Мета проекту – автоматизувати процес управління життєвим циклом активів для ІТ-підрозділу компанії. Замовник – велика українська IT-компанія, що працює в ...
Доопрацювання плагіна до системи GLPI для служби підтримки
Мета проекту – доопрацювання плагіна до системи GLPI, налагодження та оптимізації його стандартного функціоналу з метою створення і ведення ...
Модуль автоматизації інженерної служби готелю
Мета проекту – автоматизувати інженерну службу готелю. Інженерна служба готелю – це високі вимоги до швидкості усунення несправностей / виконання ...
Автоматизація Служби підтримки логістичної компанії на базі GLPI
Передісторія проекту Замовник – компанія Нова Пошта – одна з найбільших логістичних компаній України, яка протягом кількох останніх років активно ...