Мета проекту – створити систему електронного документообігу для державних підприємств.
Сфери застосування або галузі, яким підійде дане рішення
- Державний сектор
- Банківский сектор
- Комерційний сектор
Завдання для виконавця проекту
- Безкоштовна передача документів у будь-які органи влади у вигляді відкритого коду з можливістю видозмінювати рішення під потреби замовника
- Спрощення та вдосконалення процесів документообігу для зменшення обсягів документів, що проходять через керівників
- Чіткий розподіл за пріоритетами та задачами для своєчасного виконання обов’язків співробітником
Рішення легко масштабується і може бути відтворене в інших організаціях в частині тих функцій, які необхідні згідно зі специфікою та завданнями установи. Крім того, робочі процеси піддаються гнучкому налаштуванню, що дозволяє враховувати особливості здійснення функцій практично усіх органів державної влади й місцевого самоврядування. Принциповий момент переходу до електронного діловодства — використання електронного аналога власноручного підпису на паперових документах — в СЕД реалізовано шляхом впровадження електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Функціонал, який забезпечує дотримання сучасних принципів діловодства та започатковує прогресивні зміни до процесів надання державних послуг було розроблено і впроваджено в Адміністрації Президента України з метою скорочення часових витрат на розв’язання задач. СЕД має за мету не лише підвищення ефективності роботи органів державної влади й місцевого самоврядування за рахунок автоматизації основних процесів діловодства, а й сприяння переходу органів влади на новий рівень взаємовідносин з населенням, за якого ставлення до громадянина як до клієнта дозволить гарантувати належну якість надання державних послуг.
Технологія
- Microsoft SharePoint Server
- Microsoft Windows Server
- Microsoft SQL Server
- Microsoft Exchange Server
- Microsoft Office
Реалізовані проекти на SharePoint. Поміж реалізованих нами проектів у державному секторі, можна виділити:
- Національна академія державного управління при Президентові України
- Національний центр електронного урядування, ДП «Держінформресурс»
- Інститут демографії та соціальних досліджень імені М.В.Птухи НАН України
- Київський університет права
Компанія TechExpert є партнером Адміністрації Президента України по впровадженню системи електронного документообігу. Наша компанія висловлює свою готовність брати участь у проектах по впровадженню рішення СЕД АПУ, а також адаптації його під специфіку діяльності державних установ. Таким чином сприяючи розвитку і просуванню електронного документообігу в державних органах України.
Чим ми можемо бути корисні? Компанія TechExpert має багаторічний досвід реалізації проектів на базі платформи SharePoint, в тому числі було реалізовано кілька масштабних проектів в державних органах України. Тому ми добре знайомі зі специфікою діяльності таких установ та завданнями, які необхідно вирішувати в процесі впровадження електронних систем. Більш детальну інформацію щодо наших послуг по розробці рішень на SharePoint можна знайти в розділі Автоматизація процесів.
Послуги по впровадженню СЕД АПУ. Ми виконуємо повний спектр робіт починаючи з підготовки внутрішньої інфраструктури замовника до розгортання рішення та введення в експлуатацію, а саме:
- Підготовка інфраструктури для розгортання рішення
- Впровадження рішення в інформаційне поле державної установи
- Адаптація рішення під особливості роботи державної установи
- Розширення функціональності рішення
- Інтеграція з іншими системами
- Надання консультацій та навчання
Переваги співпраці з TechExpert
- Досвід розробки рішень на базі SharePoint з 2008 року
- Досвід реалізації проектів в державних установах
- Сертифіковані фахівці у напрямку SharePoint
Схема рішення
Вхідна кореспонденція
- Реєстраційна картка
- Сканування
- Створення проекту резолюції
- Підписання резолюції керівником
- Задачі на опрацювання відповідних документів
- Звіт про стан опрацювання
Електронні петиції та звернення
Вихідна кореспонденція
- Зв’язок з вхідними документами
- Файли службових документів. Версійність
- Маршрут опрацювання документу
- Маршрут візування документу
- Історія процесів
- Електронний цифровий підпис
Допоміжні процеси та аналітика
Переваги від впровадження рішення
- Єдиний інформаційний простір для всіх документів
- Персональний кабінет документів
- Одночасна робота над документом
- Єдиний шаблон документів
- Швидкий процес узгодження проектів
- Історія редагування документу
- Аналітичні звіти
- Швидкий пошук документів в єдиному архіві
- Електронний цифровий підпис
- Відповідність вимогам українського законодавства