиному електронному сховищі
  • автоматична відправка повідомлень і завдань відповідальним співробітникам
  • розсилка кореспонденції для ознайомлення зацікавленим особам
  • призначення задач по вхідним документам і відстеження статусу їх виконання
Оформлення заявок на закупівлю


  • довідники матеріалів для закупівлі (канцелярія, комплектуючі, витратні матеріали тощо) і довідник постачальників
  • єдине вікно для формування заявок на закупівлю
  • призначення задач на відділ закупівель або відповідального співробітника відповідно до попередньо налаштованих маршрутів
  • відстеження статусу виконання завдань і відправка повідомлень про зміни
Підготовка та узгодження договорів


  • підготовка, погодження та затвердження договорів
  • вибір маршруту узгодження, делегування завдань, обговорення в ході узгодження
  • відстеження статусів виконання завдань, контроль за дотриманням термінів
  • відправка повідомлень на різних етапах процесу
  • зберігання всіх договорів в єдиному електронному сховищі
  • пошук потрібного договору як по його вмісту, так і по полях картки: контрагент, автор, дата, тип, сума та ін.
Управління наказами та розпорядженнями


  • підготовка наказів і розпоряджень по заздалегідь затвердженим в компанії шаблонами
  • узгодження документів за заданими маршрутами
  • призначення завдань виконавцям після затвердження документа з автоматичною системою нагадувань і зручними засобами контролю
Управління дорученнями і завданнями


  • призначення завдань в рамках проекту або наради
  • оперативне відстеження статусу і термінів виконання
  • відправка повідомлень зацікавленим особам

Навчання ключових користувачів

Щоб вивчити можливості базового рішення, зрозуміти перспективи розвитку та сформулювати вимоги щодо подальшої модифікації та адаптації, наші фахівці, експерти з розробки рішень та налаштування робочих процесів на платформі Microsoft SharePoint, готові поділитися досвідом і навчити ваших користувачів самостійно розвивати рішення і динамічно адаптувати його під мінливі вимоги бізнесу.

Навчання являє собою міні-тренінг, на якому детально розглядаються всі ключові можливості функціоналу Microsoft SharePoint, як самостійно налаштовувати робочі процеси, а також рекомендації по використанню Microsoft SharePoint для вирішення завдань.

Зацікавились рішенням або є питання? Зв’яжіться з нами!

Зв’язатися


Інші послуги та рішення, які можуть бути вам цікаві: