Мета проекту — забезпечити максимально оперативний контроль за розміщенням продукції компанії в різних каналах продажів (Мodern Тrade, Traditional Trade, HoReCa, АЗС, аптеки, оптовики, ринки, дистриб’ютори, нестандартні канали продажів).
Завдання для виконавця проекту
- Забезпечити єдине сховище інформації
- Автоматизувати та покращити процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів
- Запропонувати та забезпечити механізм контролю розміщення продукції
- Забезпечити функціонал з побудови звітів з аудиту каналів продажів
Технології
Рішення реалізовано на багатофункціональній платформі Microsoft SharePoint Online.
Результат проекту
- Створено централізоване сховище інформації за результатами аудитів по всіх країнах і регіонах
- Автоматизовано процес взаємодії між аудиторами продажів і керівниками регіональних підрозділів щодо виявлення недоліків в розміщенні продукції компанії та усунення недоліків
- Реалізовано механізм контролю виконання рекомендацій та зауважень щодо розміщення продукції
- Сформовано звіти за ключовими показниками аудитів
Скріншоти системи з аудиту та контролю каналів продажів на SharePoint
Детальніше про автоматизацію бізнес-процесів на базі SharePoint читайте тут.